Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Bigwar #8: Stream og Dogtags

Recommended Posts

Takk for en morsom kamp, som faktisk ga meg litt god gammaldags gamerglede.

Eneste problemet er at BF4 føles så rart, føles som om jeg svømmer i vann og at nettkoden er skrevet av de samme folkene som skrev BF2 sin nettkode.

I bf2 var dårlig nettkode det som gjorde spillet så bra på mange måter, men i bf4 er det helt motsatt.

Det ligger vel en nyhet om den netcode greia et sted:) men om det blir noe bedre veit jeg ikke.

Men jeg synes selv jeg treffer det jeg prøver på og jeg ser jo selvsagt at noen kuler bommer (spray). Men jeg er sikkert ikke så kresen ;)

Det ligger vel en nyhet om den netcode greia et sted:) men om det blir noe bedre veit jeg ikke.

Men jeg synes selv jeg treffer det jeg prøver på og jeg ser jo selvsagt at noen kuler bommer (spray). Men jeg er sikkert ikke så kresen ;)

Du er nok ikke veldig kresen for netcoden i bf4 er ekstremt dritt og særlig under bigwar og på bf.no sine servere er den noe det dårligste som finnes. er vell noe med at det er så mange spiller på servern og ikke bare 10 folk som er vanlig når jeg spiller 5v5. Spesielt denne bigwaren var helt ekstremt dårlig.

La meg i natt med øreplugger i og bigwar streamen på mobilen, sovna fort men våkna igjen til zpam, Cri og Truls, for en opplevelse :p

• Like 3

Takk for en morsom kamp folkens! Moro å kjøre tanks når det var så mange å skyte på :D Fikk tatt ned helikopteret et par ganger også. Kos!

Smud det roadkillet Fly haha

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...