Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Bigwar #6 - Danmark vs Norge

Recommended Posts

@Broseph: Sånne som deg havner nederst på mi liste som ein feig lamejoiner, samen med snipers som bruke fly/heli som taxi til hustak. Einaste som er under på lista er hackers

Har ikke vært med en eneste BW hittil, men der fikk jeg hvertfall bestemt meg for at jeg alldri skal melde meg på heller....LATTERLIG kommentar fra en drifter!

• Like 1

Tror tempen løper litt høyt her gitt :p Hva med en god sports-ånd, konkurranseinstinkt og godt humør? Er ikke det en del av Bigwar?

Det ville vært gøy å kjempe mot likeverdige(og kanskje bedre) og vinne? Nå vet ikke jeg hvor mange Bigwars danskene har under belte eller hvor vant dem er med å organisere 32 spillere mellom seg med commander og whipser, men jeg tror en fordelen i Bigwar er god kommunikasjon. Vi kan jo håpe at kompetitive spillere ikke har gamet så mye 32 vs 32 i organisert form - jeg tror det er en reell sjanse for at Norge kan vinne denne, selv om Danmark har individuelle gode spillere og sikkert setter de beste i egen squad for å spisse sverdet. I tillegg har ikke Norge ennå et lag engang, men førstemann til mølla randoms mest sannsynlig. Hvor kult hadde det ikke vært å sett at den Bigwar-"ånden" vinner seieren for Norge :)

Hold fokus om det som er viktig, Battlefield.no stiller med hyggelige spillere som har lyst på en morsom og kul kamp! Akkurat som Sverige gjorde mot oss. De tapte, men alle hadde det drit gøy på en av de eneste og beste arrangementene i Battlefield 4.

• Like 1

@Broseph: Sånne som deg havner nederst på mi liste som ein feig lamejoiner, samen med snipers som bruke fly/heli som taxi til hustak. Einaste som er under på lista er hackers

Har ikke vært med en eneste BW hittil, men der fikk jeg hvertfall bestemt meg for at jeg alldri skal melde meg på heller....LATTERLIG kommentar fra en drifter!

åååå... er nå på lista mi du og, under kategorien å ha drept meg alt for mange gonger :p Alle som har spelt med meg på mumble vett at den lista er lang og komplisert :hitler:

Men synes uansett det er litt dårlig gjort å joine andre sida, bare fordi dei er sterkare. Det hjelper jo ikkje akkuratt den "svake" sida.

Håper og trur me likevel skal gi dei ein god og jevn kamp. Muligens den jevnaste til nå.

Tror jeg er også på den listen. Men av andre grunner. Den lista er omtrent like lang som det er brukere her ^^,

Du må ikke legge så mye i den der Baerkowskii. Kom og tafs på mumble heller. Sofaen har lang liste men kort brodd ;)

• Like 1

har ingen ting i mot en golden shower så lenge jeg selv gjennomfører med stil.. dessuten frykter jeg pr0gutter mindre på et stooort map med vann og båter enn jeg gjør på et lite infmap. Har vi taktikken i orden må de fortsatt bruke tid på å svømme som alle andre.

Håhå, her var det liv! Count me in!

Jeg har ikke så stor tiltro til kompetetive spillere i Battlefield 4, at jeg tror vi kommer til å bli pissa på, spesielt ikke i en bigwar sammenheng. Etter hva jeg har forstått foregår mesteparten av kompetetiv Battlefield 4 spilling i 5v5 eller 8v8 format, her har man relativt begrensede muligheter til taktikk og planlegging, og mye står på individuelle ferdigheter. I en bigwar har individuell ferdighet mindre å si, det er ikke så lett å måle dette da lagene i bigwar er satt opp tilfeldig, men jeg er overbevist om at grunnen til lag 2 vant sist bigwar, var den overlegne strategien, der så mye fokus på D-flagget ble gitt i start, at lag 1 ikke hadde en sjanse ;). Uansett hvor gode individuelle ferdigheter man har, klarer man ikke stå i mot "human wave" taktikk, som det så fint ble kalt i bigwar på Hainan Resort.

Kommunikasjon er kanskje det viktigste verktøyet man har for å vinne, nå vet jeg ikke hvor mye erfaring danskene har med å kommunisere mellom 32 spillere, men jeg fikk hvertfall inntrykk av at svenskene slet voldsomt med dette (noen som kan bekrefte dette?). Jeg regner med at de fleste som er ivrige nok til å sitte å trykke på f5 fra 17:55 idag har vært med på bigwar før, og har derfor noe erfaring med kommunikasjon slik vi gjør det i bigwar. For ikke å snakke om den naturlige fordelen vi har over danskene:

http://www.youtube.com/watch?v=s-mOy8VUEBk

Om man er redd for å tape, og derfor svikter battlefield.no for "det vinnende laget" har man ikke fått med seg det viktigste bigwar handler om, nemlig det sosiale, og det å ha det gøy sammen med andre, og det å spille for å delta. Man skal få lov å le litt av de man fikk flest kills på, men noe premie er det ikke, og om den kompetetive følelsen skal stå i veien for det å ha det morro kan man heller melde seg på ESL enn å melde seg på bigwar.

Før bigwar mot Sverige var det vel omtrent 90 stykker på venteliste, det vil si noe sånt som 120 totale påmeldinger, jeg tror hvertfall ikke vi kommer til å mangle folk om noen velger å ikke bli med, og vi skal nok få det morro uansett utfall ;)

• Like 1

Ja her var det mye morsomt :) nei jeg skal ikke spille på danskene sitt lag, ta det helt med ro. Jeg kjenner personlig kyed som setter opp laget veldig godt å snakker med han på ts og face nesten hver dag så er bare en morsomhet mellom oss.

For all del så håper jeg selvfølgelig Norge vinner og har heller ingen ting imot og tape. Det jeg er redd for er at det blir en parodi og vi taper med 1000+ tickets. og det at det er mye hardware er jo ikke noe + for oss. Da de har verdens beste bf3 tanker Nicz som også er god i bf4 (muligens det ikke er så mange tanks på paracel da, men han er jo god i det mest av hardware så :p), alley oops og psyc som begge er gode i jet (har vi noen?) også sikker 10 infs som er i nærheten av mitt nivå. + et proft heli crew hvis de jeg tror stiller opp. De vi har i heli har jo det med og fly rett i nærmeste stolpe xD. trenger ikke noe taktikk da når 10 av de kan whipe 2 squads av dere. beklager hvis noen ikke tåler sannheten men det er jo sant.

Nå har jeg i tilegg fått meg et 5v5 lag så har heller ikke altfor mye tid og måtte melde pass forrige bigwar så da ser jeg ikke vitsen med og sitte her å spamme f5 når det er MANGE flere en meg som sikkert kommer til og ha det kjempe gøy med bigwar.

OGså hører jeg direkte fra min danske venn at Hansi er syyyyyyyk i båten.

Synd mute funksjonen ikke virker på sofa i fora ;) Det trengs av og til. Han kan lett bli misforstått som en hissig stor pitbull. Sannheten er att er en liten søt chiuaua som bjeffer og har nesten ikke stort nok gap til å kunne bite over en lakris stang engang.

Broseph, håper du spiller med oss. Som andre påpeker, jeg tror denne kampen blir mye jamnere enn hva danskene vil vite av. Håper Dopehawk stiller i fly så har vi ihvertfall en god pilot. Ser tilbake på BF2 BigWars nå [WAR]sgt*Odin spilte, om noen husker han. Han var ranket som nr 2 i verden på jets. Ble relativt jamne lag selv om han var fast inventar hver BigWar. Dette var bare ett eksempel :)

Og båt skal vi alltid klare å fighte de relativt godt på ;)

Hei hei ! Nå syntes jeg det var mye negative tanker om at vi blir pissa på og at Danskene er verdens beste gamere ! Hvor blir det av fighting spiriten ! Det kan godt hende at danskene er jævlig gode i clanene sine. Men hva skjer når de møter 32 spillere som kan kommunisere og vi klarer å lage en bunnsolid taktikk. Broseph sier at noen av de kan lett ta ut 2 av våre squader ? Da sier jeg at 2 av oss kan ta ut 2 hele danske elite squader !! Hvor blir det av optimismen !?!?

Husk at svenskene faktisk trente på å slå oss, og vi møtte bare opp 1 time før å prata taktikk.

Og hvis vi blir "pissa" på, så skal vi i hvertfall gi danskene den tøffeste matchen de har spilt noen sinne :)

Yeye bra dere er optimister, jeg håper jeg tar grundig feil ihvertfall :) men blir nok bigwar uten meg ihvertfall. Har liksom ikke så lyst at jeg orker å sitte klar 17:55 og spamme f5. da er det mye bedre at noen andre tar plassen min

Broseph, håper du spiller med oss. Som andre påpeker, jeg tror denne kampen blir mye jamnere enn hva danskene vil vite av. Håper Dopehawk stiller i fly så har vi ihvertfall en god pilot. Ser tilbake på BF2 BigWars nå [WAR]sgt*Odin spilte, om noen husker han. Han var ranket som nr 2 i verden på jets. Ble relativt jamne lag selv om han var fast inventar hver BigWar. Dette var bare ett eksempel :)

;)

God og god fru blom , men skal nå prøve å bite fra meg .. Litt synd at phantom og zeddius ikke er her på forumet eller om dem er aktivte? .., ally har jeg fløyet mye imot i bf2 tia så jeg kjenner den karen..

Jeg blir med om jeg blir med i squaden til MaskotFeffe og Iselin. Jeg løper som skytetavle, maskot dreper og Iselin reviver og slakter danskene når de merker at det er norske damer med! Er jo ikke vant til sånn kvalitet! ^^ best. Tacs ever. :D

Men fra spøk til alvor. Ja, jeg er pessimistisk som få, men jeg er antagelig verdens dårligste taper og dere som har spilt med meg på Rush på Zavod veit det! :p

Men whatevs! Skal være med likevell på bigwar så lenge hodet mitt tillater det! :) La oss ha en like god taktikk og lagarbeid som vi hadde mot Sverige! De hadde en ekstremt god helikopterpilot, men hva hjalp det? ;-) Så lenge vi har erfaring på hw, og god kommunikasjon og taktikk så er alt mulig!

Synes i alle fall det var en god "gjest" av Danmark med å forsøke å holde danskelaget dansk, vi trenger jo sårt gode spillere i Norge og en arena der de kan vise seg frem.

:)

deilig å jobbe da!

edit: er vel ikke vits å sette seg opp nå engang? blir vel nummer 200 i kø? :p

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...