Eragon 293 Report post Posted June 2, 2014 Ny Server har ankommet Hellfragger: Fikse settings så kommer den opp å åpen for alle! #04 - Minigames Smash Only - 36 slots! IP : 81.166.125.79:20450 Endringer på eksisterende servere! Hva som er nå! ---> Nytt #02 Dust2 Only ---> #02 Bhop 32Slots! #05 Aim Maps ---> #05 DM Awp-War?? 12Slots #03 Fy_Poolday Only ---> #03 GunGame 20slots 01# Allmaps ---> Blir ståndes atm.. Da jeg ikke vet om den bare "slås av" eller byttes til noe annet Håper dere liker nye servene og at vi får inn nye admins mvh Eragon Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted June 2, 2014 Ny Server Live: #04 - Minigames Smash Only - 36 slots! IP : 81.166.125.79:20450 Skuille dere finne bugs si ifra her så blir det fiksa Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted June 2, 2014 Edit : Endra fra #08 - Minigames Smash Only - 36 slots! ----> #04 - Minigames Smash Only - 36 slots Så det skal være lettere og skille fra #09 Minigames server Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted June 2, 2014 #05 Aim Maps ---> #05 DM Awp-War?? 12Slots ----> Live men mangler DM atm.. Men det kommer Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted June 3, 2014 Servere med passord på seg så er det fordi de blir jobbet på direkte.. Passord blir fjernet når det er klart for spillere! 01# Allmaps ---> Blir ståndes atm.. Da jeg ikke vet om den bare "slås av" eller byttes til noe annet 01# Allmaps ---> 01# Deathrun Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted June 3, 2014 Servere med passord på seg så er det fordi de blir jobbet på direkte.. Passord blir fjernet når det er klart for spillere! 01# Allmaps ---> Blir ståndes atm.. Da jeg ikke vet om den bare "slås av" eller byttes til noe annet 01# Allmaps ---> 01# Deathrun Seriøst fjerne allmaps? Vet det er lite spillere på den, men er greit å ha ett alternativ om man skulle bli lei OO og heller samle en gjeng på allmaps-serveren. Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted June 3, 2014 Hvis deathrun får 10 spillere på kvelden hver kveld.. i 2 timer.. så er vel det mer folk der på 1 dag enn det er på en måned ellers.. Nå er i det i allefall for seint for det er alt gjort om til deathrun.. Hvis det skal vise seg at Alllmaps blir veldig savna så får vi heller se på det om noen måneder for da har serverne fått kjørt seg inn.. Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted June 3, 2014 01# Deathrun er nå live! Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted June 5, 2014 GunGame-server! YAY! Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted June 5, 2014 OMG THEY TOOK ALLMAPS Share this post Link to post Share on other sites
-KoRny- 13 Report post Posted June 5, 2014 Nooo! Not all maps D: Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted June 6, 2014 #04 - Minigames Smash Only - 36 slots! Har nå blitt endra til : #04 - Minigames Smash Cannonz Only - 40 slots Lagt inn, Auto team swap, denied kill in console.. Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted June 6, 2014 Allmaps? Borte? wtf Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted June 6, 2014 Hadde den blitt brukt mer enn 1 gang i måneden hadde jeg skjønt hva dere klager på.. Hvis det er noen av de andre serverne som går dårlig, så skal jeg heller revurdere og slenge inn allmaps igjen Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted June 6, 2014 Fun fact.. Nye Mg Smash Cannonz only servern er den mest populære servern per dags dato Slår tilogmed office 1 Share this post Link to post Share on other sites