Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tpexton

klage til admins:

Recommended Posts

Heisann der, nå skal dere få lese en lang og kjedelig post.

Dette er en klage til admins som nesten aldri er på hellfragger sin minigames.

Det har seg slik at jeg opplever regelverk som blir brutt 24/7 på denne server alt fra dårlig språk til delays.

Idag har jeg opplevd 5 folk som delayer kraftig, alt fra 3 min til 10 min med å bare afke. Prøver å få tak i admins jeg har gjennom grupper men ikke alltid jeg kommer fram, og at dem svarer 30min til 1 time senere, det jeg prøver å si er at vi har NULL sjangs på å kontakte admins hvis man er ny på servern og ikke fått dem til å legge deg til på vennelista.

også igår opplevde jeg en kar som bare afka pga mappet var for vanskelig til at han orka å prøve og det gjorde han multipliserte ganger, noe jeg syns er irriterende..

Mitt poeng er altså det at dere kansje kan prøve å få til en slags mod som gjør at admins får beskjed når dem trengs til et map, aka /calladmin modden.

• Like 1

Hei Tpexton

Jeg beklager for sent svar på denne klagen.

Vi har tatt dette til etterretning. Vi er også på utkikk etter flere admins.

Det er bare å søke.

Om det er spillere som delayer på minigames eller andre ting som bryter regler o.l. Så kan man ta demo med STATUS og poste det her på klagemuren.

Man tar demo med å skrive "record Lakrisalen", deretter "status". Da får vi med STEAM ID. Når du skal avslutte demo, så skriver man bare "stop".

Mvh Lakrisalen

Klagemuransvarlig

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...