Sign in to follow this  
Sofakommandanten

Bigwar#7 LAG1

Recommended Posts

Map: Dragon Pass (China Rising DLC). Lag 1 starter som US

Commander

Reborn

Alpha Squad - Airborne

RonkEnSkunk (SL) -

Fiskervenn - SL

salteeh

matty_gaard

Glost

mr.niceboy

Bravo - Hardware

aasing - SL

Spooky_Manooky

zebraskriver

Herminator

Flyndresnik

Plutopilot

Charlie - Hardware

Daniel- (SL)

m1cr0play

Gambler

HeadSpin

zebraskriver

Delta Squad

IselinKlementin (SL)

Bustebart

darkblue

FalconClaw2

Pampers

Icekebab

TB-Gaffateip

Echo Squad

Haavik (SL)

CrashNg

0lzen

weznor

Mislykket

Foxtrot Squad

NoobiCake (SL)

Steelnex

Nortydox

TRIIDENT

Reppelars

Crispywafers

Golf Squad

Sil3ntspy aka. Jim (SL)

Sinnapels

trollhatt

piotr

TB-gaffateip (SL) Flyttet til IselinKlemetin sin squad

Det er 3 "spesialsquads" på laget;

Alpha Squad - Airborne har fokus på fly og helikopter

Bravo og Charlie Squad - har fokus på hardware

Har du havna i ein spesialsquad og ikkje ønsker dette, må du gi beskjed så ein annan kan ta over plassen din!

Commander og SquadLeaders bør avtale tid for å samlast for å legge taktikk i forkant av bigwar og sjekke at whisper fungerer.

Sjekk denne tråden for info

Er faktisk litt skeptisk til om dette blir noe gøy når spellet fryser minst 3 ganger på en vanlig public runde :/

Battlefield4 har sluttet og virke....

lurer litt på hvem i alpha som skal i jet? Hadde håpet jeg kunne ta attackheliet :) Kjempe heavy map å fly i med to AA på hvert lag, i tillegg til LB og viper(z11).

original.jpg

Er faktisk litt skeptisk til om dette blir noe gøy når spellet fryser minst 3 ganger på en vanlig public runde :/

Prøv og lock fps på 75. hvis det er sound loop crash du får dapå dawn, Locker og Paracel

Prøv og lock fps på 75. hvis det er sound loop crash du får dapå dawn, Locker og Paracel

Det kan skje på hvilken som helst map, men kan jo prøve fordet :)

ehm nachosmafia hvem er du/det? var innom BF4 kontoen å har bare rank 9 da :/ kanskje en liten missklikk på at han har lyst å være commander?

På lag 2 er det ingen som ønsker å fly

Ingen i alphasquad lag 2 som ønsker å fly i det hele tatt? Bare jet eller heli også?

MaskotFeffe kunne ikkje delta då han skal var med å streama. Henta inn Flylover for å overta for han, så då har lag 2 vertfall 1 person som kan fly

Lag1 trenger ny commander! Dersom nåken kunne tenke seg å prøve seg (sjølv om dei er på venteliste eller det andre laget) så skrik ut!!

Bukker og neier

\o/ \o/ \o/ Ohh store leder, gi oss seier! (toooo much?) Reborn, aner ikke om du har vært SL eller CM tidligere, men ta å test ut tacnet.io for å kjøre litt taktikk :-) også bruker du bare det mappet jeg postet lenger opp i tråden.

lurer litt på hvem i alpha som skal i jet?....

Det lurer eg og på. er bare salteeh som ønsker å fly. På lag 2 er det ingen som ønsker å fly

Må ha vært en misclick i farta, jeg duger ikke veldig i fly, spesielt ikke på det mappet her.. :p Mulig å bli flytta til inf og til det andre laget? :p

Det lurer eg og på. er bare salteeh som ønsker å fly. På lag 2 er det ingen som ønsker å fly

Må ha vært en misclick i farta, jeg duger ikke veldig i fly, spesielt ikke på det mappet her.. :p Mulig å bli flytta til inf og til det andre laget? :p

Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare tatt plass i heli som gunner eller repair, for nå kommer sofa til og tilte i vinkel ;)

Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare tatt plass i heli som gunner eller repair, for nå kommer sofa til og tilte i vinkel ;)

Hadde en mistanke om dette, var ikke klar over at jeg var main man i fly før nå.. :p Er det plass som gunner tar jeg gjerne den spotten. :)

Ronken har meldt avbud pga internettprobs :/

Da er begge laglister oppdatert med siste avmeldinger:

Jeg har desverre ikke internett, mistet det 1230 i går.. Så jeg får ikke blitt med denne gangen. Men ønsker dere lykke til alle sammen :)