Zoby^ 4 Report post Posted April 16, 2014 Hei, vet ikke om dette kommer i god jord, men tenkte starte en tråd hvor man kan adde hverandre for å spille MM sammen. Det er synd at det har blitt så utrolig vanskelig å finne folk å spille med, føler at alle har gått under jorden etter CS:GO kom ut, og div communities har forsvunnet. Ganske enkelt, jeg lager en liste over alle som ønsker å ha flere å spille med, så de kan legge til hverandre på steam. Post gjerne ditt steam navn, med ranken din så legger jeg deg inn i den rette kategorien. Her kan de som ønsker adde hverandre så man lettere kan finne folk til MatchMaking. Jeg sorterer folk i 3 kategorier, selv om det ikke betyr stort. Jeg spiller ofte med folk som er lavere rank enn meg selv. #Silver I - Silver Elite Master: #Gold Nova I - Master Guardian II -0Erag0n (Eragon) #Master Guardian Elite - The Global Elite - PerSpelmann (PerSpelmann) - humaN (humaN) Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted April 16, 2014 #Master Guarding 2- master guardian 0Erag0n Share this post Link to post Share on other sites
PerSpelmann 0 Report post Posted April 16, 2014 DMG PerSpelmann Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted June 15, 2014 humaN - Supreme Share this post Link to post Share on other sites
nifty 2 Report post Posted August 31, 2014 Har lagt till dere som har postet i denne tråden:) Kaller meg Nifty. Har spilt CS lenge, var MGE en stund, men har ranket helt ned til nova 3 på 1 uke! spilt ca 25-30 kamper, vunnet kanskje 2:( Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted October 18, 2014 (edited) Klovn - DMG Edited July 14, 2015 by Klovn-NOR Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted October 21, 2014 Spiller en del. Er dmg/snuser på øgla en gang iblant. Wheelx Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 21, 2014 Spiller en del. Er dmg/snuser på øgla en gang iblant. Wheelx Det er faktisk en ørn, ikke en øgle... 1 Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted October 21, 2014 MGE/DMG http://steamcommunity.com/id/IT-Konsulten Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted October 21, 2014 TB-Iceman - Gold Nova 3 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted October 21, 2014 Spiller en del. Er dmg/snuser på øgla en gang iblant. Wheelx Det er faktisk en ørn, ikke en øgle... Det har du helt fullstendig rett i Share this post Link to post Share on other sites
Monkemannen 2 Report post Posted October 24, 2014 dmg etter 10 kamper. good/bad? Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted October 24, 2014 Monk.... Be my teacher plz? Share this post Link to post Share on other sites
nifty 2 Report post Posted October 27, 2014 http://steamcommunity.com/id/kjokve MGE Spiller noen matcher vær dag. Men er litt lei av og que rett in i russere og gud vet hva! 2 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 27, 2014 Ser på DMG som "midt på stammen". Så ja, Monkefisen, det er helt greit. Share this post Link to post Share on other sites
braekke89 0 Report post Posted November 9, 2014 Er Master Guardian Elite, noen som vil spille? Spiller omtrent hver kveld, match making/ face-it. add http://steamcommunity.com/id/braekke89 eller brukernavn; arizona (bilde av en hest..) Share this post Link to post Share on other sites
Skanseng 30 Report post Posted November 11, 2014 Har begynt å spile litt jeg å, er Master Guardian Elite. =) Skanseng @ Steam Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted December 23, 2014 Startet å spille litt cs:go jeg også nå Er MG1 Redux [email protected] Share this post Link to post Share on other sites
nergaard2k 2 Report post Posted December 31, 2014 bare å add meg hvis du trengr en sompasse bra spiller på comp team! spilelr som master guardian men er i silver 3 4 og silver elite trenger bare et bra team dfordi jeg er så Jæ***i lei russere som trolelr og suger! 2 Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted January 4, 2015 http://steamcommunity.com/id/Jocke338 rank:supreme Share this post Link to post Share on other sites
deCheetah 2 Report post Posted August 20, 2015 Hei! Jeg er MG2, var MGE. deCheetah, legg meg til! spiller med alle som interessert i å følge lagtaktikk, men jeg setter veldig pris på om det kunne brukes voice. Når det er sagt, jeg er ikke veldig dreven som taktiker, spilte i klan i 2006, CSS, men det begynner bli noen år siden. Bruker tid på å varme opp før MM, så jeg vil som regel trenge 10-20 min i DM. 1 Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted August 20, 2015 Hei! Jeg er MG2, var MGE. deCheetah, legg meg til! spiller med alle som interessert i å følge lagtaktikk, men jeg setter veldig pris på om det kunne brukes voice. Når det er sagt, jeg er ikke veldig dreven som taktiker, spilte i klan i 2006, CSS, men det begynner bli noen år siden. Bruker tid på å varme opp før MM, så jeg vil som regel trenge 10-20 min i DM. det var kul och spela Share this post Link to post Share on other sites
deCheetah 2 Report post Posted August 21, 2015 (edited) Hei! Jeg er MG2, var MGE. deCheetah, legg meg til! spiller med alle som interessert i å følge lagtaktikk, men jeg setter veldig pris på om det kunne brukes voice. Når det er sagt, jeg er ikke veldig dreven som taktiker, spilte i klan i 2006, CSS, men det begynner bli noen år siden. Bruker tid på å varme opp før MM, så jeg vil som regel trenge 10-20 min i DM. det var kul och spela Det var det! Til alle som sniker seg inn her og tenker at denne tråden er for gammel til å bry seg med; drit i det, legg til folk og join games ;D Edited August 21, 2015 by deCheetah 1 Share this post Link to post Share on other sites
xRaiin 0 Report post Posted July 12, 2017 MGE (var DMG men deranka pga bad teammates). Add meg, har veldig lyst til å spille med 4 andre og lage lagtaktikker og spille seriøst http://steamcommunity.com/profiles/76561198202915769/ Share this post Link to post Share on other sites