Gambler 419 Report post Posted March 24, 2014 Lage en snutt med .338 recon eller? Share this post Link to post Share on other sites
DARKDESIGN 23 Report post Posted March 24, 2014 Lage en snutt med .338 recon eller? er m98b only fra nå av Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted March 24, 2014 Kunne vært kult viss du spiller flere battlefield spill og sniper, åsså beveger du deg liksom opp. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 24, 2014 Lage en snutt med .338 recon eller? er m98b only fra nå av Ja ser jo det at jeg bruker feil sniper Så nå må dere passe dere framover, m98b fra nå av Share this post Link to post Share on other sites
DARKDESIGN 23 Report post Posted March 24, 2014 Lage en snutt med .338 recon eller? er m98b only fra nå av Ja ser jo det at jeg bruker feil sniper Så nå må dere passe dere framover, m98b fra nå av Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted March 24, 2014 Veldig bra dette! Men kjenner jeg blir litt forbanna, for det er noen som er helt syk med sniper rifla, slik som du Ikke noe vondt ment Share this post Link to post Share on other sites
Veritas_xC 0 Report post Posted April 9, 2014 Ikke noe drop på sniperen? å skudda går ikke i 3 km/t som det føles ut som på andre snipere. Needs too try! Share this post Link to post Share on other sites