Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted April 25, 2011 Har blitt ganske hekta på dette jeg også. Har T1 Heavy som høyeste tier nå. Det jeg synes er litt synd med spillet er at det som oftest er det mest defensive laget som vinner. Dette gjelder hvertfall på mange brett etter mine erfaringer. Man får dårlig betalt for å spille aggresivt. Er dessverre vanskelig å samhandle angrep når man spiller public. Ingen som har opprettet bf.no -kanal eller lignende da? Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted April 25, 2011 Lager kanal på muble når jeg spiller. WoT... Share this post Link to post Share on other sites
Unix 0 Report post Posted April 26, 2011 Spiller selv WoT nå og det er helt konge. Bestemte meg for å gå US linjen (virker som folk flest spiller tyskere eller sovjet uansett ) og har kost meg så langt. Litt synd at US tanksene sliter litt med litt svake våpen men har virkelig fått elsk på min M4 Sherman med 105mm kanon på, utrolig digg på bymaps. Bruker sherman for å grine Free XP mens jeg prøver å komme over T1/M6 kneika slik at jeg kan få meg en T29. Vært gøy å spille med noen norske, flere som henger på "Norge" kanalen ingame, eller er det laget en egen bf.no kanal? Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted April 26, 2011 Vi er en god gammel GB gjeng som spiller WoT, vi henger på vår TS. Så om noen vil så kan dere adde meg som venn og få kose dere sammen med oss.. Mitt ingame nick er "Herminaor". Legg meg til som venn og få detaljer senere. Forhåpentligvis kan vi lage en BF.NO tank company? EDIT: Jeg reiser på jobb igjen i Brasil så legg til Litago, Pei eller Oldis så blir det nok gaming på dere. Vi testet ut Tank Company idag og det var for å sitere Pei..... "Dritfett". Share this post Link to post Share on other sites
Pei01 1 Report post Posted April 27, 2011 og Pei heter Plutopilot ingame WoT. Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted April 27, 2011 Heter Frafjord ingame.. Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted April 28, 2011 Det nærmer seg turneringstid i WoT. Vi må ha flere lekne medlemmer for å kunne delta. Ta kontakt med meg for info. Evt sjekk www.commando-nord.com Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted April 28, 2011 ...hva mener du med hva jeg mener trene opp crew? Jeg trodde det var en funksjon som gjorde at man kunne "upgrade" crewet sånn som jeg gjør med tanksen ved å bruke xp-points? Det jeg lurte på var da om det var noe vits i å gjøre dette på en tank som t-26 når jeg uansett skal bytte den tanken ut ganske kjapt når jeg får råd. Eller er det slik at crewet til t-26 er stuck i den tanken og ikke blir med videre i spillet? Jeg har ikke brukt noe penger enda, men tenkte å kjøpe noe gull rett og slett for å støtte utviklerne, de har gjort en herlig jobb. Spm er da om det ikke er litt waste å bruke gull på å gjøre ting bedre så tidlig i spillet når jeg uansett skal bytte ut asap. Du får jo uansett med deg firefighting / camo / repair skillen til neste vogn om du "resirkulerer" crew. Og etter det jeg har sett øker denne med 1% pr match - om ditt crew er på 100% skill for tanksen de kjører. og Pei heter Plutopilot ingame WoT. Fett. Jeg fikk ikke lov å kalle meg Sadolf (restricted name - sikkert siden en del av det er "adolf" " - så da ble det baklengsvarianten "Flodas". Vi kan jo prøve games en kveld i løpet av helgen? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 28, 2011 Kan man kjøpe dette i butikken? Eller kun via hjemmesidene deres? Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted April 28, 2011 Er av den typen gratis-spill der du kan kjøpe en form for ingame currency. Så tviler på at det finnes i noen butikker. Bare last det ned, spill det, og betal om du vil Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted April 28, 2011 Det nærmer seg turneringstid i WoT.Vi må ha flere lekne medlemmer for å kunne delta. Ta kontakt med meg for info. Evt sjekk www.commando-nord.com Kan sikkert joine, men jeg vil være ganske ustabil mtp når jeg kan spille osv Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted April 28, 2011 Det nærmer seg turneringstid i WoT.Vi må ha flere lekne medlemmer for å kunne delta. Ta kontakt med meg for info. Evt sjekk www.commando-nord.com Kan sikkert joine, men jeg vil være ganske ustabil mtp når jeg kan spille osv Hehe ja vi er alle litt ustabile Share this post Link to post Share on other sites
