Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

World of Tanks

Recommended Posts

noen som spiller fortsatt? Har fortsatt mange koselig øyeblikk her, mest med lavere tier tanks :)

Ja hender jeg titter innom, fikk bare testa spillet i en ukes tid før BF3 kom så loker litt på lavere tiers selv.

Innimellom :) men langt frå så mykje som før .. Object 704 er diggeste kjøretøyet eg har ;D Snart IS-4 også.!

Har spillt mest BF3 i det siste, men er innom nesten daglig og tar noen runder.

Mangler bare "litt" pæng for E100 så i tillegg til å ta dagens dobbel på de morsomste tanksene (T54, E50, IS4/7, Obj.212) så blir det endel Type59 kjøring for å få credits inn...

bruker t50 og t50-2 selv, de er helt ufattelig morsomme å ragge rundt i for å få credits og exp :D

Hmm, har gått over i en ny type spilling for meg, jeg kjører utelukkende t50, t50-2 og type59 som grindere, de er rett og slett morsomst. Likevel guller jeg for å få alle andre tanks, selvom jeg egentlig ikke er så interessert i å spille med de :p

Er det noe som heter paysafe i world of tanks?? Har fått et kort fra et polsk blad på 35zl (ca 70kr) Hvis noen vil bruke det så står det følgende på kortet: Trykk Get Gold og bruk PIN 0335 3545 5136 0413 for å betale. Spiller ikke selv så hvis noen vil så er det bare å bruke det ;) Gyldig til 31.12.2011 så kan sikkert brukes hele dagen :) Serie nr på kortet (hvis det trengs) er 150727456. Godt Nytt år!!

hmmm. det står: Reg deg på www.worldoftanks.eu/paysafecard -> Gå til "Get gold" og tast PIN

Jeg har ikke peil for jeg har aldri spilt det :(

er på tier 5 hv fransk og kan si at det har vært en smertefull opplevelse, først no har eg noe som gjør skade og tåler litt iallefall

Har den ARL 44 (Tier 6)....ganske useless spør du meg....Gleder meg til å grinde videre oppover til tier 8 med autoloader ol....

Edited by gjeewaytee

Mulig, men 95% av alle kampene eg har brukt den så har eg havnet i nederste del av rekka. Gadd ikke unlocke de to siste kanonene til den. Hoppa rett på AMX-en før idag....Så blir det nok minimalt med unlocks til den før eg kommer dit eg vil....Virker jækla kul å spille med den der tier 10 saken selv om man må spille litt anderledes enn det man er vant med

Det er jo en standard noob-feil å ikke utvikle den beste kanonen til en tank. Som regel er man avhengig av den på neste tank når man skal grinde beste kanonen på neste igjen. Ved å ikke gjøre det ender du jo bare opp med å grinde en ubrukelig vogn som ikke gjør noe skade og som dør lett. Ja, AMXen er ofte nederst på treet, men med en 90mm med 210 ellno penetration og 240 damage er den skikkelig bra til å være tier 6 siden den kan skade samtlige tanks i spillet med AP om du sikter med riktig vinkel. Du kan jo sammenligne med VK3610 som har omtrent like mange hitpoints, men bare 160 eller noe penetration.

Skjønner det, men eg bruker all free XP til å grinde meg oppover det franske treet. Kunne nok ha tatt med meg en kanon eller to da ja, men men.....

AMX er tier 7 og ARL er tier 6 :D

Edited by gjeewaytee

Hva er dealen med franske tanks? Møtte en tier 8 eller 9 som bare PEPPRA ut kuler mot min E-50, jeg hadde ikke kjangs å skyte i nærheten så fort en gang.

De har rask lading, men dårlig armour. Ikke møt de åpent. Jeg har tatt ned flere av top-tierene deres med min kjære is3, ved å nekte de mer enn 1 til 1 skudd.

Gjee gjee gjee.... Du gjør jo alt stikk i strid med all logikk og hinsides all fornuft.. Det er mye mer effektivt å bruke free xp på moduler og heller grinde ny tank på ordinært vis med en ferdig oppgradert tank enn å grinde modulene og deretter bruke opp all free xp på å researche tanken. Da vil du også kunne risikere at du liker å spille med noen av lav-tier tanksene, som f.eks. ARL-44 som du syns var så ræva.

Hva er dealen med franske tanks? Møtte en tier 8 eller 9 som bare PEPPRA ut kuler mot min E-50, jeg hadde ikke kjangs å skyte i nærheten så fort en gang.

De fleste franske tanks er litt som franske biler, mange rare løsninger. Deriblandt kanonsystemet. Istedet for å lade ett og ett skudd som alle andre tanks, så lades et magasin på 6 skudd. Dette magasinet kan tømmes kjapt, type ett skudd per 2-3 sekunder. å fylle magasinet opp igjen tar lett ett halvt minutt eller mer dog. Så møter du på en fransk tank, er det bare til å telle kuler som spys ut i rask fart. Etter sjette skuddet er det bare til å buse på. I alle tilfeller er franske tanks forholdsvis tynnt armert, så de er enkle å ta ut når man først treffer med kanoner som smeller hardt :)

Har franske tankser på tier 8-9 magasin?

Eneste tankser jeg har spilt med som har magasin er loltraktor og diverse andre tier 1-3 tankser med autokanoner. Høres litt vanvittig ut med 75-100mm kanoner med 6 skudds magasiner (uten at jeg kjenner detaljer på kanonstørrelsene på franske tankser).

Kommer uansett ikke til å kjøre fransk for min del. Har nok med tyske og russiske tankser. Dessuten ser franske tankser så utrolig rare ut at jeg hadde bare blitt irritert av å kjøre dem.

Får vel kjøre en del mer kamper å se om jeg treffer på noen franske tankser etterhvert. Så langt har det ikke vært så mange i tier8+, og de få som har vært på motsatt lag har som regel daua før jeg treffer på dem, eller så er de på motsatt flanke på kartet. Hadde jo vært kjekt å fått prøvt ut min IS i en duell mot en fransk tanks.

personlig strever jeg så sykt på medium tanksene, har lyst på både patton og t54, men er stuck på tier under og synes det går jævlig tregt. Særlig pershing var en skuffelse :(

ISen din blir grusa på første magasinet mot en t8 surrendertank. Husker det var en i klanen som kjørte en Maus ned på 36% på et magasin med BatChat, men daua under reload. De har vel omtrent samme penetration og damage som S70en til IS7, men skyter 8-10 skudd i minuttet i gjennomsnitt. (Om det er kun med ett ladd magasin eller gjennomsnitt over flere minutter vet jeg ikke)

gjee: Da er det nå greit, men du lærer jo ikke den nye spillestilen som kreves av de franske tanksene da?