Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Zoby^

.:Finn spillere å spille MM med her:.

Recommended Posts

Hei, vet ikke om dette kommer i god jord, men tenkte starte en tråd hvor man kan adde hverandre for å spille MM sammen. Det er synd at det har blitt så utrolig vanskelig å finne folk å spille med, føler at alle har gått under jorden etter CS:GO kom ut, og div communities har forsvunnet.

Ganske enkelt, jeg lager en liste over alle som ønsker å ha flere å spille med, så de kan legge til hverandre på steam. Post gjerne ditt steam navn, med ranken din så legger jeg deg inn i den rette kategorien. Her kan de som ønsker adde hverandre så man lettere kan finne folk til MatchMaking.

Jeg sorterer folk i 3 kategorier, selv om det ikke betyr stort. Jeg spiller ofte med folk som er lavere rank enn meg selv.

#Silver I - Silver Elite Master:

#Gold Nova I - Master Guardian II

-0Erag0n (Eragon)

#Master Guardian Elite - The Global Elite

- PerSpelmann (PerSpelmann)

- humaN (humaN)

Har lagt till dere som har postet i denne tråden:) Kaller meg Nifty. Har spilt CS lenge, var MGE en stund, men har ranket helt ned til nova 3 på 1 uke! spilt ca 25-30 kamper, vunnet kanskje 2:(

bare å add meg hvis du trengr en sompasse bra spiller på comp team! spilelr som master guardian men er i silver 3 4 og silver elite trenger bare et bra team dfordi jeg er så Jæ***i lei russere som trolelr og suger!

• Like 2

Hei! Jeg er MG2, var MGE. deCheetah, legg meg til! spiller med alle som interessert i å følge lagtaktikk, men jeg setter veldig pris på om det kunne brukes voice. :) Når det er sagt, jeg er ikke veldig dreven som taktiker, spilte i klan i 2006, CSS, men det begynner bli noen år siden.

Bruker tid på å varme opp før MM, så jeg vil som regel trenge 10-20 min i DM.

• Like 1

Hei! Jeg er MG2, var MGE. deCheetah, legg meg til! spiller med alle som interessert i å følge lagtaktikk, men jeg setter veldig pris på om det kunne brukes voice. :) Når det er sagt, jeg er ikke veldig dreven som taktiker, spilte i klan i 2006, CSS, men det begynner bli noen år siden.

det var kul och spela :)

det var kul och spela :)

Det var det! :) Til alle som sniker seg inn her og tenker at denne tråden er for gammel til å bry seg med; drit i det, legg til folk og join games ;D

Edited by deCheetah
  • Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...