Sign in to follow this  
Gambler

Battlefield 4: Serveroversikt og forslag til endringer

Recommended Posts

Heisann.. Jeg er ganske ny på dette forumet, men har spilt css og vært del av det forumet i alt for mange år... Jeg ser at dere har problemer med å trekke folk til serverne deres og bare lurer på hva som er problemet. Mistet dere retten på 64slots servere eller er det bare et bevisst valg å kjøre 32slots? Fra mitt synspunkt virker det i allefall som om 64slots serverne drar mye mer folk, men hva vet jeg, jeg er jo newbie i dette spillet :p Hadde dere hatt en cq 64 server hadde iallfall jeg vært med på å prøve å dra servern i gang, siden jeg er, og har lenge vært en del av bf.no/hellfragger.no communitiet :-)

• Like 1

2ern skal vel egentlig stå på Conquest, men den er i Fredagspub modus akkurat nå......Gææææmbler?

2ern skal vel egentlig stå på Conquest, men den er i Fredagspub modus akkurat nå......Gææææmbler?

Jaja, det er ikke bytta navn :p

Og angående maps når det IKKE er pub, så valgte jeg og beholde di og ikke gjøre om iogmed at ingen var på cq uansett :)

Men den er jo 70 slots og går ho fint ann og spille på utenom pubben?

Har dere prøvd å kjøre cq large på 2ern da? Det hadde iallefall jeg testet ut for å se om det kunne skape mer aktivitet.

Bli med på mumble, lettere å samle en gjeng å dra igang serverne. Etter å ha gjort noen forsøk, så krever det ikke mer enn 10-20 min så er den igang :) Men hjelper jo seff å ha en liten gruppe å starte med

Har dere prøvd å kjøre cq large på 2ern da? Det hadde iallefall jeg testet ut for å se om det kunne skape mer aktivitet.

Det er det vi har kjørt hele tida, utenom pubben :)

Når jeg er på mumble spiller jo vi alltid cq large. Er det meg som er helt på jordet, eller er ikke det den mest populære spillmodusen?

Det er det vi har kjørt hele tida, utenom pubben :)

Jaja, da har dere iallefall prøvd :-) Ville bare lufte tankene mine litt :-)

Siden BF3 har det vært mye lettere å hoste egen server og dette har større communitys som bf.no og andre fått merke.

I og med at BF4 har vært crap fram til nå, så har det å holde 5-6 servere oppe til enhver tid vært veldig krevende.

Spillet er fortsatt ikke fullkomment dog... Det er masse latterlige gadjets og forstyrrende elementer som spawnlocation, teambalance ++ som irriterer.

Bf.No skal ha cred for bra oppmøte på fredagspubben. Merker at gameplay er helt annerledes på fredager når 50% av alle på serverne er på mumble. Det er nok mer prestige å ptfo når man kan skryte litt til sidemann på mumble ;)

Hæ, r8n spiller noe annet enn CS?

Btw, kom deg inn på office en gang i blant :wub:

Trengte litt foandring i hverdagen :p

Detter innom oo en sjelden gang :-)

• Like 1

Game modes.. jeg liker alt mulig egentlig, men har en liten knapp på det som blir spilt på fredagspubben. Det er lett å være mange sammen og spille på samme kanal. Conquest er gøy det også, helt klart, men det er ikke så ofte jeg spiller det merker jeg, og ofte så passer det ikke å være alt for mange på kanal sammen. For min del så går det mye i Rush, endel Chainlink akkurat nå. Det er nok ADHD spilleren i meg som vil ha det sånn.. haha

• Like 1