TikTak 15 Report post Posted April 18, 2014 Hei Jeg har et forslag for TG 2015 En felles Battlefield.no rekke? Eventuellt kan vi jo snakke med Minecraft.no og slå oss sammen med dem? Hadde hvert gøy og fått alle sammlet. Som sakt det er mulig og slå seg sammen med Minecraft.no som har et oppleggg fra før. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted April 19, 2014 Ja er jo bare et år til.. Må begynne å planlegge nå 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 19, 2014 Syens det er godt forslag Så MC.no rekka i år og det er jo kult at folk samles et sted for å finne hverandre. Første event på kalenderen er (kanskje vlan?) også er det Spillexpo 2014, flere som skal dit eller? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelnex 2 Report post Posted April 19, 2014 Skal på spillexpo hvertfall! og TG15 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TikTak 15 Report post Posted April 19, 2014 Ja er jo bare et år til.. Må begynne å planlegge nå Planlegging tar lang tid og hvis det skal sammkjøres med MCno rekka må det også planlegges. Syens det er godt forslag Så MC.no rekka i år og det er jo kult at folk samles et sted for å finne hverandre. Første event på kalenderen er (kanskje vlan?) også er det Spillexpo 2014, flere som skal dit eller? Gigacon er i Oktober (?) Jeg skal dit tror Rocky også pratet om og dra dit. Men hadde hvert bra ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 20, 2014 Ja, Gigacon...blir nok med der Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted May 13, 2014 Spillexpo, gigacon og bylan. Blir en fin høst! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mislykket 33 Report post Posted July 22, 2014 I'm down. Jeg og Melon skal på gigacon.. Blir bytur 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 19, 2014 Bumpibjørn Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 21, 2014 Styret har vedtatt at The Shtohohohooooo er eventmanager for Battlefield.no - Vi har fjernet store deler av hans signatur så han kommer tydelig frem i sine meldinger og at The Shtohohohooooo får tittel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrathchild97 6 Report post Posted November 21, 2014 Får med meg resten av Ålesunderne mine på denne rekka jeg! <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted November 21, 2014 Jeg stiller opp som eventmanager jeg, sender en mail til TG i kveld og hører litt 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 23, 2014 Meld dåkker på kølotteriet nu: http://www.gathering...et-information/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
R3b0rn 35 Report post Posted November 26, 2014 Jeg og Helene er med BF.NO rekke på TG! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 28, 2014 Bør kansje plassere oss sammen med Minecraft.no også siden vi er i CN. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 28, 2014 Bør kansje plassere oss sammen med Minecraft.no også siden vi er i CN. Stemmer nei til det, bf.no og mc.no har veldig forskjellige brukerbaser. Er som å mikse taco og fiskeboller, ikke bra. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 28, 2014 Da bør man være 50 stk fra bfno så man får seetet tidlig for de beste plassene. Ellers blir det som å tilbrede Taco og fiseboller kun med microbølgeovn og ikke steikeovn. Quote Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted November 28, 2014 Jeg er med 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cryptik 6 Report post Posted November 30, 2014 Jeg er med! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Helx 0 Report post Posted December 1, 2014 GIRA! Quote Share this post Link to post Share on other sites
noriixon 5 Report post Posted December 1, 2014 jeg er med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted December 1, 2014 Trekningen er over, hvilke plasser i køen fikk folk? 5376 her... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cryptik 6 Report post Posted December 1, 2014 Fikk plass nr 847 i køen her... Hvilken rekke er det man skal bestille til? Quote Share this post Link to post Share on other sites
R3b0rn 35 Report post Posted December 1, 2014 Du skal ikke velge plass selv, Stho skal gjøre det 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted December 1, 2014 Bør kansje plassere oss sammen med Minecraft.no også siden vi er i CN. Stemmer nei til det, bf.no og mc.no har veldig forskjellige brukerbaser. Er som å mikse taco og fiskeboller, ikke bra. Håper det er bf.no som er taco, liker det best. Quote Share this post Link to post Share on other sites