cri74 880 Report post Posted May 26, 2011 (edited) HippHipp - NORGE er vårt ! @Moneybags: Det er kamper det går i, men selve kartet er i turns. Skrev litt om det HER og spurt Rawhide om å komme innom her for å forklare hva som har skjedd de siste dagene. HTL har hatt ansvaret i VI forumet for å organisere det hele og fra det jeg hører på TS3 nå har det vært så mange som 4-5 kamper om dagen i en uke for å kapre Norge Det har vært fryktlig mye aktivitet. Troppene har vært bra organisert og hatt sambands disiplin på høyt nivå. Edited May 26, 2011 by cri74 Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted May 26, 2011 Det her så unektelig morsomt ut! Jeg kommer hjem fra jobb tur Tirsdag. Flyet går fra Rio på mandag. Kan noen sende meg mer info om hvor jeg melder meg på pr PM? Dette virket utrolig interessant! Jeg kaller meg Herminaor ingame og kan være veldig aktiv i 4 uker, så reiser jeg ut på jobb igjen og vil være mindre aktiv i 4 uker Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 27, 2011 herregud, jeg som alltid har hatt dilla på risk faen at jeg ikke har nok tid til dette, ser utrolig morro ut! Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 27, 2011 (edited) Spiller bare tafse morro selv og har ikke vært med på selve erobringen, eller bruker penger på gull, men det er gøy å se klanen gjør det så bra. E-tjeneste, eskradroner, squads og annet morro rundt spillet gjør det interessant bare å være med på sidelinjen Har ikke kommet lenger enn tier 3 på måfå spilling. Gutta har skikkelig satt seg inn i WOT og alltid noen å spille med. Edit: battlefield.no kanalen finnes ikke mer. Slettes med jevne mellomrom tror jeg. Norge(senze) er oppe Edited May 27, 2011 by cri74 Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted May 27, 2011 Har man råd anbefaler jeg Löwe, fantastisk grinde-maskin som gir god avkastning Den er jo i praksis en godt pansret tank destroyer med turret Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted May 27, 2011 Battlefield.no kanalen går ned når alle leaver den. Synes vi burde lage en BF.no clan jeg Share this post Link to post Share on other sites
Whitefall 4 Report post Posted May 27, 2011 Det her så unektelig morsomt ut! Jeg kommer hjem fra jobb tur Tirsdag. Flyet går fra Rio på mandag. Kan noen sende meg mer info om hvor jeg melder meg på pr PM? Dette virket utrolig interessant! Jeg kaller meg Herminaor ingame og kan være veldig aktiv i 4 uker, så reiser jeg ut på jobb igjen og vil være mindre aktiv i 4 uker ' /> Rio? Har dere noen ledige stillinger? Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted May 28, 2011 Det her så unektelig morsomt ut! Jeg kommer hjem fra jobb tur Tirsdag. Flyet går fra Rio på mandag. Kan noen sende meg mer info om hvor jeg melder meg på pr PM? Dette virket utrolig interessant! Jeg kaller meg Herminaor ingame og kan være veldig aktiv i 4 uker, så reiser jeg ut på jobb igjen og vil være mindre aktiv i 4 uker ' /> Rio? Har dere noen ledige stillinger? Det høres fint ut, men å jobbe her nede er ett helvete. Tro meg!! Hadde det ikke vært for "visse fordeler" så hadde jeg valgt hjemme i nordsjøen anyday! Share this post Link to post Share on other sites
Whitefall 4 Report post Posted May 29, 2011 Jeg er ikke så kresen på det, trenger en kadettstilling så jeg kan få løst sertifikater. Og jeg svetter heller i Rio, enn å fryse av meg bjellene på Polarbase Rypefjord. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 29, 2011 ble akkurat matchet med min a20 (leketanks når is går dårlig) mot en kv, høyeste i kampen var is-4, hadde LITE muligheter når mappet ikke åpner for spotting Share this post Link to post Share on other sites
