Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Fiskervenn

Disconnected pga port 3659

Recommended Posts

noen andre som får det når de å prøver joine server? Porten er åpen, bruker smart port forwarding.

Hele teksten er:

Error

Game disconnected: Client closed down connection. Check your network connection and make sure that port 3659 (UDP) is open.

Kommer meg inn også, men dette skjer hver 2-3 gang jeg prøver å joine servere.

skal adde all disse portene også

TCP: 80, 443, 9988, 20000-20100, 22990, 17502, 42127

UDP: 3659, 14000-14016, 22990-23006, 25200-25300

Dette er en bug som sitter på serverside introdusert med Second Assault. Det er noen som har hatt hell med å åpne ulike porter, men i det store og hele virker det som du venter på en patch :(

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064774418606083/7/

Samme problem.

I tillegg får jeg stadig hang med den berømte sound-loopen som kom med siste patch :(

Blir småforbannet.

Hva legger du i at du har åpnet den? En del routere har skille mellom firewall og forwarding, så selv om du har åpnet den kan det hende du aktivt må sette forwarding til gaming-maskinen din.

nei veita faen... spilt opp til flere ganger i dag, men når man skal inn for Big war da funker det ikke.... satt faen me å spilte helt fram til vi fikk passord og nå **********denied***********

ja bruke det programme, men av en eller anna grunn kræsje programme når eg starte forwardingen :/

e ikke noka ekspert på det her, så kan godt hende at eg trur portan e åpen også e dem ikke det. Va inne på ruteren også å satt dem på port trigger de portan som skal "åpnes". Kordan det funke med brannmuren, e eg no litt usikker på