Flakkmeister 0 Report post Posted March 2, 2014 Bare meg som savner en HC-server? :O Quote Share this post Link to post Share on other sites
jarnepa 11 Report post Posted March 2, 2014 Kunne gjerne sett en HC server også men til min skuffelse så ser jeg veldig lite folk på BF.no serverne. har lagra alle som favoritt for har jo bra ping og nettop fordi det er bf.no =P men når det er 0 eller 1 på så joiner man jo bare ikke. så bruk gjerne serverne folkens. mener d var litt prat og mas om å få ordna servere når de ikke lenger fikk hoste servere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted March 2, 2014 Ser ut til at det stort sett er tyske schnabelservere man må ty til for å få spilt i HC mode. Det er litt synd siden de tyske serverene ofte er administrert av folk med rage-ban tendenser. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 2, 2014 Kom med forslag på maps, modes og str så skal jeg se på saken Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 2, 2014 Kunne gjerne sett en HC server også men til min skuffelse så ser jeg veldig lite folk på BF.no serverne. har lagra alle som favoritt for har jo bra ping og nettop fordi det er bf.no =P men når det er 0 eller 1 på så joiner man jo bare ikke. så bruk gjerne serverne folkens. mener d var litt prat og mas om å få ordna servere når de ikke lenger fikk hoste servere. kom deg på mumble, vi er alltid mange der, og det tar akkurat 5 minutter for 4 stk å starte en ny server og fylle den :-) når det kommer til hc-servere så er utfordringen bra illustrert av det du skriver. De som ber om det er som regel også de som aldri har tid til å bruke fem min på å skape et liv på servern. Randoms fra europa og norge kommer ikke inn fast på en server før de har sett den ha liv over tid. De som ikke er randoms gidder ikke joine noe som ikke er fullt. Ond spiral som gjør at flere forsøk både i bf3, bc2 og bc vietnam med hc-servere går åt skogen - de forblir tomme fordi de som ber om en ikke starter den opp. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 2, 2014 Går faktisk ganske raskt å fylle i "prime-time" ja Tror det er en historie med HC servere og at folk ønsker det, men at de aldri blir brukt når de først kommer opp. Når de først brukes fylles de raskt av 60-70% snipere som ligger på kanten av banen og one-shot alt som rører seg. Lite gameplay mao 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted March 3, 2014 Liker best å spille på HC mode da er det lettere å komme seg unna og gjemme. Og pga no health regen. er lei av spillere som blir mye skadet, gjemmer seg så har de plutselig 100% igjen. Om snipere blir ett problem, så sett på sniperlimiter. Men den limit'n er ikke jeg så fan av. er så lett å bli slayet etter man har skutt ett skudd om man ikke sjekker ledig plass først. Men det glemmer man som regel. man kan også sette på minimap, på HC mode om jeg ikke tar helt feil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 3, 2014 Liker best å spille på HC mode da er det lettere å komme seg unna og gjemme. Og pga no health regen. er lei av spillere som blir mye skadet, gjemmer seg så har de plutselig 100% igjen. Høres ut som du bør prøve ut litt Tactical Battlefield med Arma 3 i stede Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted March 3, 2014 arma 3 krever for mye.... lat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flakkmeister 0 Report post Posted March 4, 2014 (edited) Kom med forslag på maps, modes og str så skal jeg se på saken Tenkte f.eks Conquest Large, All maps med vote f.eks, og så mange players som mulig! Må gjerne ha sniper limit for min del, men hold DMR unna den limiten da O . O Blir for drøyt med DMR-limit. Som nevnt over her, er det "bare" tyske servere å oppdrive om man vil spille HC, og noen svenske. Og mange av de tyske har megasære regler som ødelegger litt av moroa, så man må "leite" seg fram til en god server hver gang man vil spille, ikke minst med tanke på ping også. Til gjengjeld er de ofte alltid fulle og mye action hele tida. De aller fleste i gjengen vår foretrekker HC. Vi hadde befinni oss til BF.no HC-server om det hadde fantes en Er det noen av de oppegående serverne nå som har lite trafikk, som kanskje kunne vært et testprosjekt til HC LQ? Jeg har ikke fulgt noe særlig med, siden de er normal og uinteressante sånnsett Jeg liker HC pga man må bruke huet litt mer. Ingen radar, camo har faktisk noe å si, man må huske hvor mye tanksen tåler og hvor mange skudd du har blitt pepra med, man tåler mindre, visa versa. Synes det er litt negativ holdning til HC av enkelte her Når Sverige, Finland og Dåjtzland får fylt opp HC-serverne sine ser jeg ikke noe problem i en norsk HC-server med fristende pingresultat. Jeg kan godt være en av de som venter til man får dratt igang game. En prat på mumble så er vel mye gjort ;D Jeg er ganske aktiv i helgene, jobber i utlandet med langtransport i uka så litt mindre aktiv de dagene. Edited March 4, 2014 by Flakkmeister Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted March 4, 2014 Tror ikke de kan få dmr unna sniperlimit?! har ihvertfall ikke vært på en server som har det. er usikker om det er mulig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flakkmeister 0 Report post Posted March 5, 2014 Ok, jaja. Jeg kan leve med snipere. De har jo menneskerett de óg Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted March 6, 2014 Tror ikke de kan få dmr unna sniperlimit?! har ihvertfall ikke vært på en server som har det. er usikker om det er mulig Ikke limit, men går an å legg inn et script som gjør at man blir instakilled hvis man får et kill med et spesifikt våpen. Da lærer folk fort at bolt-action ikke er å foretrekke 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jarnepa 11 Report post Posted March 6, 2014 Jeg har vært på servere hvor du kan være recon så lenge du ikke bruker bolt action. dmr fungerte også. se det er bekfretet fra min side. For det kan rett og slett være litt frustrerende om hele squaden er long range campere som man kan spawne på =P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flakkmeister 0 Report post Posted March 7, 2014 Høres bra ut! Ja, blir det no av eller? Quote Share this post Link to post Share on other sites