Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
HeadSpin

DayZ Epoch - Norway 01

Recommended Posts

Takker Daniel for innsatsen! Vi er en tålmodig gjeng, og vi vet den jobben du gjør er frivillig, og er takknemlig for at du gjør det.

• Like 5

Får denne feilmeldingen: ‹‹... are not signed by a key accepted by this server. To play on this server, remove listed files or install additonal accepted keys››

Har fjernet de filene feilen skal ligge i, men det fungerer ikke. Skal prøve å reinstallere Epoch.

I følge Dayzcommander kjører jeg siste versjon av Epoch 1.0.5.1.

Edit: Dayzcommander var bugga, den hadde fått med seg siste versjon, men ikke at min versjon var out-of-date. Mener jeg oppdaterte tidligere i dag, merkelig..

Edited by Beckenbauer

Noen flere som sliter med at du blir stuck på loadingscreen?

Får opp loadingscreen bildet og får lyden i spillet men kommer ikke inn.

Hører lyden av skriften der det står lokasjonen din scrolle ut og inn, vinden blåser, regnet, og ikke minst den forbanna ugla.

Hører til og med at jeg løper når jeg trykker W, A, S ,D.

Forbanna frustrerende!

H

Noen flere som sliter med at du blir stuck på loadingscreen?

Får opp loadingscreen bildet og får lyden i spillet men kommer ikke inn.

Hører lyden av skriften der det står lokasjonen din scrolle ut og inn, vinden blåser, regnet, og ikke minst den forbanna ugla.

Hører til og med at jeg løper når jeg trykker W, A, S ,D.

Forbanna frustrerende!

Husker godt den buggen der. Den var vanlig før i tiden for meg. Det hjalp alltid med en relogg for min del.

Da er det vel bare å gå gjennom de klassiske stegene når noe i Arma2 er broken :)

Jeg kan relogge 20 ganger uten hell.... reboote pcen, alt!

Samme driten skjedde med meg...

Serveren er nå oppe igjen.

Beklager at det tok så lang tid.

Si ifra om dere finner bugs e.l.

Jeg sliter etter at steam oppdaterte Arrowhead til 1.63 grunnet Gamespy "fusjonen".

Får ikke downgradet til arma så jeg får joinet Norway #1 server, noen ide om når dette blir fikset?

/Xplosive

Jeg kan relogge 20 ganger uten hell.... reboote pcen, alt!

Samme driten skjedde med meg...

Serveren er nå oppe igjen.

Beklager at det tok så lang tid.

Si ifra om dere finner bugs e.l.

Jeg sliter etter at steam oppdaterte Arrowhead til 1.63 grunnet Gamespy "fusjonen".

Får ikke downgradet til arma så jeg får joinet Norway #1 server, noen ide om når dette blir fikset?

/Xplosive

Hvilken versjon bruker du i dayz commander?

01 kjører fremdeles 1.62.103718 samt 1.0.5.1 Epoch. ikke den nye 1.62 versjonen.

Vi kommer til å oppdatere serveren så den blir kompatibel med den nye patchen i løpet av kort tid.

Kan enda ta 3-4 dager før det skjer noe. Er en del som må ordnes.

• Like 1

Mye aktivitet på 01 om dagen, greit å få frem denne tråden igjen :)

Et par ting jeg ønsker vi kunne diskutere.

Antall Missons

Det nye mission-systemet blir markert på kartet etter vanskelighetsgrad (EASY, MEDIUM og HARD). Dette nye systemet virker kult, morro med litt andre typer missions en hva man er vandt med. Men er det nødvendig med det gamle systemet i tillegg? Ser ofte at det kan bli 3 aktive missions samtidig.

Mission rewards

Mission markert med HARD hadde en helt sinnssyk premie i form av byggematerialer. Var så mye cinder og annet snacks at jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre med alt. Husker ikke eksakt hvilket mission det var.

Med så mye byggemateriale i premie for slike missions tror jeg det ikke vil ta lang tid før serveren fylles av enorme baser og serveren ytelse vil bli redusert grunnet objektantallet. Vil sikkert ta tid før vi merker noe, men vil skje raskere en før.

Det vil naturligvis bli krig om disse i tidene mange spillere er på, men om natta og midt på dagen vil det være enkelt å farme disse og kunne i løpe av få dager ha nok byggemateriale til å bygge en kopi av Elektro.

M16A4 og MK16 varianter virker som mangler i trader.

• Like 1

Syns det er greit med ulike valg av missions. De som ikke er like skytegal og skytedyktig, syns kanskje det er greit med et mission som feks Humvee krasj, hvor det er 5-6 AI, og ingen motstand. grei loot, og kanskje 50 gull.

Så kan de som er i store grupper, kjempe om looten på de nye missionene, som gir mye mer motstand.

Men kanskje rekker det med et "vanlig" mission, og 1 av de nye.

• Like 2

Syns også det er greit med en god del valg av missions, spesielt for de som spiller alene, dvs meg ^_^

Hvorfor er ikke towing enabled på serveren ? , det hadde gjort det å tjene penger på div vehicles mye enklere.

• Like 1