g_maZta 19 Report post Posted March 3, 2014 Jeg har gjort mitt.. Les hele artikkelen... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jarnepa 11 Report post Posted March 3, 2014 Fikk noen tanker når jeg først hørte om det. jaha, der stikker han med pengene å gidder ikke gjøre mer. men når man ser grunnen å at det er enda fler på saken nå så ser det kanskje litt bra ut alikevel =) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 3, 2014 Når han sier selv at spillet ikke kan få det lille ekstra han ønsker så blir jeg litt paff, da blir det sikkert ikke sånn vi ønsker heller :/ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
g_maZta 19 Report post Posted March 3, 2014 Når han sier selv at spillet ikke kan få det lille ekstra han ønsker så blir jeg litt paff, da blir det sikkert ikke sånn vi ønsker heller :/ Litt merkelig sagt, enig i det. ikke akkurat det utsagnet pr-ansvarlig drømte om. Og hva betyr det egentlig? Betyr det at han innser at DayZ aldri vil bli så bra som han hadde håpet, eller at han har en bedre ide til "det ultimate multiplayer-spillet"? Håper uansett dette ikke betyr at Bohemia bare casher inn og rusher spillet ferdig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted March 3, 2014 Har faktisk trua på at dette kommer til å gå helt fint uten Dean Hall. Mye hat og spekulasjoner rundt dette om dagen men regner med at Dean har fått plantet sin visjon godt slik at det ikke blir noe problem for andre å fortsette prosjektet i riktig retning. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
g_maZta 19 Report post Posted March 3, 2014 Har faktisk trua på at dette kommer til å gå helt fint uten Dean Hall. Mye hat og spekulasjoner rundt dette om dagen men regner med at Dean har fått plantet sin visjon godt slik at det ikke blir noe problem for andre å fortsette prosjektet i riktig retning. Ja, og han trekker seg jo ikke helt ut. han gir seg bare som leder av prosjektet. Det kan jo hende vi blir positivt overrasket, og at utviklingen går raskere uten ham. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jarnepa 11 Report post Posted March 4, 2014 Om du har en kar som stadig ikke blir fornøyd med noe som faktisk kanskje fungerer men ikke får medhold fordi det var ikke helt det HAN hadde tenkt. da kan d kanskje være greit at han gjør det han gjør. får leve i trua om at resten ordner biffen bare =) Quote Share this post Link to post Share on other sites