Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

World of Tanks

Recommended Posts

Noen som vet om hvor jeg kan lese om hvordan poeng systemet fungerer?

Har på litt over en ukke kommet meg fra Leichantraktor til Panzer 3. Men går nok fortere hvis jeg hadde mer info om poeng.

Til nå så bare dreper jeg tankser og tar over flag.

Foresten noen som vet om det kommer noen flere mods til WoT? Noe TD eller noe der kan kunne gå for kills only og respawnwe når du dør?

Gjør så mye damage som mulig, og ikke minst spot større tanks og hold de spottet uten å dø selv. Da får du 50% av cash+xp av hva den som gjør damage på vedkommede.

Du får og defence points for å campe på din egen base og skade dem som kommer innenfor sirkelen ved flagget. Da nullstiller du og capture timeren deres.

Du får og defence points for å campe på din egen base og skade dem som kommer innenfor sirkelen ved flagget. Da nullstiller du og capture timeren deres.

Problemet er bare at de som angriper gjerne dreper de som camper rundt flagget før de begynner å cappe :tafse:

Jeg har sett lyset, fått en åpenbaring.

ISU152 uten BL10 = meh

ISU152 med BL10 = Å herregud, jeg trenger bare å peke på de, trykke ned en knapp, og, farvel... Alle diverse ekle ISer av ymse sort, alle Tigre, selv VK45er. Alle vemmelige Amerikanere, si hallo til mitt nye leketøy. Og vær redd. Ikke Maus rett nok, men, tja HE?

Og VK4502P med 128mm fremfor 105mm, mnja. Bedre uten tvil, men mer ett skritt frem i den mer ordinære formen for utrykket. Ikke ett gigantisk kvantesprang fremover, hvilket er overgangen fra 122mm til 152mm derp-derp-behold-my-dreadnaught-gun.

Nnnnnngh, må leke mer...

Ååå, elsker min T29 jeg fikk for noen dager siden. Bare jeg får oppgradert fra 90mm til 105mm så er drømmen komplett!

Passer på å få en "hull-down position" så ofte det lar seg gjøre og det er alltid like gøy når høyere tier tanks dinger på meg eller trekker seg tilbake. :tafse:

Jeg har sett lyset, fått en åpenbaring.

ISU152 uten BL10 = meh

ISU152 med BL10 = Å herregud, jeg trenger bare å peke på de, trykke ned en knapp, og, farvel... Alle diverse ekle ISer av ymse sort, alle Tigre, selv VK45er. Alle vemmelige Amerikanere, si hallo til mitt nye leketøy. Og vær redd. Ikke Maus rett nok, men, tja HE?

Og VK4502P med 128mm fremfor 105mm, mnja. Bedre uten tvil, men mer ett skritt frem i den mer ordinære formen for utrykket. Ikke ett gigantisk kvantesprang fremover, hvilket er overgangen fra 122mm til 152mm derp-derp-behold-my-dreadnaught-gun.

Nnnnnngh, må leke mer...

Gled deg til du får object, så føles det ikke som en papir-tanks lenger :tafse:

HomerKillsome er navnet. Ratter rundt i SU-85, SU-26 (lolarty), VK3601H, Tiger, Grille, Hummel og M6.

Det var litt stas å putte en 152mm arty shell i hatten din i gårkveld :tafse:

T18 og T82 med howitzer er jo sykt OP for sin tier :0

Noen som kan fortelle meg noe nyttig om hva som har skjedd etter patchinga?

Hadde en T23, og Pershing som mine to beste tanker før update. Nå lurer jeg fælt på hva jeg har i vente!

Er for tiden på jobb offshore i Brasil og får derfor ikke testet ut før om 3 uker.... Setter pris på nyheter.

Finnes det noen klan for meg og et par kompiser? Vi spilte masse i closed beta, men så dabbet det litt av.. Nå er vi tilbake for fullt :tafse:

Finnes det noen klan for meg og et par kompiser? Vi spilte masse i closed beta, men så dabbet det litt av.. Nå er vi tilbake for fullt :)

DSR leter etter flere medlemmer :tafse:

Du kan søke på forumet vårt. Litt info her

søknad sendt :tafse: så får vi se.

Noen som har problemer med å oppgradere motorer på diverse tanker? har ikkje kunnet oppgradere en eneste tanks motor, selv om ej bare har oppgradert understellet først så får eg opp en error hvor det står at motor koster x antall credits selv om ej har rikelig kredits frå før.

Noen som har hørt noe om nye upgrade?

Har ikke fått testet ut den som er nå engang. Men Lørdag sitter jeg på hotellet i Oslo og da skal jeg endeli få brynet meg litt igjen, Søndag er jeg

hjemme for fullt og da skal Patton testes ut grundig!