Sign in to follow this  
cri74

BIGWAR #10 - Swe vs Nor

Recommended Posts

BigWar%20Artikkel.jpg

Tirsdag 1/4/14 | Påmelding www.bigwar.no | Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk

Ansvarlige administratorer for Bigwar: Sofakommandanten | Nyhetsannonsering

Avmeldingstråden | DOGTAGS

Merk at påmeldingen starter torsdag kl 2000 Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på Battlefield 4 bigwar forumet i dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den.

Map som blir spilt er Lancang Dam

Lik oss på vår Facebook side, og abonner på videoer fra Battlefield.no på YouTube kanal

Hej!

Vad skoj att det blir en rematch, jag har inte kunnat äta och sova ordentligt sen förra matchen :)

För att inte slita alltför hårt på oss gamlingar i OG så får ungtupparna i Hexagon, http://hex-esports.net/, vara med den här gången och visa vad de går för. Förhoppningsvis kan det även ge en lite jämnare kamp än sist då det kändes som att det var väldigt enkelriktad eldgivning. Ni gav och vi tog.

Väl mött på Lancang Dam alla glada gamers.

• Like 1

Glemte av påmeldingen idag klokken 20:00, så kjempe overrasket da jeg kom med to timer etter åpningen :O Etter første glimt på påmeldings listen trur jeg vi mangler en eller to i lufta ^^, jeg passer på siste plassen til dope

Glemte av påmeldingen idag klokken 20:00, så kjempe overrasket da jeg kom med to timer etter åpningen :O Etter første glimt på påmeldings listen trur jeg vi mangler en eller to i lufta ^^, jeg passer på siste plassen til dope

Du er nå snill , hadde en lengre bjørnestrekk her. Så den påmeldingen gikk i drømmeboka..Men er på lista nå.. :lol:

Jeg har jobbet 14 timer idag, så jeg glemte alt som hadde med bigwar og data å gjøre.. godt å høre at det var en sinnsyk jevn match, så får jeg se streamen på youtube i morgen!

Bra spilt folkens!! :)

• Like 1

Det må ha vært tidenes bigwar igjennom hele serien, sofa?

Hadde di som var døde di siste 30sek respawna hadde vi tapt :p

"Ganske kalde frontar, ganske lenge, akkurat som veret" - ZPAM

^^, Det var jo artig i går, da. :)

Håper det var en fin måte å feire bursdag på <3

• Like 2