pungspark 17 Report post Posted October 15, 2014 Merlin som flyger runt mig i cirklar efter jag blivit dödad och spawnar. Med hawkhill på servern förstod man ju direkt vad ni ville. Varför harrassa med en merlin runt en spelare som är freshspawn ? Jag tycker fortfarande ni ska dela upp er i teams så ni har annat att göra än att harrasa freshspawns och nya spelare hela tiden. Share this post Link to post Share on other sites
Morten! 35 Report post Posted October 15, 2014 Bare å gi opp pungspark. Det har flere ganger blitt klaget på admins uten at det gjøres noe med det. Hovedadmin virker rett og slett å gi faen i hva adminsen holder på med inne på serveren. Lost cause. For hva det er verd så kommer jeg alltid til å stå på din side mot disse klovnene 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted October 15, 2014 Også kommer morten og prøver og helle bensin på bålet da, pass på så du ikke brenner deg 1 Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted October 15, 2014 Lukter svidd allerede 1 Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted October 15, 2014 Makan til klaging over 2 dager med litt morro fra vår side... Er det galt å fylle opp serveren litt og skape litt liv? Vi har spilt mye på andre servere i det siste. Nettopp pga all den sinnsyke suttringen som er på 01! Rart at vi blir tatt godt imot på de andre serverene!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted October 15, 2014 Behandlingen av nya spelare tycker jag är nånting som måste ändras. Att kampa min bas och döda mig sure..... Men varför åka ner dit jag spawnar och sen hoppa fallskärm för att döda mig? "Att admins håller på med sånt är ju bara pinsamt" Hur ser det ut för nya spelare ??? Seriöst som ny spelare på servern då man börjar samla saker och försöker bygga klart nån slags bas känns det ju inte speciellt kul när folk som redan har allt sparkar sönder en vid spawn.... Sett flera som klagat över liknande och det är ju ett problem som får oss nya att lämna och testa nånting trevligare. Hva med å komme med fakta? Skjøt vell ikke på et unarmed heli først med PKM nede i balota? Om du skyter på andre så må¨du for f...... tåle at det blir skutt tilbake..... Hadde vi sett deg som freshspawn med lommelykta di på bakken løpe rundt og 4stk hoppe ut av heliet for å tømme 10 magasin hver i skallen din så hadde jeg forstått det. Share this post Link to post Share on other sites
pungspark 17 Report post Posted October 15, 2014 Jag tycker Morten har en poäng. Ända sen jag började spela här så har det klagats på samma spelare och samma beteende. " Admin crew /MG eller vad dom nu vill kalla sig" Mobbing beteende mot alla som inte vill sitta med dom på Mumble och ingå i deras gruppering. Påhopp mot folk från andra länder. Påhopp om man inte skriver på Norska. Listan kan säkert göras längre men poängen framgår.. Att det får hålla på kan ju bero på att Admins spelar i största gruppen på servern? Kanske borde Huvud admin kolla igenom vad som krävs av en admin? Ska dom få ingå i nån större grupp? Kanske bör vara helt oberoende part för att få till balans på servern? Högst en från varje grupp som admin ? Byte av huvud admin? kanske inte har tid längre? intresset saknas? osv osv..... Bara några saker som kanske bör tänkas igenom. För servern har då haft samma grund admins så länge jag spelat här och samma huvud admin och problemet har varit det samma! Share this post Link to post Share on other sites
Kakkis 238 Report post Posted October 15, 2014 Makan til klaging over 2 dager med litt morro fra vår side... Er det galt å fylle opp serveren litt og skape litt liv? Vi har spilt mye på andre servere i det siste. Nettopp pga all den sinnsyke suttringen som er på 01! Rart at vi blir tatt godt imot på de andre serverene!! Men før dere begynte å spille igjen, så har det jo ikke vært noe sutring, og det har vært et bra miljø. Jeg sier jo ikke at alt nå er ødelagt, vil heller bare prøve å forhindre at det blir det.. 1 Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted October 15, 2014 Jag tycker Morten har en poäng. Ända sen jag började spela här så har det klagats på samma spelare och samma beteende. " Admin crew /MG eller vad dom nu vill kalla sig" Mobbing beteende mot alla som inte vill sitta med dom på Mumble och ingå i deras gruppering. Påhopp mot folk från andra länder. Påhopp om man inte skriver på Norska. Listan kan säkert göras längre men poängen framgår.. Att det får hålla på kan ju bero på att Admins spelar i största gruppen på servern? Kanske borde Huvud admin kolla igenom vad som krävs av en admin? Ska dom få ingå i nån större grupp? Kanske bör vara helt oberoende part för att få till balans på servern? Högst