HeadSpin 115 Report post Posted October 1, 2013 Hei! Da var Battlefield.no oppe med server for DayZ Epoch. Ønsker alle velkommen inn å starte ett gøyalt eventyr med base-bygging, trades og litt kriging inn i mellom! Kom og møt opp for å få opp Norway 01 serveren, slik den var før. Mange spillere, bra innstilling og Mumble prat Eneste som mangler nå på serveren er: - Deactivate weapons eller God mode i trader baser(Bash, Stary og Klen) - Litt flere custom byggninger - Kanskje en Debug monitor Men ellers... Velkommen inn! 5 Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted October 1, 2013 DayZ Epoch er ut, nå er det DayZ Epoch Taviana som gjelder duhh. Men uansett flott det, håper dere modifiserer serveren så den kan konkurrere med de andre serverne med spesielle funksjoner 3 Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted October 2, 2013 Ønsker ihvertfall at flere stikker innom serveren http://youtu.be/M8Al6Y9qM5M 1 Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted October 3, 2013 Kult! Vi spiller fortsatt og vi har fortsatt ikke testet Epoch sikkelig! Hadde vært helt sykt om vi kunne få til den samme aktiviteten som Norway 01 hadde Skal få med meg de jeg spiller med 2 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 3, 2013 Skal prøve å få fikset safezoner og diverse snacks i løpet av dagen. Kom GJERNE med innspill til hva vi kan legge til på serveren. Her finner man mange godbiter http://dayzepoch.com/forum/index.php?/topic/849-resources-dayz-epoch-additions/ 2 Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted October 3, 2013 Skal prøve å få fikset safezoner og diverse snacks i løpet av dagen. Kom GJERNE med innspill til hva vi kan legge til på serveren. Her finner man mange godbiter http://dayzepoch.com...poch-additions/ Self Booldbag Debug Monitor with toggleable function Safe Zones with godmode Remove skins Anti-combat logging 1 Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted October 3, 2013 (edited) Edited October 5, 2013 by HeadSpin Share this post Link to post Share on other sites
Gromit 27 Report post Posted October 3, 2013 Note to self: Ikke fiks heli på selvbygget plattform... 2 Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted October 4, 2013 Note to self: holde seg unna når gromit skal "fixe" heli:P Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted October 4, 2013 Øke distansen på trading. Litt problematisk å komme nerme nok med store helikopter og fly. Nå er det 20meter. Øke den til 30 eller 35 meter hadde ikke skadet. Herocampen på NEAF f.eks..... steiner og gjerde rundt tradern. Endre stock på traderne og.... går lett tom for ting. http://dayzepoch.com/wiki/index.php/Server_Configuration_Instructions Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 4, 2013 Kan øke distansen til 35 ja. Tok å fylte på traderne i stad. Share this post Link to post Share on other sites
Norskepølse 2 Report post Posted October 5, 2013 Synes punishment for mord i safezone er bedre enn godmode. Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted October 5, 2013 Synes punishment for mord i safezone er bedre enn godmode. Hva mener du? Punishment?.. Er det noen som skjer med engang eller må det være admin til stedet?.. Litt kjipt å få ett nakkeskudd mens du trader noe hundre gull på natterstid og må vente til en admin eller noe komme for å fikse opp. Så synes at no shoot eller godmode innenfor trading området vil fungere bedre. F.eks sette opp godmode på de nøytrale trading som Bash , sobor , klen og NEAF. Og ikke ha noe i hero eller banditt tradingen siden du får kjøpe milltært kjøretøy med våpen. Kan ikke føle seg for safe når man skal ha en MK19 eller venom.. 1 Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted October 5, 2013 Synes punishment for mord i safezone er bedre enn godmode. Hva mener du? Punishment?.. Er det noen som skjer med engang eller må det være admin til stedet?.. Litt kjipt å få ett nakkeskudd mens du trader noe hundre gull på natterstid og må vente til en admin eller noe komme for å fikse opp. Så synes at no shoot eller godmode innenfor trading området vil fungere bedre. F.eks sette opp godmode på de nøytrale trading som Bash , sobor , klen og NEAF. Og ikke ha noe i hero eller banditt tradingen siden du får kjøpe milltært kjøretøy med våpen. Kan ikke føle seg for safe når man skal ha en MK19 eller venom.. Helt enig med deg dopehawk. Det å være avhengig av admin er ikke noe. Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted October 5, 2013 (edited) Edited October 5, 2013 by HeadSpin 1 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted October 5, 2013 Self Booldbag Makes you extra bold! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 6, 2013 Self bloodbag blir vel litt noobie? Ganske lett å få tak i mat og kjøtt Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted October 6, 2013 Nå er jeg skyldig i å drepe i trading sonen ved klen , holde på å trade en bil og i øykroken ser jeg en spiller akbar ser på meg med en enfield og jeg snur meg rundt , hører skudd og skyter han. Han sier at han skaut etter Z , kan hende. jeg vet ikke.. Ser på loadscreen at PVP 100m innfor trading sonene er forbudt. Men er jo akkuart dette som man ungår med godmode, man har blitt brent litt for mange ganger i spillet til å stole på en random dude.. Anyways dere for gi meg straffen jeg fortjener. Kroppen hans lå der og jeg hentet han opp etter en diskusjon om div ting..hehe.. Men han var ikke interrisert i kroppen sin , siden det ikke var mye på han. Så ja jeg er skyldig i PVP på trading grounds.. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted October 6, 2013 Fyyyyyy, slem gutt. Men jeg er litt enig, godmode er eneste som gjelder i sånne situasjoner Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted October 6, 2013 Fyyyyyy, slem gutt. Men jeg er litt enig, godmode er eneste som gjelder i sånne situasjoner Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted October 6, 2013 Hyggelig å se så mange som har joinet Norway 01 igjen! Bare spre ut ordet at Battlefield er oppe igjen! Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 7, 2013 Har nå lagt til godmode i alle trading byene samt at det ikke går an å bruke våpna innenfor 100 meter av den radiusen. Det dukker opp melding på skjermen som sier ifra når du er innenfor. Har også lagt tilbake barracks på NEAF, contruction på NWAF og hus osv i Kamenka. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted October 7, 2013 Etter en intense første dag med denne spennende modifikasjonen, kan jeg nå informere om at ESC betaler godt for intel om baser og lokasjoner. Vi er ute etter en spesiell gjeng som vi ser har etablert seg litt for godt allerede. Vennligst ta kontakt med en av våre representanter i tradingpostene eller ute i villmarken. Vi tilbyr god beskyttelse og anonymitet for våre informanter og samarbeidspartnere. THE game is on! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted October 7, 2013 Hva kan dere friste med som "betaling" da? Gull, våpen etc? Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted October 7, 2013 Etter en intense første dag med denne spennende modifikasjonen, kan jeg nå informere om at ESC betaler godt for intel om baser og lokasjoner. Vi er ute etter en spesiell gjeng som vi ser har etablert seg litt for godt allerede. Vennligst ta kontakt med en av våre representanter i tradingpostene eller ute i villmarken. Vi tilbyr god beskyttelse og anonymitet for våre informanter og samarbeidspartnere. THE game is on! Hvem er du ute etter da?.. Har såååå mye info om alt og annet.. Men uansett så håper jeg at ødeleggense blir hold til ett minimum når det kommer til baser. Ting tar tid... La oss ikke tømme server den første uka... ok lol glhf.. Share this post Link to post Share on other sites