Sofakommandanten 77 Report post Posted March 17, 2014 Map: Gulf Of Oman. Lag 2 starter som RU Commander SSRosvald Alpha Squad - Hardware 1 Glost (SL) redux Sofakommandanten dkt g00rtg Bravo Squad - Hardware 2 Flylover (SL) keh ninjaqed Metulhead Hyttedo Charlie Squad ExperienC (SL) humaN Gambler Daniel- kjetilhaug Delta Squad Nr1_Tulling (SL) Bustebart Roy-Inge Lasan killerman193 Echo Squad kampsauen (SL) B.S.Marve Maxm3kk3r08 nachosmafia Foxtrot Squad barezell (SL) IselinKlementin ShilaVisual ChrZZ Commander og SquadLeaders bør avtale tid for å samlast for å legge taktikk i forkant av bigwar og sjekke at whisper fungerer. Sjekk denne tråden for info Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 17, 2014 Charlie Squad ExperienC (SL) humaN Gambler Daniel- kjetilhaug 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 17, 2014 Charlie Squad ExperienC (SL) humaN Gambler Daniel- kjetilhaug Her skal det røskes i trusene til lag 1!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 17, 2014 Charlie Squad ExperienC (SL) humaN Gambler Daniel- kjetilhaug Her skal det røskes i trusene til lag 1!!! Human går som lokkedue Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted March 17, 2014 Gleder meg 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted March 17, 2014 what the hells. Klementin kanke du være SL a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
IselinKlementin 6 Report post Posted March 17, 2014 Haha, min tur å være levende skjold, skylder deg noen etter sist Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 18, 2014 stiller i tanks! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted March 18, 2014 killerman193 er plasert samen med alle andre noringan i delta 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkblue 7 Report post Posted March 18, 2014 Skal bli gøy dette, og jeg skal prøve å være en snill SL for mine undersåtter som uansett aldri vil høre på mine ordre 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted March 18, 2014 SSRosvald og Bravo: Jeg er på plass 20:15 Quote Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted March 19, 2014 Takk for kampen lag 2 (og 1)! Jeg synes dere gjorde en jevnt over bra innsats. Det er ofte små marginer som tipper disse kampene. I første runde hadde vi noen perioder hvor motstanderen blødde tickets litt ut i kampen, så det var vel ikke helt grusing =P Flott at dere squad ledere bidro til taktikken når commanderen deres hadde belaget seg på å være fotsoldat og ikke koke sammen en taktikk helt uforberedt på et kart som var spilt totalt en halv runde for noen måneder siden. Morro uansett =D GG. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites