Multicyber 376 Report post Posted April 7, 2014 Heisann! Jeg har netflix konto, men vil ha bedre utvalg, og da må man vist lure netflix til å tro at du er i USA.. Jeg prøvde et program, men opplever at det er ustabilt og treigere enn vanlig... Har dere noen gode råd og tipps til hva jeg skal gjøre? Jeg bruker SoftEther VPN Client manager nå.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 7, 2014 MediaHint plugin gjør jobben. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 7, 2014 bare å laste ned å så er det good to go? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 7, 2014 Jepp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
R3b0rn 35 Report post Posted April 7, 2014 MediaHint funker fett, jeg brukte det på Firefox bare for og se på Netflix, også har jeg Chrome til alt annet/Netflix her i norge 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted April 7, 2014 Ikke glem å bruke http://www.moreflicks.com/ til å sjekke hvilket land filmen/serien er tilgjengelig i! Selv bruker jeg Hola pluginen men hører at MediaHint er bra greier Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted April 8, 2014 Bruker selv Private Internet Access. Veldig god VPN tjeneste som har gjort det bra i tester. Har hatt det nå i et år og er strålendes fornøyd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted April 8, 2014 Så mediahint skulle ha betalt nå bare 7 dager gratis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 8, 2014 Ja.. jeg så det der jeg også... Hvilken en er enkelst å bruke da? Jeg vil mersom innstalere for så å ha det klart Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted April 8, 2014 Så mediahint skulle ha betalt nå bare 7 dager gratis Skal dem ha betalt for pluggin eller? .. Fungerer her og har ikke sett noe 7 dagers prøvetid heller.. Har dem noe VPN liggnende program da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted April 8, 2014 OBS: Husk å lage deg en egen brukerkonto som du bruker til streaming gjennom vpn/proxy-tjenester som dette. Der installerer du en browser som du installerer kun for den brukeren, slik at plugin kun er aktiv når du er logget på den kontoen. Dette er viktig, for slike plugins kan fungere som man-in-the-middle-angrep. Det vil si at det ikke er trygt å logge på nettbank, epost eller lignende med en browser som har slike plugins installert. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted April 8, 2014 Så mediahint skulle ha betalt nå bare 7 dager gratis Skal dem ha betalt for pluggin eller? .. Fungerer her og har ikke sett noe 7 dagers prøvetid heller.. Har dem noe VPN liggnende program da? Såg på nettsida deres, og etter å ha logga inn så sto det 7 dagers trial Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted April 8, 2014 Mediahint er nok ett av de beste løsningene IMO., proxy syns jeg er mer stress å holde på med enn å aktivere/deaktivere en extension. For dere som har sjekket at det koster, hvor mye koster det? eventuelt er det engangs betaling eller mnds betaling? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted April 8, 2014 3.95 USD per måned eller 39.50 USD for ett år Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted April 8, 2014 err hadde vært bedre med engangs betaling :& Quote Share this post Link to post Share on other sites