HeadSpin 115 Report post Posted February 9, 2014 Hei. Det er virkelig gøy å se ESC fortiden. Dem er i virkelig storform! 2x raid i vår base på kort tid og stort sett ødelagt alt av biler og helier som var låst. Virkelig moro at dere har sunket ned på det nivået som dere beskyldte oss for. Som Senator kom grinende inn på Mumble for en liten tid siden; "Veldig gøy, eh.. moro detta. Er det sånn dere vil ha det". Dette var da etter vi raida dem og brukte helier i alle kamper. Vi gikk aldri inn for å ødelegge låste utstyr, i alle fall ikke vi som er fra basen rundt Lopatino. Det som gikk i lufta var ting som gikk tilfeldigvis opp i røyk når vi skaut igjennom vegger og tak. Men dette er bare en post til å føkke stemningen blant ESC. Dere setter ett godt eksempel for andre hvordan dere vil ha det. Men vi skal prøve å holde oss der Senator ville ha oss. På bakken, "spille fair" og kose oss. BH og V vil alltid komme til unnsetning. Blir kos dette framover. Og ikke vær redd. Vi er ikke "butthurt", for vi har nok stuff til å komme sterkere tilbake 2 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 9, 2014 Fatter ikke hvorfor folk gidder å spille det spillet her ass. Hahaha. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted February 9, 2014 Hei. Det er virkelig gøy å se ESC fortiden. Dem er i virkelig storform! 2x raid i vår base på kort tid og stort sett ødelagt alt av biler og helier som var låst. Virkelig moro at dere har sunket ned på det nivået som dere beskyldte oss for. Som Senator kom grinende inn på Mumble for en liten tid siden; "Veldig gøy, eh.. moro detta. Er det sånn dere vil ha det". Dette var da etter vi raida dem og brukte helier i alle kamper. Vi gikk aldri inn for å ødelegge låste utstyr, i alle fall ikke vi som er fra basen rundt Lopatino. Det som gikk i lufta var ting som gikk tilfeldigvis opp i røyk når vi skaut igjennom vegger og tak. Men dette er bare en post til å føkke stemningen blant ESC. Dere setter ett godt eksempel for andre hvordan dere vil ha det. Men vi skal prøve å holde oss der Senator ville ha oss. På bakken, "spille fair" og kose oss. BH og V vil alltid komme til unnsetning. Blir kos dette framover. Og ikke vær redd. Vi er ikke "butthurt", for vi har nok stuff til å komme sterkere tilbake Dette skriver jeg som en spiller, admin rollen har jeg lagt vekk i denne tråden. La oss holde oss unna drittslenging og person angrep. Vi tok nå igjen for alt som har skjedd etter denne lille "avtalen" vi lagde. Nok var nok tenkte vi, så vi tok en tur bort. Fin base btw! Må få prøvd ut airstripen engang. Nå tok dere igjen i dag, samlet dere rundt den lille hytta mi (med sjøutsikt faktisk) og sprengte det som gikk ann og sprenge. "Dere setter ett godt eksempel" .. Ja vi gjør kanskje det, men hva gjorde dere idag da? Eller de utallige gangene dere har hunted/sprengt og holdt på?Dere virker faktisk litt butthurt når det kommer inn klager og innlegg her. Etter det som skjedde idag så tror jeg nok det blir mye mer slikt fremover. Selvom jeg er en sterk motstander av slike ting, så vet jeg at de andre jeg spiller med har en annen mening. Synd at det blir sånn, men man må alltid regne med at man får igjen på en eller annen måte... 1 Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted February 9, 2014 Tilbake til den klassiske krangelen i sandkassa i barnehagen igjen. Fatter ikke at dere gidder engang. Dere gjør nå ikke annet enn å syte på hverandre. Begge grupperingene elsker å krige, så hvorfor ikke ta konflikten ut på fielden i en god gammeldags gunfight? Synes hele greia er bare barnslig fra både MG og ESC. Hold kjeft, spil fair og drep hverandre fair and square.! 2 Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted February 9, 2014 Lykke til med å fylle en server nr 2. Og å bygge opp et dayz-community her. Har ikke sett mere whining og butthurte folk her siden 2005-2007 i BF2. Tror det hadde vært greit for dere om er admins ingame og i KM å "forenkle" reglene. Hvis ikke brenner dere ut... 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gromit 27 Report post Posted February 9, 2014 Whinegenerator 6000 Sier mannen som sprengte 6 briefcases med låste helis.... Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 9, 2014 hvem oppbevarer koffertet i helis da? derfor man har safe, heli er jo det første folk går etter, ber jo om og miste dem når jeg tenker meg om så kan det du sier bety at du hadde helis verdt 6 kofferter? kan jo tolkes på 2 måter uannsett så kan det jo være 1 vennom eller mange mossi? synes ikke det er så store tapet uannsett Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted February 9, 2014 *Gir Gambler et par bensinkanner til han kan hive på bålet* 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 9, 2014 pyro Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted February 9, 2014 Fatter ikke hvorfor folk gidder å spille det spillet her ass. Hahaha. Dette er en del av spillet og showet rundt. Når de ikke når tak ihverandre ingame må forum til. Lykke til med å fylle en server nr 2. Og å bygge opp et dayz-community her. Har ikke sett mere whining og butthurte folk her siden 2005-2007 i BF2. Tror det hadde vært greit for dere om er admins ingame og i KM å "forenkle" reglene. Hvis ikke brenner dere ut... Vi har kontinuerlige diskusjoner angående regler. Punkt nummer 1 er at de ikke skal komme til hinder for den frie spillestilen som DayZ gir. Om du har noen forslag er vi veldig takknemlige om du poster dem her BTW. Bra skrevet førstetråd Headspin, spot on RPG style. Kanskje det kommer til en ingame enighet om parkerte kjøretøy? Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted February 9, 2014 Etter klare brudd på vår interne avtale fra deres side så har vi kommet frem til at vi ikke gidder å ivareta en avtale hvor vi er den eneste parten som gjør som avtalt. Håper vårt besøk kostet dere dyrt. Vi bruker ikke baser lengre og dere kan jo prøve å ta oss på slagmarken, vi sees. *Kjenner det river litt i den gamle THE-spiriten nå* Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted February 9, 2014 Whinegenerator 6000 Sier mannen som sprengte 6 briefcases med låste helis.... Skjønner godt at du er butthurt. Du får si det til den/de personene det gjelder Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted February 9, 2014 mye dubbeltmoral her inne 1 Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted February 10, 2014 Jøye meg!!! Fatter ikke hvorfor noen gidder å lage en tråd om dette.............. Can I give you some bread with that WHINE!? Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted February 10, 2014 Jøye meg!!! Fatter ikke hvorfor noen gidder å lage en tråd om dette.............. Can I give you some bread with that WHINE!? Rollplay Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted February 10, 2014 Er som GraniT sier en helt klar dobbelmoral her. Hvordan MG (Om man fortsatt kan kalle dere det, taggen er borte og alle sammen spiller under falske navn) her prøver sette oss i et dårlig lys uten å belyse eller vise noe som helst forståelse for hvordan situasjonen har sett ut fra ESC sitt perspektiv. Den diskusjonen har forøvrig INGENTING her på forumet å gjøre og dette er en sak mellom oss. @aasing, tror neppe dette er roleplay fra HeadSpin, skulle ønske det var, men er nok bare dessverre en sår rumpe som hammer på tastaturet rett etter kampens hete. Denne tråden er helt tragisk og burde aldri vært opprettet, sympati får dere aldri. Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted February 11, 2014 Hvem vet Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 11, 2014 dette mine små barn, er hva man kaller et klassisk eksempel på spillteori: Når dere kommer dere opp av sandkassen og tar noen usikre skritt mot den voksne sfære vil dere kanskje greie å unnslippe dens klør 3 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 11, 2014 Den diskusjonen har forøvrig INGENTING her på forumet å gjøre og dette er en sak mellom oss. Haha. Ettersom dette er fora for serveren du/dere spiller på, så er vel dette så absolutt riktig sted å ta det opp? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 11, 2014 Den diskusjonen har forøvrig INGENTING her på forumet å gjøre og dette er en sak mellom oss. Haha. Ettersom dette er fora for serveren du/dere spiller på, så er vel dette så absolutt riktig sted å ta det opp? Du burde ta deg en tur innom servern og se på galskapen, det er et humorshow uten like for oss "utenforstående" Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted February 11, 2014 2 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 11, 2014 Du burde ta deg en tur innom servern og se på galskapen, det er et humorshow uten like for oss "utenforstående" More like freakshow Og jeg tror jeg står over Share this post Link to post Share on other sites