SnurreFisk 1 Report post Posted March 30, 2014 Heisann! Herremann av yngre generasjon leter etter likesinnede å spille litt CS:GO med. Jeg har allerede et par venner som spiller av og til, men det er slitsomt å gå lengre perioder uten et ordentlig lag å spille MM med. Håper derfor å treffe noen hjerter med dette innlegget her, slik at jeg kan komme i kontakt med folk som spiller noenlunde mer regelmessig. Jeg er 21 år, drikker to kanner kaffe om dagen og er foreløpig stasjonert i Bergen hvor jeg studerer. Jeg har ikke allverdens med ferdigheter i CS:GO enda, men jeg har en del erfaringer fra andre FPS, så det hender seg av og til at jeg treffer en fiende eller to. Om noen der ute i den store verden er interessert så add meg på Steam (SnurreFisk) eller send en PM på forumet her. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted March 30, 2014 Du kan alltids logge på våres mumble kanal, for her sitter det ofte noen som spiller cs:go eller cs:s Quote Share this post Link to post Share on other sites
SnurreFisk 1 Report post Posted March 30, 2014 Det kan man kanskje prøve seg på Quote Share this post Link to post Share on other sites