Dande 7 Report post Posted February 23, 2014 Heisann, 23.mars så fyller Trønderbataljonen 11 år og i denne anledning så vil vi ønske alle velkommen til å delta på vår feiring! Vi gjør som vi har gjort tidligere år og arrangerer Karsk Køppen, denne gang så vil turneringen selvfølgelig holdes i Battlefield 4 og som 5vs5. Det som er annerledes med Karsk Køppen denne gangen er at det vil bli arrangert flere små kveldsturneringer som fungerer som en kvalik til en storfinale i slutten av måneden. Disse kvelds turneringene vil bli kjørt hver onsdag, med oppstart 5. Mars. For å melde seg på så går man inn på signup tråden vår og setter opp laget med komplett battlelog-id og pbguid. For mer informasjon ta gjerne kontakt med oss her eller så kan dere adde meg på battlelog (TB-Dande) med vennligst hilsen alle oss i Trønderbataljonen! Link til opplegget 2 Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted February 23, 2014 Bra initiativ gleder meg. Vill det bli kjørt standar esl regler eller kommer det egne regler som dere bestemmer?. Og vill det bli noen form for premie til vinneren av storfinalen? Share this post Link to post Share on other sites
Dande 7 Report post Posted February 23, 2014 Kjører standard esl regler, enest vi vil er at det skal være helnorskt Vi har ikke fått avgjort noen premier per dags dato, men det jobbes med det. Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted February 23, 2014 Jeg kan høre med noen lokale produsenter om å skaffe heimbrent om dere skaffer kaffe'n! Blir skikkelig karsk! Share this post Link to post Share on other sites
Dande 7 Report post Posted February 23, 2014 etter litt tilbakemeldinger, så har vi byttet kampdag til onsdag så det ikke krasjer med BigWars som kjøres på tirsdager 1 Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted February 25, 2014 Dette høres artig ut, men det er litt vanskelig med kampstart før kl 20 (pga legging etc). Hva med å heller la det var lengre utover kvelden (jeg starter gjerne siste kamp kl 01) så jeg også kan være med? Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 3, 2014 tror mixen er igang faldmo Share this post Link to post Share on other sites
Dande 7 Report post Posted March 6, 2014 Påmeldingen til neste onsdag er åpen. http://www.tronderbataljonen.com/index.php?option=com_kunena&func=showcat&catid=30&Itemid=0 Vil gjerne ha tilbakemelding om hvordan vi kan gjøre turneringene bedre i fremtiden Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted March 6, 2014 Synes det virker som et greit opplegg jeg. Problemet for oss i eMs (og formodentlig en del andre gamling-klaner) er bare at vi sjelden eller aldri klarer å stille fullt lag så tidlig som kl 19. Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted March 6, 2014 Synes det virker som et greit opplegg jeg. Problemet for oss i eMs (og formodentlig en del andre gamling-klaner) er bare at vi sjelden eller aldri klarer å stille fullt lag så tidlig som kl 19. Går jo an og ta en diskusjon på dette og kanskje flytte starten til 20? hvis dette gjør at flere lag melder seg er det ihvertfall helt greit for meg Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted March 7, 2014 Det ville nok hjulpet for oss, ja. Til gjengjeld føler jeg meg rimelig sikker på at kampstart kl 24 hadde vært null problem for oss (men kan kanskje se for meg at det hadde vært vanskelig for enkelte fjortis-klaner). Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 7, 2014 Det ville nok hjulpet for oss, ja. Til gjengjeld føler jeg meg rimelig sikker på at kampstart kl 24 hadde vært null problem for oss (men kan kanskje se for meg at det hadde vært vanskelig for enkelte fjortis-klaner). Enkelte av oss må opp på jobb ved 5 tida vettu Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted March 7, 2014 hehe, vet at enkelte psykopater holder på med sånt, ja. Share this post Link to post Share on other sites
Dande 7 Report post Posted March 7, 2014 Det ville nok hjulpet for oss, ja. Til gjengjeld føler jeg meg rimelig sikker på at kampstart kl 24 hadde vært null problem for oss (men kan kanskje se for meg at det hadde vært vanskelig for enkelte fjortis-klaner). For Stjernelaget er jo kampstart klokken 22 et problem Men ja, tidsskjemaet er noe vi ser mye på for å forbedre. Broseph du har jo spillt flere 5vs5 kamper enn meg, hvor mye tid vil være akseptabelt å sette av til en kamp, med alt som følger med av map-eliminering, få folk inn på serveren og spille selve kampen. Akkurat nå er det satt av en time til dette. Share this post Link to post Share on other sites
Dande 7 Report post Posted March 23, 2014 http://www.tronderbataljonen.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=24:karsk-k%C3%B8ppen-2014-finaleturnering&Itemid=1 Share this post Link to post Share on other sites