DSJ 3 Report post Posted June 22, 2011 Noen som vet om hvor jeg kan lese om hvordan poeng systemet fungerer? Har på litt over en ukke kommet meg fra Leichantraktor til Panzer 3. Men går nok fortere hvis jeg hadde mer info om poeng. Til nå så bare dreper jeg tankser og tar over flag. Foresten noen som vet om det kommer noen flere mods til WoT? Noe TD eller noe der kan kunne gå for kills only og respawnwe når du dør? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted June 22, 2011 Gjør så mye damage som mulig, og ikke minst spot større tanks og hold de spottet uten å dø selv. Da får du 50% av cash+xp av hva den som gjør damage på vedkommede. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted June 22, 2011 Du får og defence points for å campe på din egen base og skade dem som kommer innenfor sirkelen ved flagget. Da nullstiller du og capture timeren deres. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AZO 0 Report post Posted June 22, 2011 Wiki'en sier litt om XP/credits Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted June 22, 2011 Du får og defence points for å campe på din egen base og skade dem som kommer innenfor sirkelen ved flagget. Da nullstiller du og capture timeren deres. Problemet er bare at de som angriper gjerne dreper de som camper rundt flagget før de begynner å cappe Quote Share this post Link to post Share on other sites
ugl 0 Report post Posted June 23, 2011 Wikien er konge.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zylark 1 Report post Posted June 25, 2011 Jeg har sett lyset, fått en åpenbaring. ISU152 uten BL10 = meh ISU152 med BL10 = Å herregud, jeg trenger bare å peke på de, trykke ned en knapp, og, farvel... Alle diverse ekle ISer av ymse sort, alle Tigre, selv VK45er. Alle vemmelige Amerikanere, si hallo til mitt nye leketøy. Og vær redd. Ikke Maus rett nok, men, tja HE? Og VK4502P med 128mm fremfor 105mm, mnja. Bedre uten tvil, men mer ett skritt frem i den mer ordinære formen for utrykket. Ikke ett gigantisk kvantesprang fremover, hvilket er overgangen fra 122mm til 152mm derp-derp-behold-my-dreadnaught-gun. Nnnnnngh, må leke mer... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted June 25, 2011 Ååå, elsker min T29 jeg fikk for noen dager siden. Bare jeg får oppgradert fra 90mm til 105mm så er drømmen komplett! Passer på å få en "hull-down position" så ofte det lar seg gjøre og det er alltid like gøy når høyere tier tanks dinger på meg eller trekker seg tilbake. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted June 25, 2011 Jeg har sett lyset, fått en åpenbaring.ISU152 uten BL10 = meh ISU152 med BL10 = Å herregud, jeg trenger bare å peke på de, trykke ned en knapp, og, farvel... Alle diverse ekle ISer av ymse sort, alle Tigre, selv VK45er. Alle vemmelige Amerikanere, si hallo til mitt nye leketøy. Og vær redd. Ikke Maus rett nok, men, tja HE? Og VK4502P med 128mm fremfor 105mm, mnja. Bedre uten tvil, men mer ett skritt frem i den mer ordinære formen for utrykket. Ikke ett gigantisk kvantesprang fremover, hvilket er overgangen fra 122mm til 152mm derp-derp-behold-my-dreadnaught-gun. Nnnnnngh, må leke mer... Gled deg til du får object, så føles det ikke som en papir-tanks lenger Quote Share this post Link to post Share on other sites
Homer Killsome 0 Report post Posted June 28, 2011 HomerKillsome er navnet. Ratter rundt i SU-85, SU-26 (lolarty), VK3601H, Tiger, Grille, Hummel og M6. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted June 29, 2011 Blitt litt lei etter IS-3 og BL9. Ser meg etter nye spill igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted June 29, 2011 Rundt 1. juli kommer det ny patch med amerikanske TDer da. Blir nok å grinde de ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted June 30, 2011 då var ny update ute. skal bli artig å prøve nye US tanks! edit: gun depression på US heavys er også fiksa. nå fungere endelig T32en min som den skal! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted June 30, 2011 Det var litt stas å putte en 152mm arty shell i hatten din i gårkveld T18 og T82 med howitzer er jo sykt OP for sin tier :0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted July 4, 2011 Noen som kan fortelle meg noe nyttig om hva som har skjedd etter patchinga? Hadde en T23, og Pershing som mine to beste tanker før update. Nå lurer jeg fælt på hva jeg har i vente! Er for tiden på jobb offshore i Brasil og får derfor ikke testet ut før om 3 uker.... Setter pris på nyheter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted July 4, 2011 T23 er byttet ut med Pershing og Pershingen er byttet ut med M46 Patton. Gled deg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted July 5, 2011 M46 patton er jo så og si akkurat det samme som Pershing var.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted July 5, 2011 Finnes det noen klan for meg og et par kompiser? Vi spilte masse i closed beta, men så dabbet det litt av.. Nå er vi tilbake for fullt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted July 5, 2011 Finnes det noen klan for meg og et par kompiser? Vi spilte masse i closed beta, men så dabbet det litt av.. Nå er vi tilbake for fullt DSR leter etter flere medlemmer Du kan søke på forumet vårt. Litt info her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted July 5, 2011 søknad sendt så får vi se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bazer_Punk 0 Report post Posted July 16, 2011 Noen som har problemer med å oppgradere motorer på diverse tanker? har ikkje kunnet oppgradere en eneste tanks motor, selv om ej bare har oppgradert understellet først så får eg opp en error hvor det står at motor koster x antall credits selv om ej har rikelig kredits frå før. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted July 16, 2011 du får opp kor mange credits du mangler, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bazer_Punk 0 Report post Posted July 16, 2011 vist pokker, takker for tipset, trudde seriøst ej hadde en unik bug her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted July 17, 2011 tok noen tanks før eg skjønte d sjøl Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted July 19, 2011 Noen som har hørt noe om nye upgrade? Har ikke fått testet ut den som er nå engang. Men Lørdag sitter jeg på hotellet i Oslo og da skal jeg endeli få brynet meg litt igjen, Søndag er jeg hjemme for fullt og da skal Patton testes ut grundig! Quote Share this post Link to post Share on other sites