Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

World of Tanks

Recommended Posts

Shaii

Enig, det er en genial foretningsmodell, "heey kom og spill, det er gratis!".. faktum er at det er det klart dyreste spillet jeg noen gang har hatt, haha :p

Indeed - dette "gratisspillet" har kostet meg ca 1500 spenn nå :)

Utfordringen er at etterhvert som man har spilt en stund så vet man altfor godt hvor mye bedre en tank er fullt oppgradert, og da klarer jeg ikke la være å konvertere xp for å "kjøpe meg fri" fra å måtte spille opp en tank.

Og med ca. 1 300 000 xp som kan konverteres så blir jo slikt fristende :p

å sattan, synes mine 65.000 free exp er mye jeg. Hva i alle dager har du samlet opp så mye xp med?

Shaii

Enig, det er en genial foretningsmodell, "heey kom og spill, det er gratis!".. faktum er at det er det klart dyreste spillet jeg noen gang har hatt, haha :p

Indeed - dette "gratisspillet" har kostet meg ca 1500 spenn nå :)

Utfordringen er at etterhvert som man har spilt en stund så vet man altfor godt hvor mye bedre en tank er fullt oppgradert, og da klarer jeg ikke la være å konvertere xp for å "kjøpe meg fri" fra å måtte spille opp en tank.

Og med ca. 1 300 000 xp som kan konverteres så blir jo slikt fristende :p

1 million, trehundretusen XP? Whaaat....? Sikker på du ikkje snakker om credits nå?

Har skaffet meg AMX 13 75 - utrulig rå tank! Liten, kjapp (62km/h), og bra kanon med genial reload-mekanisme :D Dritgøy å spille med.

Hvor lang tid bruker den på å bytte magasin?

13 75en med den beste 75mmen bruker med godt crew 15 sekunder om jeg husker korrekt. 13 90 bruker 30-40 sekunder med beste 90 mm, mens lorraine bruker 40 sekunder på 90mmen og 50 sekunder på 100mmen.

Hvor lang tid bruker den på å bytte magasin?

13 75en med den beste 75mmen bruker med godt crew 15 sekunder om jeg husker korrekt. 13 90 bruker 30-40 sekunder med beste 90 mm, mens lorraine bruker 40 sekunder på 90mmen og 50 sekunder på 100mmen.

Ja det kan stemme :) Og så har man vel 5-6 skudd i hvert mag.

Alle magasin på light/mediumtanksene har 6 skudd. Det er bare blant heavytankene det finnes noen med kun 4 skudd :)

Alle magasin på light/mediumtanksene har 6 skudd. Det er bare blant heavytankene det finnes noen med kun 4 skudd :)

?

De franske light/medium tankene har utrolig rask skuddtakt. Man fyrer av 6 kuler med ca 1 sekund mellomrom mellom hver kule. Og så når de 6 er skutt, så reloader man til et nytt magasin med 6 kuler, som tar litt lenger tid.

Slik er det vel ikkje på USSR, US, GER? Medium/light tankene til frankrike er iallefall de første eg har prøvd som er slik. :) Og eg elsker det. Har fulloppgradert AMX 13 75 nå. Grisemorro!

?

De franske light/medium tankene har utrolig rask skuddtakt. Man fyrer av 6 kuler med ca 1 sekund mellomrom mellom hver kule. Og så når de 6 er skutt, så reloader man til et nytt magasin med 6 kuler, som tar litt lenger tid.

Slik er det vel ikkje på USSR, US, GER? Medium/light tankene til frankrike er iallefall de første eg har prøvd som er slik. :) Og eg elsker det. Har fulloppgradert AMX 13 75 nå. Grisemorro!

Snakket selvsagt om franske tanks. Er bare de som har magasin-systemene. Viktig å merke seg at skuddtakten blir lavere ettersom kaliberet blir grovere. På 100mmen på Lorrainen er det feks 2.5 sekunder mellom hvert enkeltskudd i hver salve, for så 50 sekunder reload på et nytt magasin.

Er ca. halveis på lorraine nå til batchat, og så langt er fransk light/medium den morsomste linja jeg har spilt i WoT :D

?

Snakket selvsagt om franske tanks. Er bare de som har magasin-systemene. Viktig å merke seg at skuddtakten blir lavere ettersom kaliberet blir grovere. På 100mmen på Lorrainen er det feks 2.5 sekunder mellom hvert enkeltskudd i hver salve, for så 50 sekunder reload på et nytt magasin.

Er ca. halveis på lorraine nå til batchat, og så langt er fransk light/medium den morsomste linja jeg har spilt i WoT :D

Ahh, ok ;)

Ja, franske light/medium er rått. Artigste eg også har spilt :D Obj. 704, IS-3 og Gw Panther står parkert for tida :p

Batchat er syk... vil ha den soooooo bad !

