cri74 880 Report post Posted March 26, 2014 Tirsdag 1/4/14 | Påmelding www.bigwar.no | Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk Ansvarlige administratorer for Bigwar: Sofakommandanten | Nyhetsannonsering Avmeldingstråden | DOGTAGS Merk at påmeldingen starter torsdag kl 2000 Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på Battlefield 4 bigwar forumet i dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den. Map som blir spilt er Lancang Dam Lik oss på vår Facebook side, og abonner på videoer fra Battlefield.no på YouTube kanal Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted March 26, 2014 Er det kun spillere fra old gents igjen eller er det via andre kontakter? :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 26, 2014 JAADDAA!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted March 26, 2014 Er det kun spillere fra old gents igjen eller er det via andre kontakter? :-) Tror det er gjennom http://bfstuff.se/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
SuperTed 8 Report post Posted March 27, 2014 Hej! Vad skoj att det blir en rematch, jag har inte kunnat äta och sova ordentligt sen förra matchen För att inte slita alltför hårt på oss gamlingar i OG så får ungtupparna i Hexagon, http://hex-esports.net/, vara med den här gången och visa vad de går för. Förhoppningsvis kan det även ge en lite jämnare kamp än sist då det kändes som att det var väldigt enkelriktad eldgivning. Ni gav och vi tog. Väl mött på Lancang Dam alla glada gamers. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted March 27, 2014 Glemte av påmeldingen idag klokken 20:00, så kjempe overrasket da jeg kom med to timer etter åpningen :O Etter første glimt på påmeldings listen trur jeg vi mangler en eller to i lufta ^^, jeg passer på siste plassen til dope Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted March 27, 2014 Glemte av påmeldingen idag klokken 20:00, så kjempe overrasket da jeg kom med to timer etter åpningen :O Etter første glimt på påmeldings listen trur jeg vi mangler en eller to i lufta ^^, jeg passer på siste plassen til dope Du er nå snill , hadde en lengre bjørnestrekk her. Så den påmeldingen gikk i drømmeboka..Men er på lista nå.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted March 28, 2014 Hehe :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 30, 2014 Sku det kommet ut noe lag snart? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted April 1, 2014 Står på sidelinjen med flagget i kveld! Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted April 1, 2014 Det var close! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted April 1, 2014 sry men jeg har vært fri for nett i dag , så nå først kommet meg på nett her..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 1, 2014 Takk for kampen :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SuperTed 8 Report post Posted April 1, 2014 Tack för ett otroligt jämnt och spännande Big War . Vad blev det, 6-7 tickets? Quote Share this post Link to post Share on other sites
R3b0rn 35 Report post Posted April 1, 2014 6 tickets win til norge Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted April 1, 2014 Close.... wow . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 1, 2014 Jeg har jobbet 14 timer idag, så jeg glemte alt som hadde med bigwar og data å gjøre.. godt å høre at det var en sinnsyk jevn match, så får jeg se streamen på youtube i morgen! Bra spilt folkens!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 1, 2014 Lett beregna for og gjøre det litt mere spennende Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 1, 2014 "Ganske kalde frontar, ganske lenge, akkurat som veret" - ZPAM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 2, 2014 Det må ha vært tidenes bigwar igjennom hele serien, sofa? Hadde di som var døde di siste 30sek respawna hadde vi tapt Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted April 2, 2014 "Ganske kalde frontar, ganske lenge, akkurat som veret" - ZPAM ^^, Det var jo artig i går, da. Håper det var en fin måte å feire bursdag på <3 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites