Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

BIGWAR #7 - Diskusjonstråd

Recommended Posts

BigWar%20Artikkel.jpg

Mandag 24/2/14 | Påmelding www.bigwar.no | Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk

Ansvarlige administratorer for Bigwar: Sofakommandanten | Herminator | Nyhetsannonsering

Avmeldingstråden | DOGTAGS

Merk at påmeldingen starter torsdag kl 2000 Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på Battlefield 4 bigwar forumet i dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den.

Map som blir spilt er Dragon Pass

Lurte på om det hadde vært en ide å dele opp påmeldingen i slots? 4 jet, 4-6 heli, 2 commander, 5-10 HW (SQL er vel ikke vits), xx inf. Får man fylt de forskjellige viktige rollene.

Også lurer jeg litt på hva greia er med å "stjele" hardware. Opp til flere ganger mens jeg ventet på at Dope sitt fly også skulle spawne, slik at vi kunne fly i lag. Er det noen som tar/stjeler flyet for å taxi til et flagg. Det er i å for seg en grei taktikk, vist en hadde spurt og kanskje vært en SQL så en hel squad kom på flagg. Iallefall ganske provoservende, satt ganske så mye i oversiktskartet å bare venteti går.

Er ikke dragonpass et av mapsa på china rising? Det med shittloads of HW så vidt jeg veit? :)

Tror det er en del som ikke har premium :)

ifølge pollen har 85% china rising, så blir nok ikkje noko problem.

Stemmer at det er flusst av hardware, så viktig at folk får med som at dei kan kjøre hardare under registreringa.

Lurte på om det hadde vært en ide å dele opp påmeldingen i slots? 4 jet, 4-6 heli, 2 commander, 5-10 HW (SQL er vel ikke vits), xx inf. Får man fylt de forskjellige viktige rollene.

Veldig god ide. Slitsomt for commander og SL'ere å lete etter folk i timen før kampen når hele air-squaden bare kan fly scout-heli. I bigwar 5 sto det ene laget uten attack-heli-crew. Endte opp med at noen random tok det inne-i-mellom. Bedre at litt mer avklaring mht. rollefordeling gjøres ved påmelding.

fysjamei!

Think I will (dragon) pass on this bigwar. åååh humor.

Kos dere!

Big Wars er utrolig morro, har kost meg masse på de to jeg har fått blitt med. Spiller ikke så ofte Battlefield utenom, så Premium holder jeg meg langt unna! Kos dere :D

Problemet med fleire påmeldinger for hw, heli, fly o.l. er at det fort blir veldig uoversiktlig for drifter. Då vil jo folk registrere seg fleire plasser, og me ender opp med fleire duplikater. Systemet sånn det er nå er rett og slett ikkje laga for det.

Dessuten er det jo egentlig ikkje eit problem dersom folk faktisk huka av i boksame at dei kan fly o.l.

Bigwar i scond assault komme det og, men må jo først bli ferdig med china rising. Komme nok til å bytta på standardmap og dlc kart så alle kan var med uavhengig av premium.

Kommer til å melde meg på for første gang. Har akkurat kjøpt 4'ern så jeg har ikke flust med utstyr eller noe.

Dessverre er jeg ikke noen one-man army akkurat, så de stakkarene som havner i squad med meg får bare bære over med min noobishness.

Jeg funker fint som kanonføde, eller decoy :p

Tru jagu æ må bytte jobb. No har jobben stått i veien for de 5 siste BigWar`ene.

• Like 1

Hei godtfolk!

Har ikke mulighet å dukke opp før 20:15-30isj.. Blir det for seint?

bigwaren krasjer jo med Paradise Hotel... Blir nok ikke mange som ser på stream i dag!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...