cri74 880 Report post Posted February 27, 2014 Torsdag 6/3/14 | Påmelding www.bigwar.no | Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk Ansvarlige administratorer for Bigwar: Sofakommandanten | Herminator | Nyhetsannonsering Avmeldingstråden | DOGTAGS Merk at påmeldingen starter fredag kl 2000 Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på Battlefield 4 bigwar forumet i dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den. Map som blir spilt er Dawnbreaker Share this post Link to post Share on other sites
Oberlander 7 Report post Posted February 28, 2014 Øhm, er ikke helt 100% sikker på om jeg registrerte meg som squad leader eller ikke, men hvis jeg gjorde det var det med et uhell Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted March 1, 2014 ikkje alle 66 ledige plasser er tatt endo, men ingen av dei 55 første har meldt seg som commander. Trenger 2 fivillige som vil prøve seg som commander! Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted March 2, 2014 Hva med å gå old old school og prøve ut commandere på bakken i en squad istedet? Taktikk har en jo, så det er jo bare å dirigere litt samtidig som en spiller. Som commander får en jo litt mer følelse for spillet fra bakkeplanet. Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted March 2, 2014 det blei jo prøvd på bigwar#1, og personlig syntes eg det virka som ein dårlig løysning. Halve poenget med ein bigwar er stategiske mål og taktikk. Uten (dediserte) commanders forsvinner mange av desse måla (uav, cruise missile og andre leketøy) Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted March 2, 2014 Bare fordi man skal kunne spille på nettbrett som commander man ikke får spawne inn med karakter. Hadde gjort commander rollen mye artigere og spennende vist den hadde vært mer lik BF2. At man virkelig kan se der cruisemissilen skal treffe. edit. kjøre vi spillende commander, slipper vi EMP buggen på streamen Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted March 2, 2014 Den viktigste rollen commander har og som virkelig utgjør forskjell er vel å tildele oppgaver til squad'ene alt etter som spillet utvikler seg. Time angrep osv. Dette gjøres like godt fra bakken der minimap'et gir oversikt. Å bruke scans på en bra måte kommer selvsagt godt med, men sålenge ingen av lagene har denne fordelen så spiller det liten rolle. I første bigwar droppa vel den ene commanderen ut i tillegg til masse annet krøll, så det gir vel ikke noe særlig grunnlag til bedømmelse. Hvis vi mangler to commandere nå, så er det vel uansett et alternativ da =) 1 Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted March 3, 2014 Kan åpna for å prøva med ingame commanders på denna bigwaren dersom det er det som skal til for å rekrutere commanders. Dawnbreaker er ikkje det største og mest taktiske kartet, så burde gå fint. På større kart må me ha dediserte commanders Men må likevel ha 2 frivillige! Utan commander blir det ikkje bigwar! Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted March 3, 2014 Jeg stiller som bakke-commander-reserve. Flere gamle veteraner påmedelt, still opp a! Det blir litt bf1942-sus over det jo =P Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted March 4, 2014 <@keh> /slap zpam Share this post Link to post Share on other sites