Sign in to follow this  
Kaldal

161st VSOAR Realism Unit

Recommended Posts

161st V-SOAR =+= Night Stalkers

Welcome to the Home of the 161st V-SOAR (Virtual Special Operations Aviation Regiment)

We are a small but dedicated Group of veteran ARMA Players who like to play in a realistic and entertaining way. Our Goal is it to get the most out of ARMA as a Simulator and have the best Teamplay Experience possible.

Our Unit is inspired by a real US Army Regiment that is known for it`s highly trained Pilots and dangerous Operations – The 160th SOAR

What is the 160th SOAR? (Source; Wikipedia)

"The 160th Special Operations Aviation Regiment (Airborne) is a special operations unit of the United States Army that provides helicopter aviation support for general purpose forces and special operations forces. Its missions have included attack, assault, and reconnaissance, and are usually conducted at night, at high speeds, low altitudes, and on short notice. The 160th SOAR is headquartered at Fort Campbell, Kentucky. The 160th SOAR (A) are also known as the Night Stalkers and their motto is Night Stalkers Don't Quit."

http://en.wikipedia....iment_(Airborne)

Eventhough we use this Unit as Inspiration, we won`t reduce our Gameplay to that matter. The great thing about ARMA is the Amount of Freedom and we wanna use the full Potential of the Game.

We are a group of commited people who joined together in this community to be part of something greater than just oneself. Here everyone does his part for the greater good and there is no "I" in the 161st V-SOAR.

Thanks for stopping by and remember, "Night Stalkers Don`t Quit"!

Sincerely SwissMAVERICK

Commanding Officer 161st V-SOAR

SwissMAVERICK's Youtube kanal

https://www.youtube....K?feature=watch

Dette er ment som litt reklame for serveren, vi har nådd det totale medlemsantallet som er 30 og har for tiden stengt rekrutteringen, men vi har en public-server som har ganske aktiv og hvor man finner likesinnede. Vi oppmuntrer til teamplay og fordømmer "lonewolfing" og vi kjører ganske strenge regler når det kommer til enkelte ting som f.eks radiokommunikasjon. I det hele så har vi en enestående "immersion & reality" aspekt på serveren som jeg ikke har kunne finne på noen annen server per dags dato.

Litt om hvilke modifikasjoner og AddOns vi kjører på serveren

Gameplay Enhancement:

- @CBA_A3

- @cTab

- @tmr

NEW!!! - @Refined_Vehicles (Vehicle Improvement)

NEW!!! - @FSF_SacVentral (Paradrop Improvement)

Radio Environment Mod:

- @task_Force_radio

Units, Weapons, Vehicles, Objects, Maps:

- @mas_usa_devg

- @NATO_Russian_SF_Weapons

- @FHQ_Accessories

- @ASDG_JR

NEW!!! - @RH_M4_A3

- @super_flash (Flashbang)

- @FA18_A3

- @RQ-11_RAVEN_AB_A3

NEW!!! - @rc-hmmwv (M1151 HMMWV)

- @mbg_killhouses_A3 (161st V-SOAR Members only)

Allowed Clientside Mods (Players Choice):

- @SpeedOfSound (Soundmod)

- @JSRS2 (Soundmod)

- @BlastCore_A3 (EFX Mod)

- @sthud_a3 (Squad HUD)

- @tao_foldmap (Map Tool)

- @blood_mist

- @mrb_a3_voicestop (Stop AI talk)

- @norm_rflocc (Rifle Collision)

- @outlw_magrepack (Repack Rounds into magazines)

- LEA (Loadout Editor)

- Improved TrackIR Movement (Armaholic)

NEW !!! - TSS Name Tag Mod

NEW !!! - @RecoilFix

Og her finner man informasjon om vår Teamspeak server;

TS 3 : tsde1.vilayer.com:9990

ARMA 3 Game Server : Filther for 161st V-SOAR

[Password in Channel Description on TS3]

!!! Our Server runs on the ARMA 3 stable version NOT Dev Branch !!!

Som dere ser så er det ganske mye å sette seg inn i, noe som gjør dette en boltreplass for de som er ute etter det lille ekstra.

Jeg er tilgjengelig på Steam ([161st V-SOAR] Pro) per P.M eller inne på teamspeak til 161st V-SOAR, hvis det skulle være noe spørsmål som ikke det kan ventes med.

Da ønsker jeg nye og gamle spillere velkommen :)

Mvh

Pro

Tradisjonelt sett synes vi ikke det gjør noe så lenge det ikke er snakk om servere i spill vi selv har servere i. Arma 3 er ikke en av disse.

Helt greit å reklamere litt hos hverandre, så lenge det ikke er kommersielle aktører eller gjelder ting vi hoster selv. Bare hyggelig å kunne støtte hverandre litt. :)

Har ikke vi arma servere? Isåfall roer jeg den ned til " hmmmf, ikke fan av det. Slå dere sammen med battlefield.no istedet å lag ett større community" :)

Sorry, tar tilbake hissigproppskrivingen. :p

Du kommer hit på battlefield og reklamerer for andre servere???

Fuck of. Satan hvor jeg misliker sånt idioti.

Du som admin bør nok tenke over hvordan du ordlegger deg, og at du i det samme tilfelle er serveradmin bør også vite at dere kjører bare DayZ servere, dette er noe tilogmed jeg vet.

Skjerpings.

Det finnes mange "communitys" i Arma 3 som er norske, men dette er et internasjonalt community som tar Arma til det neste steget. Sånn sett så er en sammenslåing urealistisk, men vi har noen norske spillere med i miljøet allerede og også noen som er på publicserveren nå og da.

Skulle skrive en kommentar igår, men den ble for kvass, så jeg sletta den.

Jeg ble flau og fikk bakoversveis av den kommentaren.

Selv om bf.no HADDE hatt ARMA3-servere så synes jeg den var heeeelt på jordet.

Det jeg hadde tenkt å skrive igår var i store trekk, at det er sånne som Pro og en del andre her, som er type folk som er dedikert til spesifikke retninger innen et spill som er med på å skape engasjement og i beste fall en platform for nysatsning innenfor et community.

Slike kommentarer som ovenfor, spesielt når man har en forumfarge, er i stor grad med på å drepe all initiativ.

Vil tro at Styret og Rådet i bf.no er klar over at man bør ha progression i et community. Å tru det at B4ttlefield vil øke medlemsmassen på lang sikt mener jeg er feil.

For ikke å stagnere som community mener jeg det er viktig å hele tiden se etter(ihvertfall være åpen for) nye samlingspunkt.

Stå på Pro og (aCe)total!

PS: Jeg vet hva som dreper et community og til slutt utraderer det.(battle.no)

/B

• Like 1

Reglene våre tilsier at vi skjuler poster til kommersielle aktører som også er konkurrenter, utover det støtter jeg all aktivitet som samler norske gamere <3

• Like 1