Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
pungspark

Airbase allowed? Norway 02

Recommended Posts

This was obviously an admins base you found, so they decided i was allowed i guess...

Btw. Fantastic answer from a serveradmin ^^ ....

• Like 2

This was obviously an admins base you found, so they decided i was allowed i guess...

Btw. Fantastic answer from a serveradmin ^^ ....

Det står jo ikke i reglene, så det er jo et litt tafatt svar fra deg også ( i mine øyne)

Men på en annen side så ser jeg for meg at pungspark har fått gjort litt skade der oppe :D

Har ikke lest reglene og det er ikke min jobb å opptre som en troverdig admin med normal folkeskikk.

• Like 1

question u should ask is HOW... Now go and think about that... :lol: And yeah its all legale... But its a cheapshoot to come here and tell everyone where it is .. Its work behind that...

Er vell ikke et spørsmål om det er lov.... er mer at han ble sinna fordi vi skjøt tilbake og drepte han.

Han som starta.... jeg spurte til og med noen min før han begynnte å skyte om folk var friendly.

Derfor bestemmte han seg for å synke så lavt at han ville avsløre både i sidechat og på forum coord på en base...... Ikke har han rett coord heller :)

Det er ikke første gangen pungspark avslører oppfinnsomme baser, gjerne ventet med å si noe til han blir eid. Dette er triste fakta.

• Like 2

Går det ikke an å lage en regler der man forbyr folk å nevne georefererende hendelser/baser/kamper o.l... i sidechat? Evt kuttet ut sidechat helt?

Skulle likt å hatt ett par dager uten noe som helst textfeed , tror det hadde blitt høy paranoiafaktor på den server... :lol:

A group of ppl are bully alot of ppl on the server with attack helis.

then hide them in bases like that.

There is no rule agains telling people about bases.

I didnt find it so someone told me to.

• Like 1

Hadde ikke pung dævva så hadde han jo ikke avslørt basen, så det det er tydelig en som har fått noe langt oppi ræva for mange ganger her.

Men ofc, det er lov så :thumbsup: XDXD

• Like 1

Hvordan det går ann og bygge 1000m oppi himmelen er jo ingeniør kunster.

Does ur butt hurt that much?

Dat answer...

Dat lavmål forumtråd :-)

Men skulle vi kanskje prøvd og roe oss ned, ja hawk er sur fordi noen fant basen hans, selv om den er hard to find så må du tåle at den nå er oppdaget.

At det er konsekvensene av en lang plaging av pungspark må dere som har den basen tåle, di siste dagene når jeg har spellt nå har enkelte på mumble kanalen brukt flere timer hver dag på og ta og finne pung, og jakte han.

At dere nå får igjen er ikke annet enn rett og rimelig, og at det går utover basen hawk har bygget er synd, da hawk ikke har gjort mye mot pung, det er di du låner ut helipadden din til som har stellt detta istand, tenker da mest på drolsum og Joachim.

• Like 3

Neida bare sjokkert over at det går ann å synke så lavt..... Han visste godt at luftbaser var lov. Han laga bare denne tråden for å avsløre den til alle så han slapp å komme å rape den så ofte selv :-)

Men skulle vi kanskje prøvd og roe oss ned, ja hawk er sur fordi noen fant basen hans, selv om den er hard to find så må du tåle at den nå er oppdaget.

At det er konsekvensene av en lang plaging av pungspark må dere som har den basen tåle, di siste dagene når jeg har spellt nå har enkelte på mumble kanalen brukt flere timer hver dag på og ta og finne pung, og jakte han.

At dere nå får igjen er ikke annet enn rett og rimelig, og at det går utover basen hawk har bygget er synd, da hawk ikke har gjort mye mot pung, det er di du låner ut helipadden din til som har stellt detta istand, tenker da mest på drolsum og Joachim.

Det at pung gjør som han gjør skjønner jeg ikke, fordi det har ikke vært noe "overkjøring" det har bare vært sånn at vi dreper hverandre om og om igjen.. Men det er noen som kanskje ikke takler å dø av heli like godt :blush:

Og selvfølgelig jakter vi på en som sier han skal lage et helvete for oss :)

case closed