cri74 880 Report post Posted March 11, 2014 Vi har prøvekjørt spillet Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted March 11, 2014 Spennende å se at EA bruker Valve sin motor fremfor en av sine egene Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted March 11, 2014 er respawn som bruker motoren. EA er kun Publisher. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted March 11, 2014 Sant nok, men at ikke EA krever at det skal brukes Frostbite engine som eks Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 11, 2014 Det er ca 3 år siden de startet på Titanfall, og da var ikke Respawn (som er gamle Infinity Ward) del av EA-den informasjonen kommer frem i intervjuet vi gjorde med Respawn i forrige måned, og i de tidligere artiklene som er linket i denne nyheten. BTW gutta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted March 11, 2014 Game modes ser litt tynt ut. Ingen som appelerer veldig. Tror jeg avventer kjøp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaskotFeffe 18 Report post Posted March 11, 2014 Gleder meg til å teste ut spillet ordentlig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted March 11, 2014 Meh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted March 11, 2014 Smak og behag.... Aventer kjøp her også.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 11, 2014 Jeg kan lett si at dette er noe alle burde kjøpe. Er du lei alt annet du har på PC'n så lover jeg dere at et par runder Titanfall gjør susen. Utrolig gøy! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 11, 2014 Blir nok ikke noe kjøp her heller, enda.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sArskorpe 16 Report post Posted March 12, 2014 Utrolig at de ikke har fikset 60FPS lock'n siden BETA'n! Spilte d isted og fortsatt låst til 60fps. Skrur man V-SYNC på så skyter fps'n opp av en eller annen merkelig grunn, men da er Mouselag så intense at d går ikke an å spille.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted March 12, 2014 Vet andre source spill har en variabel som heter "fps_max" som man kan sette en limit på hvor høyt FPSen kan gå. Vet ikke om det finnes noen console som man kan sette det i. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sArskorpe 16 Report post Posted March 12, 2014 Vet andre source spill har en variabel som heter "fps_max" som man kan sette en limit på hvor høyt FPSen kan gå. Vet ikke om det finnes noen console som man kan sette det i. Prøvd : -freq 144 -refresh 144 -refreshrate 144 -fps144 -maxfps144 Ingenting fungerer, spillet er låst til 60fps Og de jobber med en patch for det vist nok, bare veldig spesielt de ikke fiksa det etter beta'n. Hvor så mange klagde på det! http://titanfallblog.com/2014/03/10/respawn-working-on-locked-framerate-issues-for-pc/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted March 12, 2014 Det finnes en fix. Gå inn i Nvidia kontrollpanel og sett vsync av, samt refreshrate på det skjermen din tåler. Deretter ingam så "lurer" du spillet til å ha vsync på. DEretter kan du spille med FPS av det GPU klarer INfused|Hadoukenzzz la ut dette for 3 dager siden på sin YT kanal edit: 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sArskorpe 16 Report post Posted March 12, 2014 Det finnes en fix. Gå inn i Nvidia kontrollpanel og sett vsync av, samt refreshrate på det skjermen din tåler. Deretter ingam så "lurer" du spillet til å ha vsync på. DEretter kan du spille med FPS av det GPU klarer INfused|Hadoukenzzz la ut dette for 3 dager siden på sin YT kanal edit: Men da kommer mouse lag'n inn igjen. Sens'n blir forandret etter hvor mye FPS du spiller på. Så droppe du frames så forandres sens'n. Og istede for å gjør som han for å få vekk introene i spillet. Skriv -novid i spillegenskaper. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted March 12, 2014 drit i sens, du har jo autoaim-superduper -pistolen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted March 12, 2014 HVA???? bruker dere ikke piltastene for å aime?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 12, 2014 Hva er 60FPS locken å grine over? Den blir fiksa. For en gang skyld har IF, eller som dem heter nå Respawn faktisk lagd et helvetes morsomt fps spill. REVOLUSJON!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted March 12, 2014 har kjøpt det jeg også, men må vente til i morgen.. Kjøpte gjennom Orgin.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sArskorpe 16 Report post Posted March 12, 2014 har kjøpt det jeg også, men må vente til i morgen.. Kjøpte gjennom Orgin.. Logg inn ved bruk av VPN. Skru av VPN i d du har logget inn og du kan spille nå! Hva er 60FPS locken å grine over? Den blir fiksa. For en gang skyld har IF, eller som dem heter nå Respawn faktisk lagd et helvetes morsomt fps spill. REVOLUSJON!!!! Grine å grine, synes det bare er svakt at ett 3xA spill er låst til 60fps. Rart det ikke ble fikset etter BETA'n hvor så mange klagde på akkurat den tingen. Men ja, blir nok fikset snart! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted March 13, 2014 Hva er 60FPS locken å grine over? Den blir fiksa. For en gang skyld har IF, eller som dem heter nå Respawn faktisk lagd et helvetes morsomt fps spill. REVOLUSJON!!!! Hva som er morsomt er jo meget subjektivt. Det er absolutt noe å grine over når det lanseres som en PC tittel. Prisen er, for meg, høy med tanke på innhold kontra andre trippel A spill som f.eks GTA, Battlefield. Absolutt ingen revolusjon, for meg er det knapt nok en evolusjon. Quote Share this post Link to post Share on other sites