Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Piratsomaler

Klage på Robzor

Recommended Posts

Heisann!

Satt nettopp å spilte minigames på serveren deres. Det var 3 min igjen av mappet, og vi fikk stemme på hvilket map vi ville spille. Flertallet falt på ruinztrap og det ble byttet til det. Etter få minutter av mappet var spilt, så valgte robzor å kjøre en vote på å bytte map, med ja og nei som svar. Svaret ble ja, og han byttet map da det gjensto 10 minutter igjen av mappet. Og da kommer spørsmålet mitt. Er det ikke en grunn til at RTV er disablet? Og flertallet stemte på ruinztrap på voten da det var et annet map, og hvorfor ikke spille ferdig mappet, så kan folk nominate nye maps istedet for at robzor skal bytte manuelt? Jeg sier ifra til han, og resulterer i at han gagger meg bare fordi jeg forklarer han at det ikke er rett å gjøre. Barnslig opptreden av en som skal være admin og hjelpe folk som er på servern deres.

Han byttet også map tidligere idag, som resulterte i at serveren crashet. Han spurte også folk om commanden til å få boksene til å bli tregere på gore_corse. Er det sånn at admins kan endre innstillinger for at det skal bli lettere å gjennomføre et map?

Han driver å slenger kommentarer til folk som vil spille kegs_corse fordi den er så lett også. Hvis dere sjekker chatloggen på mg servern så får dere se nærmere på det.

*SPEC* [Legend] robzor : cmd for å få boksene til å bli tregere?

Ville bare si ifra, for jeg syntes ikke man skal abuse admin commands. Syntes det er mere ålreit på servern deres når det er ordentlige admins som f.eks Moosie og Korny på. Har ikke opplevd noe abuse på servern deres fra andre admins. Er en veldig ålreit server dere har, men syntes sånne ting ikke helt passer en admin status verdig.

Med Vennlig Hilsen

Piratsomaler:)

• Like 3

Heisann Piratsomaler

Det at en admin lager en custom vote og endrer kart er ikke uvanlige og ikke bare ifra robzor og det er for å få litt ekstra variasjon i hvilke kart som blir spilt. Det er mange kart som blir overspilt og da er det kanskje greit å prøve noen av og til som ikke er like populære og like mye overspilt.

Denne voten du klager på da fikk 75% på svaret "Ja" og det resulterte da med et kart bytte.

Det at det ble byttet kart midt i tiden på et annet kart kan sees veldig negativt på fra spillerenes side og det skal jeg ta videre at det ikke må skiftes før tiden har gått ut.

Grunnen til at du ble gagget er på grunn av at du ikke ga deg med å si "admin abuse" til denne situasjonen, men den er grei for du likte ikke at kartet ble byttet ut midt i runden og som nevnt over i forrige avsnitt.

Og me tanke på teksten du quota fra robzor, hva mener du med den? det er en server-side command som endrer forskjellige ting som kan bedre settings på forskjellige kart. Det er spesielt på minigames kart da de er bygget på mange forskjellige måter.

Vil til slutt nevne deg at chat historikken din ser ikke helt bra ut heller:

F.eks

Drittslenging:

skada person.

fittetryne.

Er du stygg zimba?

jævla rævslikkere

hater negre.

spam:

2014-03-31 20:22:50 Gi meg det jeg vil ha!.

2014-03-31 20:22:49 Gi meg det jeg vil ha!.

2014-03-31 20:22:48 Gi meg det jeg vil ha!.

2014-03-31 20:22:47 Gi meg det jeg vil ha!.

2014-03-31 20:22:47 Gi meg det jeg vil ha!.

2014-03-31 20:22:46 Gi meg det jeg vil ha!.

2014-03-31 20:22:45 Gi meg det jeg vil ha!.

2014-03-31 20:22:44 Gi meg det jeg vil ha!.

2014-03-31 20:22:44 Gi meg det jeg vil ha!.

Mvh

VenoM

Hovedadmin

Hellfragger.no

• Like 4

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...