Gromit 27 Report post Posted April 11, 2014 dat punghurt Share this post Link to post Share on other sites
pungspark 17 Report post Posted April 11, 2014 Er det her det er party? Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 11, 2014 Hvordan det går ann og bygge 1000m oppi himmelen er jo ingeniør kunster. Does ur butt hurt that much? Dat answer... Dat lavmål forumtråd :-) Minner veldig om HeadSpin sin ESC-tråd, Murica sin CL-klage på President og Cobrakiller sin klage på Pres og Inflames. 2 Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted April 11, 2014 Vel, setter jo pris på at et sted jeg og hawk har brukt en del penger på og miste heliene våre pga noen andre kriger og ikke tåler det. Er vel på kanten av lavmål vel? Lukter svidd av hele greia! Det har det gjort hele veien! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 11, 2014 Vel, setter jo pris på at et sted jeg og hawk har brukt en del penger på og miste heliene våre pga noen andre kriger og ikke tåler det. Er vel på kanten av lavmål vel? Lukter svidd av hele greia! Det har det gjort hele veien! Da må du kanskje tenke på hvem du "leier" plass til Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted April 11, 2014 Ingen andre en meg selv som har brukt mine plasser. kommer heller ikke til å "leie" ut noe plass. Men å faktisk legge ut cords både ingame og her, er vel å tråkke over noen grenser i krigen! Det må du også være enig i gambler Share this post Link to post Share on other sites
pungspark 17 Report post Posted April 11, 2014 You guys marked the danish base on the map every time they played. but i guess that is ok, when its you guys doing it....... 2 Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted April 11, 2014 ha - drama Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 11, 2014 Ingen andre en meg selv som har brukt mine plasser. kommer heller ikke til å "leie" ut noe plass. Men å faktisk legge ut cords både ingame og her, er vel å tråkke over noen grenser i krigen! Det må du også være enig i gambler Når alle som er ingame kan ta og kjøpe seg en sykkel og kjøre rundt og finne baser så er vel det et fett? Om di må leite eller bare får det herfra er vel ingen sak, om dem vil finne en bestemt base så gjør man det, er bare snakk om hvor mye tid man vil bruke. Det er jo pungspark er eksempel på her. Og utifra det jeg kan huske så har Joachim hatt noen av sine helis der for jeg har henta han der, så jeg vil si han er stor delskyld i at den ble oppdaget. Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted April 12, 2014 Latterlig opplegg. Latterlig fyr -> pungspark. GG. Enjoy. 2 Share this post Link to post Share on other sites
mariusls 1 Report post Posted April 12, 2014 Haha lavmål og mye dumme svar som vanlig av skogens mann resten av mg, dere svarte aldri på hvordan denne basen ble bygd,nregner med at denne basen ble bygget med buggs da den er bygget over vannet og så høyt oppe? ikkje bra av en adim Jeg som ga bort kordinatene på airbasen deres til flerne av spillerene på serveren da jeg fulgte etter en black littlebird som landet der rett før en restart i forrige uke btw. fant også den andre airbasen deres 1000 m over den lille basen vest for airfielden på vatra øya da jeg var ute å lekte med cessnaen min ;D lykke til! Mvh. Captain Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted April 12, 2014 Hvorfor skal man svare på hvordan den ble bygd? Noen er faktisk litt oppfinnsomme og tenker litt outside of the box som man sier. Nå, sett deg ned og tenk hardt og lenge, Captain. Kanskje t.o.m. du klarer å knekke denne nøtta Share this post Link to post Share on other sites
mariusls 1 Report post Posted April 12, 2014 Hvorfor skal man svare på hvordan den ble bygd? Noen er faktisk litt oppfinnsomme og tenker litt outside of the box som man sier. Nå, sett deg ned og tenk hardt og lenge, Captain. Kanskje t.o.m. du klarer å knekke denne nøtta haha regnet med et dumt svar som vanlig fra deg ja den er nok ikke bygd med normale spilleregler Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 12, 2014 Hvorfor skal man svare på hvordan den ble bygd? Noen er faktisk litt oppfinnsomme og tenker litt outside of the box som man sier. Nå, sett deg ned og tenk hardt og lenge, Captain. Kanskje t.o.m. du klarer å knekke denne nøtta Ser ikke vitsen med å fortelle andre om hvordan det gjøres, ingen som kommer til å klare det uansett. Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted April 12, 2014 Nå fisker du, Captain Hvorfor skal man svare på hvordan den ble bygd? Noen er faktisk litt oppfinnsomme og tenker litt outside of the box som man sier. Nå, sett deg ned og tenk hardt og lenge, Captain. Kanskje t.o.m. du klarer å knekke denne nøtta Ser ikke vitsen med å fortelle andre om hvordan det gjøres, ingen som kommer til å klare det uansett. Har ingen planer om å fortelle Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 12, 2014 Sitter man ikke og ALT + pg up? Er vel ikke være enn det? 2 Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 12, 2014 La disse søte og sjarmerende MG ha det lille overtaket at de kan bygge store fort i løse lufta. Som vi alle har sett før benytter de seg alltid av de mulighetene som finnes for å kunne skape den illusjonen om at de er herrene på serveren. Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted April 12, 2014 He he, må uansett takke dere for den armored suven. kommer godt med! Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 12, 2014 Da var den mistanken bekreftet. Vi sees. Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted April 12, 2014 Noe her som virker kjennt Senator? 2 Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 12, 2014 Krevde sikkert veldig mye av dere å knuse dørene våre når vi alle var logget av (Kjent MG stil ). Selv ligger du som regel i ditt eget blod når jeg faktisk er på Hawk, så dette gjør meg veldig lite 1 Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted April 12, 2014 For et fint bilde Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted April 12, 2014 Synes du og ganske ofte ligger i en pøl av grums jeg Senator :-) His name was [ESC] Senator. He died from a gunshot to the head. Share this post Link to post Share on other sites