Sign in to follow this  
HeadSpin

DayZ Epoch - Norway 01

Recommended Posts

Siden sykler kun koster 2 sølv så tror jeg vi må innføre en regel om at alle sykler slettes hver søndag.

Er du gal? Stakkars sykkelen min!

Siden sykler kun koster 2 sølv så tror jeg vi må innføre en regel om at alle sykler slettes hver søndag.

Er du gal? Stakkars sykkelen min!

Tenk på stakkars skogensmann og alle de 479 sykklene han har stående rundt omkring :(

• Like 2

Hvilke grupper er imot ESC?

Alle andre, med unntak av Granit/Jocke/LongJohn eller hva han heter.

Hvem vi i ESC har allianser og kontakt med trenger ikke komme ut her, men kan ihvertfall informere om at vi har flere allierte, kontakten med andre grupper og enkelt personer har egentlig kommet helt naturlig, vi har nemlig en og samme oppfatning av hvem den virkelige fienden er. :king:

• Like 1

Let's bring [THE] Back ;)

Tror THE har hatt sin tid, takk og lov :p

Gambler inviterer til boller og brus (Pepsi/cola og bønner) i morra effta.

Lokasjon kommer i morra da jeg må finne en fin plass først, det vil også bli litt "kaste på stikka" med tomme bokser og en koffert til vinnern om det går som planlagt :)

Alle er hjertelig velkommen, men det er på eget ansvar, jeg regner med noen tullinger vil sabotere.

• Like 5

vel.... hadde jo regna med at detta skulle gå dritt, men når det går dritt før jeg får begynt så blir det ikke noe i kveld :p

Hadde fyllt opp to telt med mat og drekke nå 1time før rs og så skal jeg bare inn og skjekke at alt er på plass nå til rs også har noen tatt alt sammen, så da blir det ikke noe poolpartey med prud i kveld :)

• Like 1