Sign in to follow this  
Exilo

Ny pc fra Komplett

Recommended Posts

Hei!

På fredagen bestilte jeg meg en Komplett Winter Gamer Mini og lurer på om hva dere syns om den?

Ønsker og kjøre Battlefield 4 og Titanfall for det meste, og jeg har ringt komplett og de sa den skulle være grei til og kjøre på high settnings.

Også er jeg ikke en stor fan av de store desktopene, så jeg tror den kan være perfekt siden den er liten :p

Det var litt dumt og kjøpe den før jeg har spurt andre, fordi komplett sier vell alt for og selge? Aldri kjøpt fra de før..

Men tilbudet går ut idag, og prisen går opp 1 tusen...

Men uansett hva synes dere?

Edit:

Vis dette ble feil forum, kan noen flytte den? :)

Edited by Exilo

Den klarer jo helt sikkert og kjøre det på high, spørsmålet er jo hvor mange fps du vil få og hva du aksepterer som spillbart :) men har ingen tvil om at den gjør jobben :)

Den kommer til å kjøre BF4 helt glimrende på høye settings, hvis min klarer det (som er dårligere), burde da din klare det også ;)

• Like 1

Den kommer til å kjøre BF4 helt glimrende på høye settings, hvis min klarer det (som er dårligere), burde da din klare det også ;)

Hvor mange FPS har din PC på high?

De på Komplett sa at jeg minst skulle ha 50 fps på high.

Anyway bra at det ikke var noe dritt jeg har kjøpt! Får håpe Komplett starter med og gjøre klar pcen imorgen :)

Edit: Alt over 35 er spillbart til meg, lever nå med en idiotisk Alienware som er bare 2 år gammel og kjører bare på low, skulle aldri brukt 14 tusen på en slik... hehe

Edited by Exilo

Bestilte tilsvarende min gmaer fra komplett for ca ett år siden, jeg drar bf4 på high 60 fps mens jeg recorder med bare en gtx 660ti, i5 3470, ssd og 8 gb ram. Tror nok du kan spille bf4 perfekt med den pcen. Har samme kabinett, liker det veldig godt! :)

• Like 1

Bestilte tilsvarende min gmaer fra komplett for ca ett år siden, jeg drar bf4 på high 60 fps mens jeg recorder med bare en gtx 660ti, i5 3470, ssd og 8 gb ram. Tror nok du kan spille bf4 perfekt med den pcen. Har samme kabinett, liker det veldig godt! :)

Nice!

Da ble jeg litt stolt av mitt kjøp likevell, lå i sengen i går og lurte på om jeg har fucka det opp :p

Anyway, siden du kjøpte fra Komplett, hvor lenge tror du det tar for de og bygge opp den og sende den?

Alienwaren min har tydeligvis fucka opp og får ikke starte den opp, så må leve med en Macbook pro mens jeg venter på Komplett...

Det står ca 5 dager og bygge, og 3 dager i post, men på Facebook siden deres klager mange på at det kan ta uker...

det er alltid de som klager som skriker høyest, folk som får det de skal gidder ikke skrive noe. De fleste jeg vet om har fått det på under to uker :-)

Komplett har god service og lang erfaring. Jeg foretrekker å bygge selv, men om du ikke ønsker det er Komplett et trygt og godt valg.

det er alltid de som klager som skriker høyest, folk som får det de skal gidder ikke skrive noe. De fleste jeg vet om har fått det på under to uker :-)

Håper iallefall det blir under 2 uker!

Ble litt synd at Alienwaren skulle ryke akkurat nå som det er dobbel xp og greier :/

Noen som vet om statusen blir oppdatert vis de begynner og bygge den? Akkurat nå står det "åpen"