Sign in to follow this  
bawrd90

Crash

Recommended Posts

meh, lei av Cheranus etter standalonen :/

Må kanskje redusere kapasiteten på serveren hvis dere ikke får gjort noe med ytelsen på den. Var ganske laggy når det var 50 online :p

nei, ikke noe whiteliste på 02, dreper bare server'n.

Det er bedre med 15 færre spillere og whitelist, enn å ha 15 flere cheaters inne til omtrent enhver tid uten whitelist.

• Like 1

Har du opplevd noen bruke cheat på #2?

#1 har WL å det holder, la #2 være sånn den er.

Ganske sikker på en god del av dem som spiller på #2 nå, aldri hadde joinet vist det var WL.

Det å whiteliste seg her er for vanskelig for folk flest, spesielt om man ikke kan norsk. Whitelist-prosessen må forenkles og gjøres mye mer tilgjengelig på sidene her for at spillerantallet skal holde seg oppe ved eventuell overgang til whitelist på 02.

Har du opplevd noen bruke cheat på #2?

#1 har WL å det holder, la #2 være sånn den er.

Ganske sikker på en god del av dem som spiller på #2 nå, aldri hadde joinet vist det var WL.

Det har blitt tatt 2stk i helga på 02, så jukserane er der ja.

Det er bedre med 15 færre spillere og whitelist, enn å ha 15 flere cheaters inne til omtrent enhver tid uten whitelist.

Nei, det er bedre uten whitelisted uansett. Jeg er listed da men jeg vet om så mange som bare "ork å registere og det der tull".

Nå som 02 er non-whitelisted så kan jeg faktisk få mine venner på disse serverne.

Er du enda casual så er registering enda mer "ork" trust me. i 2014 krever alt registering, så de fleste hater å registere seg overalt.

Nei, det er bedre uten whitelisted uansett. Jeg er listed da men jeg vet om så mange som bare "ork å registere og det der tull".

Nå som 02 er non-whitelisted så kan jeg faktisk få mine venner på disse serverne.

Er du enda casual så er registering enda mer "ork" trust me. i 2014 krever alt registering, så de fleste hater å registere seg overalt.

Jeg skjønner ditt argument, men mener fortsatt at det burde vært en form for whitelist.

Ser selfølgelig også at dagens system med whitelist er "tungrodd" for de med språkvansker, og casuals som bare slenger innom i ny og ne.

Mulighetene for å forenkle det aner jeg dessverre ingenting om, men jeg ytrer min mening uansett.

Det jeg er litt redd for er at når først idioter med "hax on" har kommet, så er det litt som "Sarepta's krukke" der det flommer over hele tia.

Har først en idiot funnet snarveien, kommer flere til å benytte seg av den. Ble selv høvlet ned av en som var udødelig i helga, og mista alt jeg hadde av gear. (Sier ikke noe som helst på å dø, så lenge jeg møter folk på likt grunnlag)

Min mening er at noe bør gjøres, men veien frem til en eller annen form for løsning skal jeg ikke krangle for mye på.

• Like 1

Enig i at det bør være whitelist på bf.no sine DayZ servere - begge to.

Men, det kan sikkert gjøres mye for å forenkle whitelist-prosessen for nye spillere. Hvor lett er det å finne whitelist-siden på bf.no? Kunne det vært en banner/button på forsiden med whitelist i store bokstaver som linker deg til registrering og whitelisting uten å måtte lete rundt i profilen din (som så vidt jeg vet, er på norsk)? Kan det å finne egen GUID forklares på en enklere måte? Det er jo litt styr å ha med ARMA2/DayZ å gjøre hvis man er litt fresh...

Samtidig er det jo litt kult at vi har 50 (!) spillere på innmellom :p Håper dette ikke bare skyldes manglende whitelisting...

• Like 2

Greit at dere kan ha planer om å innføre whitelist etter hvert på norway 02. Men lå nå serveren få etablert seg godt før dere går videre med dette. Ha også en lang periode der dere informerer og oppfordrer ingame til å whiteliste seg (i grunn lignende som dere hadde med 01). Er ingen hast med å få innført whitelist.

• Like 1