Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Se verdens beste Battlefield 4 spillere i kamp

Recommended Posts

Hahah :) Jeg spurte på TS da jeg ble gjort oppmerksom på at vi faktisk hadde noen av de beste i verden på Battlefield.no stream: "DuBi da, han er jo blant dem" men jeg fikk tilbake "Han er ikke helt der enda, men på godt vei"

btw

Hadde denne posten blitt laget for 6-8 år siden så hadde tråden allerede vært 14 sider lang :p

I 2014 er det bare 2-3 stk som "krangler" om å være best i verden. Things have changed....

• Like 3

Hadde denne posten blitt laget for 6-8 år siden så hadde tråden allerede vært 14 sider lang :p

I 2014 er det bare 2-3 stk som "krangler" om å være best i verden. Things have changed....

Redux var best i fly, og Myst beste inf.

Ferdig diskutert!

Hadde denne posten blitt laget for 6-8 år siden så hadde tråden allerede vært 14 sider lang :p I 2014 er det bare 2-3 stk som "krangler" om å være best i verden. Things have changed....

Indeed. Sier jo litt når konlar er en av de "beste". Kan ikke være mye motstand da.

Redux var best i fly, og Myst beste inf.

Ferdig diskutert!

rdx var nok en pioneer i lufta ja, men å nevne Myst i samme setning er en formærmelse av førstnevnte :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...