Sofakommandanten 77 Report post Posted May 24, 2014 Map: Siege of Shanghai. Norge starter som US Commander FreshKiller23 Alpha Squad - Airborne RocKy_KiLLeR_87 (SL) TheStho11 LordPhenix DayzWalking Pedrokalle Bravo Squad - Hardware |Diar|Sogndal94 (SL) knutlb m1cr0play Prixmyo FjellVann90 Charlie Squad holy_diver92 (SL) MelonYoghurt Mislykket Enrath90 Helx94 ACDCNORWAY Delta Squad Reborn (SL) Incked Maskotfeffe Glost Skanseng Echo Squad FireCod (SL) vikingkjell Gambler klikk12 Mrpotetmoss Foxtrot Squad xts-broseph (SL) mrpannekake Flylover TBt-TikTak Golf Squad kehell (SL) kampsauen Sofakommandanten mr.pyle Commander og SquadLeaders bør avtale tid for å samlast for å legge taktikk i forkant av bigwar og sjekke at whisper fungerer. Sjekke denne tråden for info 2 Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted May 24, 2014 Airborne! YEAH! 1 Share this post Link to post Share on other sites
sogndal94 5 Report post Posted May 25, 2014 Kan ikkje hugsa å kryssa av SL.... Bravo Squad - Hardware |DiaR| Sogndal94 (SL) |DiaR| knutlb m1cr0play Prixmyo FjellVann90 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 25, 2014 Kan ikkje hugsa å kryssa av SL.... Bravo Squad - Hardware |DiaR| Sogndal94 (SL) Lykke til Share this post Link to post Share on other sites
R3b0rn 35 Report post Posted May 25, 2014 Du gjorde det Sogndal94 Share this post Link to post Share on other sites
FreshKiller24 0 Report post Posted May 25, 2014 hehe, jau dette blir spennandes folkens. Når vil squadleadere møtes? Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Pyle 9 Report post Posted May 25, 2014 1 time før kampstart, er det vanlige Share this post Link to post Share on other sites
PhenixUnicorn 0 Report post Posted May 25, 2014 Kan ikke huske og trykt på at jeg vil spille som airborne... Men ok, men bare jeg ikke MÅ være Jet. Heli går jo fint Share this post Link to post Share on other sites
coldice 0 Report post Posted May 25, 2014 Hei! Er dette endelige lag for Norge? Ser jeg står som plass nummer 31. På bigwar.no, men Mislykket kan ikke spille (se avmeldingstråd) er det slik at jeg da tar hans plass? Share this post Link to post Share on other sites
R3b0rn 35 Report post Posted May 26, 2014 Heisann, den listen du ser på bigwar.no setter opp listen alfabetisk, vi har ett dokument som registrerer ettersom personer melder seg på, Du er nr 36 på listen. Hvis det ikke er flere som melder seg av innen i kveld får ikke jeg, eller Sofa, satt deg inn på den "offisielle" listen, men møt gjerne opp på mumble ca 20:00. Og bli der til vi starter. Hender det er noen som ikke møter opp og da bytter vi ut de som ikke har møtt med de som sitter og venter, de som har registrert seg, men ikke fått noen plass enda har da førsteprio. -Reborn Share this post Link to post Share on other sites
psychopal 0 Report post Posted May 26, 2014 er det muligheter for å være med på bigwar i kveld ?!? eller melde meg på eventuelt til neste gang Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted May 26, 2014 påmeldinga er vel avslutta nå, men berre møt opp på mumble du. Veit det er fleire som har meldt avbud Share this post Link to post Share on other sites
MrPannekake 1 Report post Posted May 26, 2014 hehe, jau dette blir spennandes folkens. Når vil squadleadere møtes? Sorry for dårlig oppførsel på bigwar'en vet jeg representerte bf.no på en dårlig måte, kunne ikke la vær å skylde på noen andre for mine feilgrep. Du gjorde en god jobb og du ga jernet Freshkiller. Sorry igen skal IKKE gjenta seg. Share this post Link to post Share on other sites
sogndal94 5 Report post Posted May 26, 2014 (edited) Eg håpar ikkje FreshKiller23 at du er skremt frå BF.no / big wars. Eg syns du gjorde ein god job, og syns det er synd at folk oppførar seg slik. Eg syns vidare at det er flott at folk tar alvoret, og at ein ber om årsak. Gratulerar Sverige med ein rettferdig seier. |DiaR| Sogndal94. Edit: etter å ha sett litt på streamen, må eg seie: Ditta var uakseptabelt! Eg håpar dykk skammar dykk. Edited May 26, 2014 by sogndal94 2 Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted May 26, 2014 Det at vi taper med 1824 tickets er ikke comanderen sin feil. Det skylles at vi spilte som om det var vanlig public på en random tysk server og ikke som et lag der du skal løse bestemte oppgaver. Hvis du mener at du kan gjøre en bedre jobb som pilot, i tank, som comander eller whatever MELD DEG TIL DET neste gang. 5 Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Pyle 9 Report post Posted May 27, 2014 vi tape fordi dem hadde bedre taktikk en oss og var mye bedre enn oss. Hvis det blir noen neste gang, burde vi ta alle innmeldinger? Slik at det første 32 som har meldt seg på som spiller for begge lag. Ikke at noen lager ett topplag med inviterte spillere. Big war for bare bf.no er jo dødt. Share this post Link to post Share on other sites