en från varje grupp som admin ? Byte av huvud admin? kanske inte har tid längre? intresset saknas? osv osv..... Bara några saker som kanske bör tänkas igenom. För servern har då haft samma grund admins så länge jag spelat här och samma huvud admin och problemet har varit det samma! Partysvenske haha Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 16, 2014 Makan til klaging over 2 dager med litt morro fra vår side... Er det galt å fylle opp serveren litt og skape litt liv? Vi har spilt mye på andre servere i det siste. Nettopp pga all den sinnsyke suttringen som er på 01! Rart at vi blir tatt godt imot på de andre serverene!! Men før dere begynte å spille igjen, så har det jo ikke vært noe sutring, og det har vært et bra miljø. Jeg sier jo ikke at alt nå er ødelagt, vil heller bare prøve å forhindre at det blir det.. Vi har nå vært her siden wipen. Ronken, gromit og deemurf kom bare litt på etterskudd. Drolsum er jo tom. afk fra dayz. Alle burde være fornøyde nok med det. Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted October 16, 2014 At vi er en hel gjeng som sitter på mumble og liker å spille sammen er det ingen som har noe med. Er ikke ofte vi er over 5stk og går inn for å gå amok på servern heller. At vi ofte er 10+ innpå kanalen med oss betyr ikke at alle er innpå 01 for å lage ugang.... ofte er vi delt så noen spiller andre spill. Jeg har nesten ikke sett klaging og syting på servern heller etter wipen. Før nå....... Share this post Link to post Share on other sites
Kakkis 238 Report post Posted October 16, 2014 Er vel et enkelt svar på det hawk, og det er jo at det er først nå den siste uka det har vært misnøye med hvordan MG har begynt å spille. Jeg vil jo bare forhindre at serveren tømmes og at folk forlater, som allerede har begynt å skje. Og som jeg har sagt, så er det jo ikke sånn at standaren nå er satt, men vil bare at dere skal åpne øynene litt, og hjelpe til å forhindre nettopp det. "Bedre spill miljø på dayz serverne" et forum innlegg som forresten du laget Hawkhill. Du og humaN burde jo iallefall (som admins) vurdere hva slags påvirkning det har på serveren, og om dere mener det ikke gjør noen skade, så er det ikke mer å si, men om dere sier dere enige om at en så stor dominerende grupering er negativt for serveren, så burde dere kanskje bidra til en endring. 2 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 16, 2014 Jeg har nesten ikke sett klaging og syting på servern heller etter wipen. Før nå....... Helt riktig. Har jo vært noen kommentarer fra enkelt personer, men ingenting på "gjengen vår", altså før nå. Jeg ser ikke hvorfor dere skal fyre dette oppunder taket og lage så mye forvirring og ekstra arbeid for dere selv. Det er som hawkhill sier: Er ikke ofte vi er over 5stk og går inn for å gå amok på servern heller. At vi ofte er 10+ innpå kanalen med oss betyr ikke at alle er innpå 01 for å lage ugang.... ofte er vi delt så noen spiller andre spill. HVIS, vi alle spiller samme spill, altså dayz. Så er det OFTE at vi gjør forskjellige ting. Noen gjør missions, noen bygger og andre sitter bare afk.... Share this post Link to post Share on other sites
Kakkis 238 Report post Posted October 16, 2014 Jeg har nesten ikke sett klaging og syting på servern heller etter wipen. Før nå....... Helt riktig. Har jo vært noen kommentarer fra enkelt personer, men ingenting på "gjengen vår", altså før nå. Jeg ser ikke hvorfor dere skal fyre dette oppunder taket og lage så mye forvirring og ekstra arbeid for dere selv. Det er som hawkhill sier: Er ikke ofte vi er over 5stk og går inn for å gå amok på servern heller. At vi ofte er 10+ innpå kanalen med oss betyr ikke at alle er innpå 01 for å lage ugang.... ofte er vi delt så noen spiller andre spill. HVIS, vi alle spiller samme spill, altså dayz. Så er det OFTE at vi gjør forskjellige ting. Noen gjør missions, noen bygger og andre sitter bare afk.... Skape ekstra arbeid for OSS, er ikke du en del av "oss" som admin? er vel din jobb å, og bidra positivt til miljøet som admin? eller bryr du deg ikke om hva som skjer med serveren? Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted October 16, 2014 Merlin som flyger runt mig i cirklar efter jag blivit dödad och spawnar. Med hawkhill på servern förstod man ju direkt vad ni ville. Varför harrassa med en merlin runt en spelare som är freshspawn ? Jag tycker fortfarande ni ska dela upp er i teams så ni har annat att göra än att harrasa freshspawns och nya spelare hela tiden. Fick 2 heli's och en cessna efter mig för några veckor sen i vybor, Samt 2-3stk på bakken, allt detta för bara mig vet inte vad för konklusion jag skall göra av detta men kul var de! Sen kom jag in på deras mumble och snackade lite om händelsen, Då flyttade runkenskonk bara meg iväg ifrån kanalen Lite kul dock, För då kom andra in på kanalen jag satt på och sa att dem tyckte det var dåligt gjort (dem var mg)Igår quitade jag även som admin på 01, Och det är då helt enkelt för jag inte kan komponsera upp det dåliga mot det goda som vissa admins har för sig. 