Eragon 293 Report post Posted June 3, 2014 Går du for? Eller går du for? <3 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted June 3, 2014 Antageligvis en av de teiteste tingene jeg har sett på lenge... Og jeg bor i Oppdal..... -_- Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted June 3, 2014 jaha.... ser hva Eragon liker å surfe etter... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted June 3, 2014 Kom opp film 2 i endview på ett deathrun map jeg kikka på.. Ikke at det hjelper Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted June 5, 2014 Kommer aldri sånne ting opp når jeg søker på death 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted June 5, 2014 For å si det slik..... Jeg blir å sette nr 1 på repeat resten av dagen..... FAEN TA DEG! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted August 17, 2014 Filmen av Suzanne lider av at der er for lite fokus på skritt/rumpe. Hvorfor brukte de litt av filmen på andre vinkler ? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites