cri74 880 Report post Posted March 28, 2014 Meyek, Astr1x og LtHunter Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
KoNLaR 8 Report post Posted March 29, 2014 Lol pls Quote Share this post Link to post Share on other sites
DuBi 5 Report post Posted March 29, 2014 hvor er mitt navn cri ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
KoNLaR 8 Report post Posted March 30, 2014 Greit med aztr1x og meyek, men lthunter? pls DuBi mye bedre og Broseph og jeg like gode også :ppppp Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 30, 2014 Hahah Jeg spurte på TS da jeg ble gjort oppmerksom på at vi faktisk hadde noen av de beste i verden på Battlefield.no stream: "DuBi da, han er jo blant dem" men jeg fikk tilbake "Han er ikke helt der enda, men på godt vei" btw http://www.battlefie...r-portalen-pen/ ^^ link is best Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted March 31, 2014 Hadde denne posten blitt laget for 6-8 år siden så hadde tråden allerede vært 14 sider lang I 2014 er det bare 2-3 stk som "krangler" om å være best i verden. Things have changed.... 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
frewsen 0 Report post Posted March 31, 2014 konlar grin mer pls Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted April 25, 2014 Hadde denne posten blitt laget for 6-8 år siden så hadde tråden allerede vært 14 sider lang I 2014 er det bare 2-3 stk som "krangler" om å være best i verden. Things have changed.... Redux var best i fly, og Myst beste inf. Ferdig diskutert! Quote Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted April 25, 2014 Hadde denne posten blitt laget for 6-8 år siden så hadde tråden allerede vært 14 sider lang I 2014 er det bare 2-3 stk som "krangler" om å være best i verden. Things have changed.... Indeed. Sier jo litt når konlar er en av de "beste". Kan ikke være mye motstand da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted April 25, 2014 Hadde denne posten blitt laget for 6-8 år siden så hadde tråden allerede vært 14 sider lang I 2014 er det bare 2-3 stk som "krangler" om å være best i verden. Things have changed.... Redux var best i fly, og Myst beste inf. Ferdig diskutert! rdx var nok en pioneer i lufta ja, men å nevne Myst i samme setning er en formærmelse av førstnevnte Quote Share this post Link to post Share on other sites