Sofakommandanten 77 Report post Posted March 17, 2014 Map: Gulf Of Oman. Lag 1 starter som US Commander knutlb Alpha Squad - Hardware 1 andyski (SL) dopehawk Sogndal94 Even4543 Gengus Klikk12 Bravo Squad - Hardware 2 Camaxide (SL) karloc Spooky_Manooky m1cr0play Fiskervenn Charlie Squad Reborn (SL) Helx Play5312 bshagen burbn Delta Squad Silentspy (SL) Nortydox Oberlander Mesiasvinni gkz Echo Squad Neoraxez (SL) NoobiCake Mislykket mrcuddlybear Foxtrot Squad Steelnex (SL) Crispywafers Pampers p2vollan Commander og SquadLeaders bør avtale tid for å samlast for å legge taktikk i forkant av bigwar og sjekke at whisper fungerer. Sjekk denne tråden for info Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted March 17, 2014 Dersom det er noen spesielle ønsker om vehicle, så vil jeg ha det på pm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelnex 2 Report post Posted March 18, 2014 Si fra om noen vil være squadleader isteden for meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted March 18, 2014 Si fra om noen vil være squadleader isteden for meg Du takler fint å være Squadleader! Bare kjeft'n din det! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted March 18, 2014 Klikk12 erstatter Even4543, Burbn er satt inn i charlie squad Quote Share this post Link to post Share on other sites
mrcuddlybear 0 Report post Posted March 18, 2014 jeg heter egentlig mrpannekake, ikke mrcuddlybear, mrcuddlybear brukte jeg før på origin men bytta, betyr det da at jeg ikke får være på denne bigwaren siden jeg er registrert som mrcuddlybear?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted March 19, 2014 Bra jobba av alle squads. Når vi hadde færre flagg, så klart vi det på en bra måte å komme tilbake. Ellers var dere flinke til å følge ordre, som førte til at vi vant. Stor takk til Dopehawk(fly) og Fiskervenn(heli solo) som gjorde det bra i luften. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted March 19, 2014 Fiskervenn liker mine sraws veeldig godt!! ^_^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted March 19, 2014 nåååjah heldigvis var det ikke så mange ganger. Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 19, 2014 Fiskervenn liker mine sraws veeldig godt!! ^_^ pluss at jeg RPG'et han 2 ganger. ;D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted March 20, 2014 jaja, men jeg ble jo bare drept 4 ganger(skutt ned), pluss 2 redeploy første runde i allefall Quote Share this post Link to post Share on other sites