Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
keh

Skryt til lag 2 - Bigwar #5

Recommended Posts

Fantastisk bra jobba ALLE på lag 2! Dette var en særdeles velfortjent seier.

Taktikken ble fulgt bra initial og vi klarte å omstille oss raskt. Dere tok initiativ når det var behov for det. Nydelig å se! Lett jobb å være commander for dere! Imponerende at vi tok D som planlagt i begge rundene.

Spesielt takk til aktive og oppegående squad-ledere! Kjempejobb!

Spesiell kudos til Golf squad som ble satt til å forsvare bakflaggene våre + toget i begge omgangene. Dere holdt dere til oppgaven og slo tilbake angrep etter angrep! Fantastisk bra defensivt spill! Dere har mye av æren for at vi vant og ikke mistet våre offensive flag!

Alpha squad hadde det tøft i lufta men omstilte seg og herjet bra rundt for det. Glimmrende.

Foxtrot og Echo gjorde bare en kjempejobb for å holde flagg c.

Hardware-squadene Bravo, Charlie og Delta var utrolig responsive til tross for at dere ble sendt over hele kartet! Bra jobba!

Commander ble litt stressa med instillinger i mumble rett før kampen, samtidig med masse spørsmål og forsøk på å gi fornuftige innspill. Litt småsurr i taktikkpapirene hjalp heller ikke. Heldigvis gikk kommunikasjonen med dere SL'ene greit og bra dere tok iniativ når commander hadde litt for mye som skjedde på en gang.

Herminator... :rolleyes: På både godt og litt vondt har jeg vel egentlig aldri sett en så offensiv antiair noen gang. Når du dura inn i tre heavy tanks i andre runde - helt alene - sør for flagg F etter at alle andre var opptatt med village og C kom det noen :censored2: over tastaturet her. :iiiiik: Etter ti forsøk på å få SL'en din til å overbevise deg om at du skulle ta det litt mer defensivt gav jeg opp. :lol:

• Like 2

Både offansiv og defansiv ;)

Planen var å gå litt YOLO enkelte ganger så de ikke skulle kunne vite hvor jeg var.

Det var 2 ganger jeg klarte å komme meg rundt og mer eller mindre rapet enemy Airfleet når de spawna inn :p Da ble det fort hett rundt ørene etter 3 nedskutte helis på rappen :p Endte med att Dopehawk og Attack Heli prøvde å ramme meg fra to vinkler :p Noe de faila på ;) Men en tank kom de til unsetning og tok meg ut.

En annen ting med Mobile AA, Den er sterkt undervurdert som frontline kjemper. Med Zunirockets kan den gjøre stor skade på hva som helst............. Spesielt INF får virkelig smake når en Mobil AA har ZuniRockets og 30mm. Undervurdert som bakkemålskriger. Det eneste den kanskje er litt underdog mot da er faktisk tanks ;) Og på dette kartet kan det være vanskelig å spotte tanks siden det er så kupert... Så kjørte meg litt fast ett par ganger ja ;)

Ellers vil jeg si til deg som Commander, att med unntak av att vi sleit med å få kontakt med deg på kanalen din så gjorde du en fremifra jobb med å ha kontroll på alle på ett hektisk kart. Godt jobba.

Og til Lag #1. Dere gjorde en bra jobb. Faktisk var kampen mye jamnere enn hva stillingen skulle tilsi. Det var en leeeeeeenge det var helt jamnt, spesielt 2.runden så var det 885-885, så begynte tickets å rase nedover og endte til slutt på 727 - 469. Mens vi mista 150tickets på slutten der så mista dere over 400!! Hva skjedde?! Ble jeg defansiv ? :wub:

• Like 1

Dette var min første Bigwar og jeg må si at det var latterlig morsomt!

Ble satt i Golf squaden sammens med 4 andre gærninger. Kom godt overens og storkoste meg i de to timene. :D

Og jeg må innrømme at jeg aldri har opplevd et Battlefield spill på denne måten før. :duske: :duske: :duske: :duske: :duske: :duske:

• Like 1

Som streamer av BigWar #5 vet jeg at det var et par hendelser fra Lag 2 som ble fanget på tape, blant annet når dere skulle inn å angripe flagg A. Dere hadde særdeles et PENT koordinert angrep på dette området som ble fanget opp av meg :)

• Like 1

Takk til Golf squad på lag 2 for noen morsomme runder!

Vi klarte rimelig kjapt å frakte toget tilbake til basen begge rundene og der ble det stående og!

Jeg skulle egentlig ha et prosjektmøte men når jeg hørte "Spooky?" på venterommet så ble det raskt utsatt :p

Noen ganger ble det veldig rolig på punktene og det eneste vi kunne høre var rosinposen til han ene. Men plutselig kom Lag1 susende med biler og tanks og da var det full action. Men vi holdt ut selv om det ikke alltid var lett som inf squad mot 3-4 tanks. Det kunne vel kanskje ses på scoreboardet også :p

Stussa litt på hvorfor Lag 2 aldri brukte heli så jeg lånte det et par ganger.. Antar vi ikke hadde attack heli piloter? :p

• Like 1

Det kunne vel kanskje ses på scoreboardet også :p

Når vi spiller bigwar etter en organisert taktikk med definerte oppgaver så sier scoreboard null niks om best og viktigst innsats. Mange frags og høy score sier egentlig mest om hvilken oppgave en har fått tildelt. Vi vant på ticket bleed, ikke frags! Vi hadde ikke vunnet om vi ikke hadde hatt stålkontroll på flagg D og G. Så nok en gang, flott innsats Golf-squad!

• Like 1

Takk til alle på lag 2 for godt samarbeid, takk til alle på lag 1 for god motstand! Takk til Keh som ledet oss til seier, til tross av at det ble en del endringer fra den originale planen, så gikk det som smurt. Konge at det ble stream til slutt også Nirex! Til slutt takk til Kjellt som fikk som fortjent :p

• Like 1