Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Laidb

STEAM_0:1:5539941

Recommended Posts

Hei!

Siden dere IKKE tillater folk å gå spec så ble det ikke så lett å prøve å ta folk man mistenker for cheats. Suicide i begynnelsen av hver runde er rimelig obvious.

Jeg prøvde likevel tho, og speccet han så fort jeg døde (for det meste). Jeg dreper han endel til tross for at han vet, men etterhvert ble det ganske åpenbart at han hadde mer info enn han burde hatt. Vanskelig å si hvor han fikk infoen i fra, siden han failet ganske mye med sine prefires. Kan ha vært radarhack eller ghost. Han preaimer endel, og nader og flasher på tider han ikke overhodet kan vite at folk kommer. Det går selvfølgelig an å være heldig - men det skjedde altfor ofte til at det var tilfeldig.

Mot Xaltorez helt på slutten av demoen flasher, nader og prefirer han, på forskjellige steder. Og naden treffer perfekt - og er helt random, prefiren er åpenbar - men han failer. Det er mange hendelser underveis også.

Jeg er btw også admin på LG, og spilt cs i 15 år elno, så jeg ser når noen vet mer enn de burde.. selv om skillsene mine ingame ikke nødvendigvis reflekterer det lenger :p

(blir mye demo av spillingen min bare, men det må dere bare leve med siden det ikke er lov å gå spec ;) )

Han toggler btw. Tick 55600 og ut er rimelig klare. Her er video fra det: https://www.dropbox....fla8/nilzwh.mp4, tatt opp på 20% speed.

nilzwh.rar

Edited by Laidb

Heisann Laidb

Takker for ditt bidrag, vi har gått igjennom demoen og vi finner dessverre ikke nok bevis for banngrunnlag. Har du flere eller får flere demoer lag en ny klage sak.

Mvh

VenoM

Hovedadmin

Hellfragger.no

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...