Whitefall 4 Report post Posted May 29, 2011 Du kan jo alltids hjelpe de større vognene da, tendensen er at folk skyter etter det letteste målet fremfor den største trusselen. Dog fungerer det dårlig når man har lite plass å manøvrere på. Merk at få ting er så skøy som å kjøre i sirkler rundt en KV som desperat prøver å få 152 derpen sin sikta inn på deg, helt til du blir tracka av en lagkamerat. True story. Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted May 29, 2011 ble akkurat matchet med min a20 (leketanks når is går dårlig) mot en kv, høyeste i kampen var is-4, hadde LITE muligheter når mappet ikke åpner for spotting Når jeg blir matcha mot is4 o.l. med leoparden min bruker jeg å ligge noen meter foran de andre tanksene på laget mitt, sitte i buskene med camonett å spotte tanks som kommer kjørende mot oss. Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted May 29, 2011 Merk at få ting er så skøy som å kjøre i sirkler rundt en KV som desperat prøver å få 152 derpen sin sikta inn på deg, helt til du blir tracka av en lagkamerat. True story. Best! Har merket at KV og KV3/1S ofte blir matcha opp mot tier9 om dagen. Gjerne 1 tier9, 1 tier8, et par tier7 og resten småtråkk. Er så håpløst når det skjer.. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 29, 2011 Du kan jo alltids hjelpe de større vognene da, tendensen er at folk skyter etter det letteste målet fremfor den største trusselen. Dog fungerer det dårlig når man har lite plass å manøvrere på.Merk at få ting er så skøy som å kjøre i sirkler rundt en KV som desperat prøver å få 152 derpen sin sikta inn på deg, helt til du blir tracka av en lagkamerat. True story. yes, det er jo kjempegøy hvis mappet er åpent nok til å kunne bruke fart, men på lukket bymap var det lite å gjøre Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted May 29, 2011 På bykartene er det gøy å gamble, bare velge den veien du tror det ikke kjører noen, og vips så er du ved flagget deres og tar ut arty, eller død etter 10 sek. Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted May 29, 2011 Fy søren Valentine er en herlig liten rakker Ikke veldig kraftig, men om den er top-tier en runde vil armouren sørge for at den er totalt overlegen Share this post Link to post Share on other sites
ninjamau5 0 Report post Posted May 30, 2011 På bykartene er det gøy å gamble, bare velge den veien du tror det ikke kjører noen, og vips så er du ved flagget deres og tar ut arty, eller død etter 10 sek. Det er sånne som deg som gjør det ekstra kult å rulle heavy Share this post Link to post Share on other sites
-Apoc- 0 Report post Posted May 30, 2011 Takk for kampen i kveld [-CN-] Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted May 31, 2011 Takk for kampen Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted June 1, 2011 På bykartene er det gøy å gamble, bare velge den veien du tror det ikke kjører noen, og vips så er du ved flagget deres og tar ut arty, eller død etter 10 sek. Det er sånne som deg som gjør det ekstra kult å rulle heavy Ja. Bykart er heavies domain uten tvil. På åpne kosekart foretrekker jeg å gjemme meg i buskene med en pimpa Stug III Share this post Link to post Share on other sites
ninjamau5 0 Report post Posted June 1, 2011 hva faen! Servern er nede Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted June 1, 2011 Har ikke merket noen problemer i dag Share this post Link to post Share on other sites
ninjamau5 0 Report post Posted June 1, 2011 Det var bare klokken 17, den kom opp igjen rett etterpå Share this post Link to post Share on other sites
ninjamau5 0 Report post Posted June 1, 2011 O JEAH endelig skaffet meg IS 3 Men jeg presterte å selge übercrewet mitt sammen med den gode gamle IS'n :/ Det svir litt å starte på scratch med 100% crew og null skillz... Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted June 1, 2011 O JEAH endelig skaffet meg IS 3 Men jeg presterte å selge übercrewet mitt sammen med den gode gamle IS'n :/ Det svir litt å starte på scratch med 100% crew og null skillz... Ouch, den er kjip :/ Fikk meg nettopp en IS4 selv, men du verden den er råtten stock! Kommer til å bli tungt å grinde seg til 130mmen Share this post Link to post Share on other sites