Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Multicyber

Lure netflix osv?

Recommended Posts

Heisann!

Jeg har netflix konto, men vil ha bedre utvalg, og da må man vist lure netflix til å tro at du er i USA..

Jeg prøvde et program, men opplever at det er ustabilt og treigere enn vanlig...

Har dere noen gode råd og tipps til hva jeg skal gjøre? :) Jeg bruker SoftEther VPN Client manager nå..

MediaHint funker fett, jeg brukte det på Firefox bare for og se på Netflix, også har jeg Chrome til alt annet/Netflix her i norge :)

• Like 1

Så mediahint skulle ha betalt nå :| bare 7 dager gratis

Skal dem ha betalt for pluggin eller? .. Fungerer her og har ikke sett noe 7 dagers prøvetid heller.. Har dem noe VPN liggnende program da?

OBS: Husk å lage deg en egen brukerkonto som du bruker til streaming gjennom vpn/proxy-tjenester som dette. Der installerer du en browser som du installerer kun for den brukeren, slik at plugin kun er aktiv når du er logget på den kontoen.

Dette er viktig, for slike plugins kan fungere som man-in-the-middle-angrep. Det vil si at det ikke er trygt å logge på nettbank, epost eller lignende med en browser som har slike plugins installert.

Så mediahint skulle ha betalt nå :| bare 7 dager gratis

Skal dem ha betalt for pluggin eller? .. Fungerer her og har ikke sett noe 7 dagers prøvetid heller.. Har dem noe VPN liggnende program da?

Såg på nettsida deres, og etter å ha logga inn så sto det 7 dagers trial

Mediahint er nok ett av de beste løsningene IMO., proxy syns jeg er mer stress å holde på med enn å aktivere/deaktivere en extension.

For dere som har sjekket at det koster, hvor mye koster det? eventuelt er det engangs betaling eller mnds betaling?