dopehawk 98 Report post Posted March 8, 2014 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 8, 2014 De der kan endelig få dere flyhorer til å holde dere på bakken Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted March 8, 2014 At folk ble noe buttraped på bakken i BF3 får dere skylde på Dice for , når man ser en opplyst trekant på bakken så går man jo etter den :-) Bf2 var det litt mere fokus på fly mot fly og det er det jeg vil at dice kan gjøre noe med , få tilbake litt flere kameravinkler. La fly slås litt mere , nå er det bare om hvem som har best oppsatt keyboard til å turne fortest mulig. Også har man den unholy arsenal av lockon på bakken. Er rett å slett ikke artig å fly synes nå jeg.. Blir bare kjipere å kjipere etter hver patch.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted March 8, 2014 Det der så jo rett og slett for dumt ut. Folk sitter jo og stenger luftrommet effektivt med mobile AA og stingers som det er i dag hvis de har en halv hjerne og en fullt unlocket kasse å kjøre. AA "miner" vil jo bare understreke at det er absolutt 100% garantert helt fullstendig poengløst å sitte seg i et fly eller heli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Pyle 9 Report post Posted March 8, 2014 på tide, nu kan fly endelig bli skutt ned Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 9, 2014 PÅ TIDE Å KJØPE PREEEEEEMIIIIIUUUUUUM Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaskotFeffe 18 Report post Posted March 9, 2014 Jeg tror den AA minen kommer til å bli altfor OP ! Tenk bigwar, ha en dedikert AA mine squad med 3 enginers med stingers og disse minene samt to support, trenger ikke AA tanken lengre da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 9, 2014 Det så jo ikke ut som den trigger radiusen var kjempestor, men alikevel Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted March 9, 2014 Jeg tror den AA minen kommer til å bli altfor OP ! Tenk bigwar, ha en dedikert AA mine squad med 3 enginers med stingers og disse minene samt to support, trenger ikke AA tanken lengre da Da går AA over til å bli INF-killer Quote Share this post Link to post Share on other sites
sArskorpe 16 Report post Posted March 10, 2014 DICE slår til igjen med Lock-On Fetish'n sin! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted March 10, 2014 Syntes de burde introdusere tracer darts igjen, istedet for shaitn de har nå. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 17, 2014 Tracerdarts var awesum! Quote Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted March 17, 2014 Synes de burde innføre stasjonære stingere, og fjerne alt det andre prakket. Digget at man kunne se på mappet om stinger var bemannet eller ikke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted March 17, 2014 Gleder meg til å se hvordan det blir! Quote Share this post Link to post Share on other sites