Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
birgerm

"The Julebrus<3" STEAM_0:0:80215116

Recommended Posts

Server: Hellfragger MiniGames

Dato: 23.03.2014 KL 01.37

Årsak: Delayer gjentatte ganger i løpet av mappet.

Heisann, spilleren som blir nevnt fikk flere spørsmål om han vær så snill å fortsette videre på mappet eller drepe seg selv slik at vi andre som da var døde kunne respawne for en ny runde. Spilleren velger å ignorere dette, noe som er ganske unødvendig før han så fortsetter å delaye enda mer. Har vært flere tilfeller med den samme spilleren tidligere.

Her er det link til demoen som ble tatt.

https://www.mediafir...qn812eiceaim9n9

# 3827 "The Julebrus<3" STEAM_0:0:80215116 20:40 48 0 active #

Mvh birgermyhrvold

Edited by birgerm

Heisann birgerm

Takker for din innsats på disse klagene, jeg skal gå igjennom alt når jeg kommer hjem fra jobb.

Mvh

VenoM

Hovedadmin

Hellfragger.no

Hei Birgerm

Som Venom sier så er vi takknemmelig med at du tar deg tid til å rapportere dette her. Slo sammen alle trådene til en for å ha ting samlet her

Mvh

Kåre Krigsforbryter

Hoveddrifter CSS/TF2

Hellfragger.no

Flott å se at dere tar dere tid til å gå gjennom alle postene mine, det er noe jeg setter jeg pris på. Skal prøve å ikke spamme ned klagemuren alt for mye hehe ;)

Mvh Birger Myhrvold

Heisann birgerm

Takker igjen for at du har tatt deg tid til dette, det er nok ikke bare vi som setter pris på det men også din med spillere. Jeg har nå sett igjennom alle demoene og ser at han kun er ute på å drøye/bug abuse for å ødelegge spill opplevelsen for andre medspillere. Han har nå fått seg en veldig lang pause fra våres servere.

Husk: Til neste gang å bruke "status" i console på hver demo.

Mvh

VenoM

Hovedadmin

Hellfragger.no

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...