Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
HeadSpin

DayZ Epoch - Norway 01

Recommended Posts

Fungerer flott uten tow-funksjonen. Vil bli altfor lett å tjene feite penger på biler og annet, økonomien vil bli helt herpa om dette blir innført! /Vote No

Enig med deg. Slik serveren er nå fungerer veldig bra

Hei folkens.

Hva med noen regler ang ødeleggelse av baser midt på natten? Da de fleste av spillerne på denne serveren ikke har mulighet for å spille på natten.

Jeg synes folk ikke bør ødelegge baser i det heletatt jeg. Uansett hvilken tid det er på døgnet.

Bryte opp døra og stjele det som er ulåst er helt i orden. Men å ødelegge den mer enn nødvendig og sprenge låste vehicles er bare barnslig. Synes vi bør la folk få lov å legge sjelen sin i å bygge en ordentlig base uten at dem skal frykte at noen skal ødelegge hele greia på kort tid. Tar såppass mye tid og krefter å mekke sin egen base. Redd for at folk vil miste motet og leave til slutt om dette blir en vane at folk skal gjøre.

• Like 6

Helt enig Hawkhill.

Vår base blir daglig ødelagt, alle garasjeportene, vegger og biler blir sprengt hver eneste natt. (Vi vet hvem de er) Men det er ikke mye vi kan gjøre med dette fordi de kommer når de ser at vi har logget av. Utrolig feigt og utrolig irriterende med tanke på at de ikke får noe som helst ut av ødeleggelsene fordi vi har alle verdifulle items i safe og bilene er låst.

Men det blir utrolig vanskelig å sette noen regler for dette. Det går nok ikke. Fordi det er en del av modifikasjonen. Men det er som du sier en plage for hele servern med tanke på at folk blir lei av dette til slutt og Epoch kanskje bare blir en kort affære for folk som ikke orker å starte på nytt hver eneste dag.

Så lenge de fleste på serveren er enige om at slik unødvendig hærverk ikke aksepteres, vil vi nok se en forbedring. Det vil alltids finnes unntak og folk som skal tøye grensene men ved at vi snakker om problemet nå kan gjøre at det kan bli bedre i fremtiden.

cdny.jpg

Bålkos etter en gøyal liten krig med ESC

Edited by HeadSpin
  • Like 2

Klarte å ødelegge min egen base med littlebird så heretter blir det KISS base... :)

Kanskje på tide å stoppe sytinga over min tid med littlebirds på Skalka! :bleh:

Little Birds er skumle små satanjævler! :blush:

Hadde ikke vært så jovialt rundt det bålet om jeg ikke hadde vært på jobb! :D

• Like 1

Hadde ikke vært så jovialt rundt det bålet om jeg ikke hadde vært på jobb! :D

må du ikke ha altfor høye tanker om deg selv :lol:

• Like 1

Dette er da en glitch, å regner med at det medfører til ban. Vist en kunne tow'e da, ser ikke hensikten å innføre det.

Det er jo ikke en glitch at mange hus har planker såpass spredt at man kan se gjennom dem. Say no to tow. Hvem skal uansett følge opp og følge med på at folk ikke tower gjennom hus etc? For mye jobb for admins å hele tia skulle følge opp.

Det finnes alt for mange "easy" epoch servere, hvis du MÅ ha tow, bytt heller dit.

Siden sykler kun koster 2 sølv så tror jeg vi må innføre en regel om at alle sykler slettes hver søndag.

Neste patch (som burde komme snart), gjør at kjøpte sykler ikke har nøkkel

Siste 10c: hvordan funker restock på traderne? vil det bli replaca hvis noe som er kjøpt blir ødelagt (sletta fra DB?) eller er det bare hvis noen faktisk selger tilbake til tradern?

Edited by Knigge

Blei en seig kamp mot ESC/THE i kveld, vil vel si vi kom best ut av det da det så ut som di fleste av dere quit'a etter det siste nedelaget :p

Blei en seig kamp mot ESC/THE i kveld, vil vel si vi kom best ut av det da det så ut som di fleste av dere quit'a etter det siste nedelaget :p

Den siste veggen dem møtte holdte jeg på å dø av latter når headspin og jeg dundra løs med 2x 12.7 i trynene dems. :D

Dere kom best ut av den ja, men glemmer ikke hvordan vi tok dere ALLE og hvor den enste vi mista av vår ny innleide leiesoldat (Mcwooty) :D

Kult fight, vi må bare lære oss å takle deres altfor syke reinforcements, lære å trekke oss etter at vi har drept dere ;)

Gleder oss til neste gang!

• Like 2

Servern er oppe igjen nå.

Det ser ut til at det ikke er godmode i Trader Cities nå.

Kan det fikses?

Jepp, skal ta det nå.

Samt legge til bygga på NEAF osv.