Ahh, ok ;)

Ja, franske light/medium er rått. Artigste eg også har spilt :D Obj. 704, IS-3 og Gw Panther står parkert for tida :p

Veit ikke hvor langt du har kommet, men når du får 100mmen til lorraine anbefaler jeg å skrive "Reloading" eller noe liknende i chatten når du lader om et magasin (evt. binde en knapp til det, om du har den muligheten). Med 50+ sekunders reload er lagkameratene rimelig interessert i å vite om de kan regne med deg eller ikke.

Ahh, ok ;)

Veit ikke hvor langt du har kommet, men når du får 100mmen til lorraine anbefaler jeg å skrive "Reloading" eller noe liknende i chatten når du lader om et magasin (evt. binde en knapp til det, om du har den muligheten). Med 50+ sekunders reload er lagkameratene rimelig interessert i å vite om de kan regne med deg eller ikke.

Er fortsatt på AMX 13 75. 13 90 er neste, så er det vel lorraine.

edit; men skal uten tvil beholde amx 13 75 !

spiller jeg, går bare så ufattelig tregt.

har stock is4 (helt stock), t-43, t-20, su-152 og amx12t

med andre ord veldig mye som tar tid om dagen for å oppgradere :(

Yupp er sinnsykt tregt, driver å holder på med franske heavy tanks, tier 6 så langt..

å kjøre stock er bare helt forjevli...

Er kjipt på de større tanksene (tier 8+) siden oppgraderinger koster så mye. 63k for kanonen på IS-4 så det tar lang tid med mye grinding uten at du føler du kommer deg videre. Jeg liker å prøve nye ting å se litt progresjon så har endt opp med massevis av tankser på lavere tier som jeg spiller innimellom for litt variasjon istedenfor å grinde kun på en tanks om gangen.

Men nå begynner de fleste av de tanksene å få Elite status, som igjen er ganske greit siden du kan bruke dem til å unlocke hardware for større tankser da. Trikset er å unngå fella å oppgradere til neste tanks på alle reservetanksene også.

Som nevnt tidligere, så kan du faktisk håve inn 500-2500xp selv med en loltraktor med elite status, noe som er ganske greit hvis du har havnet i ett sånn grindemodus med hovedtanksene dine.

Akkurat nå så trenger jeg 50k-ettellerannet for E-50 kanon, 63k for Ferdinand kanon og 63k for IS-4 ... ganske kjipt, selv med en bråte elite tankser >.<

kjører rundt i t-50-2 og su85 for å grinde exp, har til gode å finne noe som samler mer enn de, kaaanskje vk3002 DB. MEN, is4 er ikke så gal med bl9 som jeg nå fikk kjøpt (hadde greid å selge den etter is3 :p)

det digge med is4 med bl9 er at du sjelden blir satt opp mot e100/maus/is7 etc fordi jeg ikke kan penetrere, så er alltid toptank, i går kjørte jeg tre kamper på rad der jeg møtte på stakkars t34-85 og su85b :lol:

Solgte nettopp min E-100 og gikk tilbake til E-75, makan til drit tank, ubruklig kanon og armor er bare full av weakpoints. Maus er bedre på alle måter. E-75 derimot er kjempe gøy og spille :p Men ja, angående grinding så er jeg drit lei, begynte å spille litt nå igjen men føler bare at det er en stor smerte å spille i det hele tatt. Tror jeg er ferdig med dette spillet jeg altså :p

Ja, E-100 er jævlig vanskelig å lære seg (den kan ikke brukes som hverken Maus eller E-75) og den er som regel elendig på en rekke av kartene. Var på nippet til å selge den selv etter 40-50 kamper, men måtte beholde den pga. vi bruker den i CW (med gullammo seff). Begynner å få teket på den nå, men er fortsatt avhengig av 1390er som spotter/kverker arty :p

30° Vinkel på hull og 45° på turret mot Fi når man ikke skyter pleier å sørge for at det meste bouncer. Problemet blir fort at når man snur turret og skal sikte får man 3-4 granater midt i trynet som alle penetrerer.

Spiller ja :) Berre å adde meg : LosiD

Har Is-3, Obj.704 (TD), GW Phanter, AMX 13 75, Lowe, M4 Sherman. Spiller for det meste med AMX for tida, og Lowe/Obj.704 for å samle xp og credz :)

Men rimelig lei av at alt går så treigt ja. Man må sitte omtrent heile dagane å game for å få nye tankser/moduler..

Spiller her også :) bare å adde: Guuz

Alle tankene mine er fullt oppgraderte, så all XP går nå til utstyr til Tiger II som jeg kjøper straks.

Går mest i prioritert rekkefølge:

E-50

AMX 13 90

Tiger

VK3002DB

Panther II

Hummel