Pei01 1 Report post Posted April 28, 2011 ...hva mener du med hva jeg mener trene opp crew? Jeg trodde det var en funksjon som gjorde at man kunne "upgrade" crewet sånn som jeg gjør med tanksen ved å bruke xp-points? Det jeg lurte på var da om det var noe vits i å gjøre dette på en tank som t-26 når jeg uansett skal bytte den tanken ut ganske kjapt når jeg får råd. Eller er det slik at crewet til t-26 er stuck i den tanken og ikke blir med videre i spillet? Jeg har ikke brukt noe penger enda, men tenkte å kjøpe noe gull rett og slett for å støtte utviklerne, de har gjort en herlig jobb. Spm er da om det ikke er litt waste å bruke gull på å gjøre ting bedre så tidlig i spillet når jeg uansett skal bytte ut asap. Du får jo uansett med deg firefighting / camo / repair skillen til neste vogn om du "resirkulerer" crew. Og etter det jeg har sett øker denne med 1% pr match - om ditt crew er på 100% skill for tanksen de kjører. og Pei heter Plutopilot ingame WoT. Fett. Jeg fikk ikke lov å kalle meg Sadolf (restricted name - sikkert siden en del av det er "adolf" " - så da ble det baklengsvarianten "Flodas". Vi kan jo prøve games en kveld i løpet av helgen? Jepp.. må bli lørdag kveld. Har stevnemøte med Kong Alkohol på freddan.. ;-) (la deg til) Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted April 29, 2011 liker ikke min t-46, først og fremst fordi jeg UTELUKKENDE blir matchet mot kv og andre uhyrlige monster som ler av mine kuler Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted April 29, 2011 På mandag går fristen for påmelding av turneringen ut, vi trenger fremdeles flere members. Noen fler som har lyst å spille sammen med oss? Turneringen er låst til tier5 max og tier4 for artillery. Blir skikkelig kos! Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted April 29, 2011 Virker interessant med tier V på max. Lover godt for derp-KVen min med 98% camo. Må man være i samme klan? Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted April 29, 2011 Tror ikke det Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted April 29, 2011 Jeg kommer tilbake fra Thailand på Mandag eller tidlig Tirsdag, når er det turneringen er? Tror jeg har en su-85 stående et sted Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted April 30, 2011 http://game.worldoftanks.eu/news/contests/...l_training_camp Det står ikke annet enn Mai ser det ut til. Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted April 30, 2011 Ser ut som den starter 3mai, og alle MÅ være regga på laget innen 2mai. Share this post Link to post Share on other sites
ugl 0 Report post Posted May 1, 2011 VK 3002 db....... Du er min utkårede.... Etter at du fikk montert 8,8cm'ern så kompletterer vi hverandre og jeg har ikke møtt noen andre som er så versatil og nyttig som deg. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 1, 2011 we just dinged them! ' /> http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/emotarghoj4.gif :D ;) Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted May 1, 2011 we just dinged them!' /> http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/emotarghoj4.gif :D ;) Bruk sånn crosshair som viser penetration. typ den er grønn om du kommer gjennom 100% der du sikter på motstanderen, gul/oransj hvis det kan hende, rød hvis du aldri kommer gjennom. Hvis du sloss mot tankser med mye armour kan det være en ide å bytte til HE ammo, da får du nesten garantert noe "critical damage" (drepe crew, skade moduler osv.) og du kan få noen % skade på den også. Å bruke HE er fint mot tank destroyers også, siden de ofte har tynn armour slik at tom. HE kan komme gjennom(og gjør massiv skade. har ofte oneshotta TDer med HE). Dessuten har de ganske sloped armour foran som øker sjansen for dinging betraktelig, noe som ikke er et problem med HE da den eksploderer uansett. Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted May 1, 2011 Lollert liksom! Share this post Link to post Share on other sites