Sign in to follow this  
xAncalagonx

World of Tanks

Recommended Posts

tårnet er vel 250 vist eg ikkje tar alt for mye feil. trikset er og skyte 90 grader inn på fronten. men står ferdien med vinkling mot deg blir d fort litt vanskeligere

Ferdi forfra er ok så lenge man er nær nok til å kunne sikte, skyt rett over lykten, gjelder også hvis du skyter fra siden. Man kan penetrate selv med t50-2 :-)

For dem som trodde WoT ble et blaff så kan jeg berolige dere med at det ble det ikke....

Spillet lever i beste velgående. Neste update inneholder helt nye physics og utifra erfaringer fra test serveren så vil spillet bli enda bedre.

Om noen her inne spiller og har lyst til å spille med andre norske så er vi en stor gjeng i Commando Nord som spiller sammen.

Både i platoons og Tank Companies.

spiller fortsatt en del, men har ikke tiden til å spille jevnlig. Blir også litt lei av den evige grindingen :/

mye gøyere og grinde i lag. Og spile Tank Companies er litt som og spille Bf igjen bare flere kamper på rad.

og man kan bare joine? ikke noe spes krav til skill, krav og slikt? :-)

Går mest i champion TC, som betyr at høgaste tier for heavy/med/light er T8, og T6 for arty. Trur me har ein winratio på rundt (om ikkje over) 75% i Commando Nord (og det kan me takke ugl sine flotte taktikkar for)

Legg til ugl på vennelista di så får du nok ein invite til neste TC

• Like 1

Hvis noen fortsatt spiller og/eller er interessert i gamle tankser så kan jeg anbefale disse video snuttene på YouTube.

Det er en ny serie som Wargaming har started der de gir detaljer om de forskjellige tanksene som er med i spillet. Så langt har de tatt for seg M37 artilleriet, M26 pershing og første episode av M103.

De trenger litt promo og mer seere for å fortsette serien så jeg drar nytten av jungeltelegrafen her får å gi dem litt støtte.

Jeg synes ihvertfall det er interessant å se hvordan tanksene vi ruller rundt i ser ut på innsiden :)

Tar meg igjen snart da ;)

5iUZA.jpg

Det er ni vogner med masterybadge lenger ned på lista, så totalt 17. Men den jævla T29 sitter det langt inne å få ace på. :p

ooh, er du også en sherman-derper? Det er så deilig det!

hvordan du får til ting med hellcat er btw for meg et mysterium.

Haha, ja. Bruker M4 og E8 til å ta ut frustrasjon med. Lader de opp med HEATs og "What's the matter? Can't take the HEAT?" på macro så kommer humøret fort tilbake.

Hellcat bruker jeg stort sett til å støtte flanker med, den er kjapp nok til å være litt overalt og samtidig forårsake faen med. Men sliter litt med å bruke den som td, synes jeg blir spotta hele tiden selv med camoduk og 100%camo på hele crewet. Og når det går sammen med litt småtreg aks og turn, blir det mer banning fremfor ond latter i den.

M4 Sherman me heat er så sykt op, ville prøve og se hva den var god for. På under en dag gikk jeg inn på Top30 på average xp på eu serv..

Gøy tanks da.. Og folk blir sååå sint:)

Jeg skjønner ikke hvordan de klarte og få liv i den gamle tanksen!

Var jo i en enormt god stand da til og ha stått ute så lenge!

Om du ikke enda har prøvd dette spillet vil jeg anbefale det på det sterkeste, det er et fantastisk spill som utvikler seg hele tiden og om man liker det går man ikke lei av det. Spillet blir rett å slett en hobby.

Sjekk ut spillet her-> http://www.worldoftanks.eu

Det fins utallige videoer på youtube, men de viser lite, dette spillet må bare prøves med en stor pakke tolmodighet i starten. Det kan også vere lurt å spille det sammen med noen som har spilt det lenge for å komme seg fort igang og begynne med de rette tankene for din spillestil.

Om du trenger noen å spille med fins det mange norske klaner der ute, og enda flere andre. Spillet er i stadig vekst og er på det stadiet nå som BF2 var på sitt beste, man kan faktisk vinne penger om man blir god nok. :-)

Kanskje battlefield.no burde ha egen forumdel for WoT? WoT kommer over tid til å utvikle seg med fly, båter og soldater. Til slutt vil det bli BF spillet som vi alle har lengtet etter BF2 daffet av.

mvh

Viper_Toffi

Edited by cri74
Flyttet tråden inn i eksisterende WOT tråd

vi er en del som spiller det med jevne mellomrom, men jeg også ble litt lei av at de gjorde endringer i balansering for hele tiden å force mer gullkjøp og mer grinding, det gikk etterhvert litt på bekostning av spillgleden min (og lommeboken)