TB-Iceman 240 Report post Posted December 1, 2014 Så klart er bf.no taco humaN Quote Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted December 1, 2014 Trekningen er over, hvilke plasser i køen fikk folk? 5376 her... Ha jeg er ikke sist med 5326 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prixmyo 11 Report post Posted December 1, 2014 Doh... http://gyazo.com/6ea...09fa7214398ea9c Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelnex 2 Report post Posted December 2, 2014 JEG OG CRISPY 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1cr0play 0 Report post Posted December 3, 2014 jeg er med Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 4, 2014 Billetan e kjøpt Quote Share this post Link to post Share on other sites
noriixon 5 Report post Posted December 4, 2014 JEG OG CRISPY aw fuk Quote Share this post Link to post Share on other sites
jimbo8 0 Report post Posted December 4, 2014 Hva er galt med å samle Minecraft.no og Battlefield.no? De fleste av oss har akkurat samme interesser som dere, og selv om vi er Minecraft.no så er det ikke slik at gjennomsnittsalderen synker så veldig, om det er det dere bekymrer deg over I fjor var det flere CS:GO og Battlefield-spillere enn Minecraftspillere på rekka vår, vi er nemlig åpen for at hvem som helst kan få lov til å sitte med rekka vår uten at det skal bli noen komplikasjoner. Dessuten er dere sikret å få nok folk til å få "seate" dagen før om dere blir med oss, i fjor var vi 89 stykker på rekka vår. Alle er velkomne! Quote Share this post Link to post Share on other sites
magne_mus 0 Report post Posted December 4, 2014 Det er mange folk på minecraft.no som har fått relativt god billettplass, anbefaler å ta en titt der om du er langt bak. Selv ligger eg atm. på ca 200 plass. Positiv for å ha en rekke for både minecraft og battlefield og/eller CS:XX serien spillere. Numite på minecraft.no Quote Share this post Link to post Share on other sites
TikTak 15 Report post Posted December 4, 2014 I am in. Billet er i boks! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cryptik 6 Report post Posted December 5, 2014 Da er biletten i boks her og! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 6, 2014 Synes det også hadde vært morro om CN-Nettverket ble samlet på TG. Minecraft.no og Battlefield.no på samme rekke Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 6, 2014 Cri, du har vel ingen planer om å sitte på rekka uansett? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 6, 2014 Synes det også hadde vært morro om CN-Nettverket ble samlet på TG. Minecraft.no og Battlefield.no på samme rekke Cri, du har vel ingen planer om å sitte på rekka uansett? Kan vel synes det fordiom vel? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted December 6, 2014 Jeg satt på MC.no sin rekke i år og det var roligere der enn det har vært på random rekker jeg har sittet på tidligere med eldre brukere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted December 6, 2014 Jo flere jo bedre. At det er rolig er et stort pluss i min bok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted December 7, 2014 Jeg venter fortsatt på svar fra TG, har sendt purring i dag... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TikTak 15 Report post Posted December 7, 2014 Stho hva er bruker navnet ditt på Geekevents? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted December 8, 2014 Stho hva er bruker navnet ditt på Geekevents? TheStho11 tror jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted December 8, 2014 Fikk endelig svar: Hei Stho! Beklager sent svar. Vi kan desverre ikke reservere noen plasser for dere til en Battlefield-rekke. Men! Vi har et seatingsystem som gjør at de største gruppene får plassere seg først. Det vil si at når dere alle har fått tak i billetter, kan dere velge samme person som skal seate. Si dette er 30 personer, så vil personen som er valgt som seater få muligheten til og plassere dere før vi åpner original seating. Dette gjør vi for å tilrettelegge for at dere som reiser mange sammen skal få en sjangse til å sitte sammen. Kunne dette fungert? Mvh: Marianne / Deltakerombud The Gathering 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted December 8, 2014 Nettopp derfor bør man slå seg sammen med MC.no for å få en størst mulig rekke for å få de beste plassene i hallen 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TikTak 15 Report post Posted December 8, 2014 For og sette deg som plassvelger trenger man Epost eller mob nummer Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted December 8, 2014 Se cri sin gruppesamtale: post her om du trenger inv Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 8, 2014 Husk at forumet er public og at alle kan se denne tråden. En smart måte å sende privat informasjon via Battlefield.no er å bruke meldingssytemet. Normalt sett kan du sende meldinger og starte gruppesamtale med flere brukere samtidig. Du kan velge nesten så mange du vil Det er to måter å gjøre det på, og det blir en samtale mellom alle deltagere. Du kan også se hvem som har mottatt meldingen og tidspunkt de så samtalen sist Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lydløse 114 Report post Posted December 10, 2014 Darn. Jobb i år også. Prøver igjen 2016 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites