cri74 880 Report post Posted February 19, 2014 Mandag 24/2/14 | Påmelding www.bigwar.no | Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk Ansvarlige administratorer for Bigwar: Sofakommandanten | Herminator | Nyhetsannonsering Avmeldingstråden | DOGTAGS Merk at påmeldingen starter torsdag kl 2000 Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på Battlefield 4 bigwar forumet i dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den. Map som blir spilt er Dragon Pass Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted February 19, 2014 Lurte på om det hadde vært en ide å dele opp påmeldingen i slots? 4 jet, 4-6 heli, 2 commander, 5-10 HW (SQL er vel ikke vits), xx inf. Får man fylt de forskjellige viktige rollene. Også lurer jeg litt på hva greia er med å "stjele" hardware. Opp til flere ganger mens jeg ventet på at Dope sitt fly også skulle spawne, slik at vi kunne fly i lag. Er det noen som tar/stjeler flyet for å taxi til et flagg. Det er i å for seg en grei taktikk, vist en hadde spurt og kanskje vært en SQL så en hel squad kom på flagg. Iallefall ganske provoservende, satt ganske så mye i oversiktskartet å bare venteti går. Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted February 19, 2014 det er mulig, men då må ein isåfall registrere seg på kvar kategori. Sånn det er nå huke du jo av i bokser for kva stilling du ønsker deg 1 Share this post Link to post Share on other sites
Prixmyo 11 Report post Posted February 19, 2014 Bigwars i hytt og gevær, helt perfekt! Synd en må jobbe denne gangen og. Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted February 20, 2014 Er ikke dragonpass et av mapsa på china rising? Det med shittloads of HW så vidt jeg veit? Tror det er en del som ikke har premium Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted February 20, 2014 ifølge pollen har 85% china rising, så blir nok ikkje noko problem. Stemmer at det er flusst av hardware, så viktig at folk får med som at dei kan kjøre hardare under registreringa. Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted February 20, 2014 Sweet Bra innsats "gutta"! Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted February 20, 2014 Håper vi også kan prøve de andre DLC'ene ved senere BW... 1 Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted February 20, 2014 Lurte på om det hadde vært en ide å dele opp påmeldingen i slots? 4 jet, 4-6 heli, 2 commander, 5-10 HW (SQL er vel ikke vits), xx inf. Får man fylt de forskjellige viktige rollene. Veldig god ide. Slitsomt for commander og SL'ere å lete etter folk i timen før kampen når hele air-squaden bare kan fly scout-heli. I bigwar 5 sto det ene laget uten attack-heli-crew. Endte opp med at noen random tok det inne-i-mellom. Bedre at litt mer avklaring mht. rollefordeling gjøres ved påmelding. Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted February 20, 2014 fysjamei! Think I will (dragon) pass on this bigwar. åååh humor. Kos dere! Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted February 20, 2014 Big Wars er utrolig morro, har kost meg masse på de to jeg har fått blitt med. Spiller ikke så ofte Battlefield utenom, så Premium holder jeg meg langt unna! Kos dere Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 20, 2014 i kveld sitter jeg klar for påmelding! Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted February 20, 2014 Problemet med fleire påmeldinger for hw, heli, fly o.l. er at det fort blir veldig uoversiktlig for drifter. Då vil jo folk registrere seg fleire plasser, og me ender opp med fleire duplikater. Systemet sånn det er nå er rett og slett ikkje laga for det. Dessuten er det jo egentlig ikkje eit problem dersom folk faktisk huka av i boksame at dei kan fly o.l. Bigwar i scond assault komme det og, men må jo først bli ferdig med china rising. Komme nok til å bytta på standardmap og dlc kart så alle kan var med uavhengig av premium. Share this post Link to post Share on other sites
Oberlander 7 Report post Posted February 20, 2014 Skal sette opp telt på bigwar.no denne gangen. Bra at dere prøver DLC maps også! Share this post Link to post Share on other sites
g_maZta 19 Report post Posted February 20, 2014 Kommer til å melde meg på for første gang. Har akkurat kjøpt 4'ern så jeg har ikke flust med utstyr eller noe. Dessverre er jeg ikke noen one-man army akkurat, så de stakkarene som havner i squad med meg får bare bære over med min noobishness. Jeg funker fint som kanonføde, eller decoy Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 20, 2014 Høres ut som du kan funke som medic / supp 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gengus 5 Report post Posted February 20, 2014 Tru jagu æ må bytte jobb. No har jobben stått i veien for de 5 siste BigWar`ene. 1 Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 20, 2014 påmeldt <3 Share this post Link to post Share on other sites
Dante 2 Report post Posted February 20, 2014 Hei godtfolk! Har ikke mulighet å dukke opp før 20:15-30isj.. Blir det for seint? Share this post Link to post Share on other sites
Oberlander 7 Report post Posted February 20, 2014 @Driftere Visste ikke at Mesiasvinni skulle melde seg på Bigwar før jeg hadde meldt meg på, så hvis du kan få meg i squad med han hadde det vært fint. Share this post Link to post Share on other sites
darkblue 7 Report post Posted February 21, 2014 Ser MoseKose har fått egen fanclub, bare synd dem skrev nicket feil vei: http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/t1/p180x540/1891175_10152190365914590_508674451_n.jpg Neida, vi ses på slagmarken MoseKose, og håper for min del at vi blir friendly NR1_Tulling Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted February 23, 2014 Lag1 trenger ny commander! Dersom nåken kunne tenke seg å prøve seg (sjølv om dei er på venteliste eller det andre laget) så skrik ut!! Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted February 24, 2014 bigwaren krasjer jo med Paradise Hotel... Blir nok ikke mange som ser på stream i dag! Share this post Link to post Share on other sites