R3b0rn 35 Report post Posted March 30, 2014 Map: Lancang Dam. Norge starter som US Commander LordTikTak Alpha Squad - Airborne Nirexx (SL) Fiskervenn TheStho11 ThePitcHHardware RocKy_KiLLeR_87 Bravo Squad - Hardware 1 Camaxide (SL) karloc FireCod Prixmyo Vinkingkjell Charlie Squad - Hardware 2 knutlb (SL) Sogndal94 Kloyvd Glost Delta Squad MaskotFeffe (SL) Reborn NoobiCake Steelnex Mislykket Echo Squad Gambler (SL) humaN Zizzou davidpeder1 HellViz0r Sofakommandanten Foxtrot Squad Multicyber (SL) Crispywafers Oberlander xts-broseph Golf Squad Dopehawk (SL) Sm0kill Mrpannekake p2vollan Commander og SquadLeaders bør avtale tid for å samlast for å legge taktikk i forkant av bigwar og sjekke at whisper fungerer. Sjekke denne tråden for info 6 Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted March 30, 2014 *kremt* hvem skal fly jet? meldt meg som kamphelikopter pilot, jah eller gunner Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 30, 2014 Grattis med drifterstillingen Reborn *likes* på trådstarter Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted March 30, 2014 I'm gonna make you work hard bitcheees! Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted March 30, 2014 Jeg ønsker å kjøre tanken - med Karloc som repair =) Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted March 30, 2014 HYYL! hvilken plass har jeg på ventelista? Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 30, 2014 SIST,,,,, mwhahaha.. neida Share this post Link to post Share on other sites
sogndal94 5 Report post Posted March 30, 2014 Eg og Knut byttar, slik at han blir SL i Charlie Squad - Hardware 2. Går det fint? Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted March 30, 2014 Bekrefter at jeg tar over som SL Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 31, 2014 Hooooomaaan Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 31, 2014 Gambluuuur Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted March 31, 2014 Tja kan hoppe i fly hvis det blir litt action i lufta da... Men tipper at det blir nada å gjøre der siden AA kan sitte i main å rule der... Men greit at andre får bryne seg litt i lufta og da.. Hvorfor sette de dårligste i samme squad skjønner jeg ikke.. Hooooooooman og gaaaaaaaaaaamblur... Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 31, 2014 Oi Oi Oi, var det et forsøk på noe? Husk at FF er på dope Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 31, 2014 Tja kan hoppe i fly hvis det blir litt action i lufta da... Men tipper at det blir nada å gjøre der siden AA kan sitte i main å rule der... Men greit at andre får bryne seg litt i lufta og da.. Hvorfor sette de dårligste i samme squad skjønner jeg ikke.. Hooooooooman og gaaaaaaaaaaamblur... Ta deg en flytur sånn at jeg kan stjele AA'n og endevende deg i alle kanter! Share this post Link to post Share on other sites
Prixmyo 11 Report post Posted March 31, 2014 Jeg ønsker å kjøre tanken - med Karloc som repair =) Er vel 2x av alt utenom rhib boat og attackboat? Tar gjerne en tank over en LAV anyday. Share this post Link to post Share on other sites
R3b0rn 35 Report post Posted March 31, 2014 Da står du som SL knutlb. Share this post Link to post Share on other sites
Delgador 2 Report post Posted May 26, 2014 lykke til Share this post Link to post Share on other sites