Eragon 293 Report post Posted February 21, 2014 Heisann, Gått igjennom en hel del maps.. Hvis du har forslag til flere som kan jeg kan teste. Eller noen du vil ha revurdert. Maybe: Må teste mer: surf_dusty_roads surf_iRoN surf_laserworld Lagt til (Godkjent): surf_heroics surf_iceworld_v1 surf_reffel Surf_Shimmer surf_uhs_v2 Surf_kundu surf_slush_reloaded2 surf_foldingworlds surf_abhorrence surf_buck-fever surf_greatriver_arenaturbo surf_japan_reloaded surf_machine4 surf_rebel_resistance_final11 surf__skyworld2 Ikke lagt til(ikke godkjent): surf_battlespawm_fix surf_wavelength Surf_envy FranQ_surf surf_warped_r4 surf_megawave_r4_final surf_park_releoded surf_pyramidduel_ice surf_pauze surf_1st_millenium surfagtexturefinal surfaimakcolt surf110baustinpowers surfcrossroads surf_Fake_Reloaded surffastspiralretro surfskyscraper surfskyworlddoubleb9 surfskyworldunlimited surfyear3000 surfpoolday surfmairemix surf_limitz surf_hellfragger v2 surf_hellfragger v3 surf_hellfragger v4_1 Top Mest vanelige maps (10x,japan osv) Matrix: surf_matrix_regress surfmatrixv7 surfmatrixv8 Buck: surfbuck-around surfbuck-edup surfbuck-wild GreatRiver''S: surfgreatestriver surfgreatriver surfgreatriverremix2 surfgreatriverv4 surfgreatriverxdre4m surfgreatriver2 surfgreatriver2_1 surf_greatriver_rot Akai: surfakaif1n4l surfakaifinal surfakaiTwo Japan: surfjapanptad surfjapantbs surfjapanV10 surfjapanv2 surfjapanv4 surfjapanv6 surfjapanv69 surfjapanv7oon Machine: surfmachine surfmachinereloaded surfmachineremixv2 surfmachine2 surfmachine3v1 Rebel resistance: surfrebelresistancefinal2 surfrebelresistancefinal3 10X: surf10xfinal surf10xreloaded 2 Share this post Link to post Share on other sites
RaiNN 0 Report post Posted February 21, 2014 (edited) Kan dere ikke legge til surf_helfragger? Grønt lite map som dere hadde for ganske lenge siden. Mulig det het surf_hellfragger_v2 eller noe i den duren. Kan også tenke meg å ha tilbake surf_fruits, surf__buck_wild og surf_pyramideduel som har blitt slettet. Edited February 21, 2014 by RaiNN Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted February 21, 2014 Kan dere ikke legge til surf_helfragger? Grønt lite map som dere hadde for ganske lenge siden. Mulig det het surf_hellfragger_v2 eller noe i den duren. Jeg skal ta og laste det ned og sjekke ut surf_hellfragger mapsa.. Kan også tenke meg å ha tilbake surf_fruits, surf__buck_wild og surf_pyramideduel som har blitt slettet. Skill Surf Maps har blitt fjerna helt og de skal ikke tilbake på servern. (fruits).. Pyramieduel er broken og kommer ikke på servern før den er fiksa. (spawn og water textrues) Jeg testa ice versionen men den var broken på pushen.. Surf_buck-wild er det mange som vil ha.. Men problemet er at alle drar etter 2 runder med buck wild også er servern tømt.. Share this post Link to post Share on other sites
Norsken 0 Report post Posted April 13, 2014 er "surf_melons" et alternativ å legge inn? Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted April 13, 2014 Det er ett god map det som selvsagt kan bli lagt inn hvis det er ønskelig.. Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted April 13, 2014 Mener å huske det var bugga Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted April 13, 2014 Wee! Jeg ser folk ønsker surf_hellfragger Gjør mapdesigneren inni meg stolt. Om dere ikke finner den har jeg den nok liggende på stasjonære i leiligheten. Er hjemme for påska, så kan sjekke etterpå. Edit Fant linken. surf_hellfragger_v4.bsp Har ikke CSS på laptopen min, men dere kan jo se om det er noe særlig. Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted April 13, 2014 Hva er det du tror om drifterene i HF? :O Vi "samler" på maps. Pr nå har vi ~850 maps eller 15,2GB i bsp filer. (har det selvfølgelig lagret komprimert) Hva jeg fant -rw-r--r-- 1 drift drift 1386782 May 6 2009 surf_hellfragger_v2.bsp.bz2 -rw-r--r-- 1 drift drift 1159145 Jun 19 2009 surf_hellfragger_v3.bsp.bz2 -rw-r--r-- 1 drift drift 3409617 Mar 10 2010 surf_hellfragger_v4_1.bsp.bz2 2 Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted April 14, 2014 (edited) Hellfragger mapsa var vel heller litt vel dårlige.. Vet ikke om det er bug eller hva det er men får ikke fart på speedbusterne.. Edit: hvis du ser på toppen så ser du at de er testa Edited April 14, 2014 by Eragon Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted April 14, 2014 Ord sårer Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted April 14, 2014 Tåler man ikke sannheten så trenger man ikke lese på nettet ^^,) Men er mere at det er liksom Pyramide uten pyramider og bare en box i midten.. også kommer man liksom ikke noen vei når speeden er bugga Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted April 14, 2014 Ord sårer Kosepå Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted April 14, 2014 Tåler man ikke sannheten så trenger man ikke lese på nettet ^^,) Men er mere at det er liksom Pyramide uten pyramider og bare en box i midten.. også kommer man liksom ikke noen vei når speeden er bugga Tror du misforsto sarkasmen i posten min. Er fullt klar over at det er et shitty map. Det er altfor ensformig i forhold til surf_pyramid (som var en del av min inspirasjon). Jeg hadde i utgangspunktet en etasje til med boost og skrå-slide langt oppi lufta som de skilla folka kunne fly rundt på. Ville være større reward med å fly rundt der oppe, men vanskeligere å ha kontroll. I tillegg hadde jeg planlagt å legge inn secrets. Det var vel bl.a. en teleport til innsiden av surfen på ytterkanten, men det ble problematisk siden folk ble campende der inne. Det er ikke en bug med boostene. Jeg klarer fint å få fart som bare det, men hitboxen på boosten er litt høy, så vanlig bhopping vil ikke trigge at du går inn i hitboxen som er sikkert grunnen til at du føler den er bugga. Crouching i lufta eller det å fly ut og inn på kanten vil fikse det problemet. Mappet ble dessuten dårlig likt av noobsa som ble farmet av oss med hagleskills *hostkremt* Share this post Link to post Share on other sites
DurinVIII 1 Report post Posted August 18, 2014 Den versjonen av Japan som ligger inne er et takras, få tilbake v69. Og surf_1337_xxl. Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted August 18, 2014 Omg, Durin Share this post Link to post Share on other sites