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 16, 2014 Jeg har nesten ikke sett klaging og syting på servern heller etter wipen. Før nå....... Helt riktig. Har jo vært noen kommentarer fra enkelt personer, men ingenting på "gjengen vår", altså før nå. Jeg ser ikke hvorfor dere skal fyre dette oppunder taket og lage så mye forvirring og ekstra arbeid for dere selv. Det er som hawkhill sier: Er ikke ofte vi er over 5stk og går inn for å gå amok på servern heller. At vi ofte er 10+ innpå kanalen med oss betyr ikke at alle er innpå 01 for å lage ugang.... ofte er vi delt så noen spiller andre spill. HVIS, vi alle spiller samme spill, altså dayz. Så er det OFTE at vi gjør forskjellige ting. Noen gjør missions, noen bygger og andre sitter bare afk.... Skape ekstra arbeid for OSS, er ikke du en del av "oss" som admin? er vel din jobb å, og bidra positivt til miljøet som admin? eller bryr du deg ikke om hva som skjer med serveren? Nei, hvorfor skal jeg bruke flere timer her på forumet når jeg kan gjøre andre ting. Jeg bruker heller ikke ordet "oss" som i "oss admins". Tenker generelt på alle andre. Wall of text over alt. Glem hele greia!!! Vi drepte 3 stk når vi var 7stk i vodnik og en i heli. To av dem skrev at de viste hva dem hadde i vente. Siste mann som ble tatt fikk beholde alt. Share this post Link to post Share on other sites
Gromit 27 Report post Posted October 26, 2014 Sutregjengen har fått fylt på bensin på sutregeneratoren igjen. GG! Share this post Link to post Share on other sites
Morten! 35 Report post Posted October 26, 2014 Sutregjengen har fått fylt på bensin på sutregeneratoren igjen. GG! Ikke spesielt overaska over at du ikke hadde noe konstruktivt å kom med Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted October 26, 2014 Ditto Morten :-) Jeg blir derimot svært overrasket dersom du noen gang kommer med noe som helst konstruktivt. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Morten! 35 Report post Posted October 26, 2014 Har prøvd å komme med flere forslag jeg Hawkhill, men det skyves jo godt under stolen bare fordi det er jeg som sier det Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted October 26, 2014 Nå er vel hele surve gjengen glade igjen... Vi har nok en gang funnet en annen server å spille på! Vet ikke hvem som lager dårlig stemning her jeg men.. Ender jo hver gang med at det er vi som stikker! Kanskje dere burde gå litt i dere selv også? Spesielt Morten som er ekspert på å syting og gjøre at folk bare blir sure på hverandre! Share this post Link to post Share on other sites
Morten! 35 Report post Posted October 26, 2014 Nå er vel hele surve gjengen glade igjen... Vi har nok en gang funnet en annen server å spille på! Vet ikke hvem som lager dårlig stemning her jeg men.. Ender jo hver gang med at det er vi som stikker! Kanskje dere burde gå litt i dere selv også? Spesielt Morten som er ekspert på å syting og gjøre at folk bare blir sure på hverandre! Ja, det har knapt vært klaging på serveren siden dere stakk. Takk. Nå trenger vi bare nye admins som faktisk spiller der Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted October 26, 2014 Nå er vel hele surve gjengen glade igjen... Vi har nok en gang funnet en annen server å spille på! Vet ikke hvem som lager dårlig stemning her jeg men.. Ender jo hver gang med at det er vi som stikker! Kanskje dere burde gå litt i dere selv også? Spesielt Morten som er ekspert på å syting og gjøre at folk bare blir sure på hverandre! Ja MG har en tendens att quita servern när dem blir rövkörda. Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted October 26, 2014 Rævkjørt med hva da? qtip? Har nå knappt merkes at dere har vært innom så. Share this post Link to post Share on other sites
Morten! 35 Report post Posted October 26, 2014 Rævkjørt med hva da? qtip? Har nå knappt merkes at dere har vært innom så. Mye mulig det ikke merkes, men hver gang vi har vært innom basene deres har dere jo slutte å spille på serveren. Så enten er det dere som er sutregjengen, ellers har det faktisk satt sine spor at vi har raidet dere. Uansett så har det vært mye triveligere på serveren nå som dere er borte.. så egentlig synes jeg dere skal gi fra dere adminrettigheter og bare holde dere der dere er nå. Win win for alle oss 1 Share this post Link to post Share on other sites